Grand Theft Auto IV [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 8 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Mr X heeft hem al gespeeld en heeft hier op de site letterlijk gezegd dat de graphics niet boven Saint's Row deel 1 uitkomen. Verkeerd vastgesteld dus ;)

    Saint's Row ben ik mee gekapt grotendeels door de graphics, GTA moet het dus echt overtreffen wil ik de game aanschaffen. Waarom anders voor deze gen kiezen (die zich voor 90% toch alleen maar op grafisch gebied onderscheidt). Er zijn op de oude consoles (xbox, ps2 etc) zat games met vette gameplay te spelen ;)
     
  2. terrorShooter

    terrorShooter Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    jep ik ook... ;)
    Maar die screen leek beduidend slechter dan hetzelfde plaatje die ik eerder tegen kwam op het net:confused:
    En ik heb hem net gepreorderd bij frs, is dat wel betrouwbaar?. ik hoor regelmatig mensen op het internet klagen over frs.. is het dus wel cker dat ik hem krijg op 29 april?
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2008
  3. simbert33

    simbert33 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik de Special Edition van GTA IV pre-orderen?
     
  4. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    www.budgetgaming.nl niet alle winkels hebben ze nog geloof ik.

    Saints Row vind ik trouwens prima eruit zien, maar die is alweer tijdje uit, mag toch hopen dat GTA daar weer boven zit. Ben zelf dan ook minstens zo benieuwd naar Saints Row als naar GTA IV. :thumbs:
     
  5. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Puberaal? Ik reageer op precies dezelfde manier zoals jij reageert. Jij bent diegene die andermans mening ziet als geen verstand hebben van.
    Als ik zeg dat ik meer verwacht op grafisch gebied van een game als GTA IV vind ik dat heel normaal gezien de screens die er te zien zijn, en ik ben zeker niet de enige. En waarom zou ik mijn mening dan ook nog moeten onderbouwen met goede argumenten, die heb ik toch al gegeven?
    Ik vind dit nou niet bepaald vriendelijke manier van discussieren of reageer je altijd zo als mensen er anders over denken als jij?
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    We weten allemaal dat we niet kunnen oordelen hoe het eruit ziet, omdat we alleen screens zien.
    Als we straks allemaal achter onze xbox zitten dan kunnen we pas gaan oordelen.
     
  7. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    tjjjjjeeeesus..............

    ff weggeweest en kinders maakt alweer bonje over graphics..

    "willen jullie alsjeblieft even ophouden over dit gezeik.. w8 nou maar eerst eens af totdat je hem in je xbox of ps3 doet.. games kan je eenmaal niet van screenshots en filmpjes beoordelen over dat de graphics nou slecht of goed zijn.."

    Ten slotte.. heeft Rockstar "Take two" een marketing afdeling die deze screenshots releast.. en alles van wat je nu ziet is minstens 2 a 3 maanden oud.. Dus wie weet..... "waarschijnlijk 100%" zal de game er nog iets mooier uitzien dan dat we nu hebben gezien..

    en vergeet niet.. dit zijn cinema beelden en geen echte third person view van heer nicolai..

    Dus w8t nou maar totdat je em speelt.. dan praten jullie waarschijnlijk wel anders..

    en oja.. Saints Row heeft een update gehad.. en die update heeft er grotendeels voor gezorgt dat de game minder framedrops heeft en hij draait zelfs al vele malen smoother dan dat hij vroeger was..
     
  8. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Serieus, wat voor een kleuters zitten op dit forum?? Jullie moeten allang in bedje liggen:9 We kunnen hier wel een grote discussie opzetten of de graphics nou wel of niet next-gen zijn, maar dat heeft toch geen enkel nut aangezien ie nog lang niet uit is! Dus jullie kunnen terugkomen als jullie extra IQ hebben gekocht;)
     
  9. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    En voor de mensen die zeuren over de graphics..



    Dan haal je hem toch lekker niet :+
     
  10. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ja idd:9 Zal ons een zorg zijn:9
     
  11. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me zo tof om straks de eerste stappen in het nieuwe LC te zetten. Gewoon kijken hoe ze de AI hebben aangepast en wat voor nieuwe basis elementen er aan de gameplay zijn toegevoegd.

    Moet wel zeggen dat ik echt hoop dat er deze keer flinke vernieuwing inzit.
     
  12. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Iemand al enig idee hoe nauwkeurig het op New York gaat lijken?? Of gewoon net als in San Andreas de belangrijke bezienswaardigheden en voorderest niet heel erg zoals in het echt?
     
  13. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik weet nu al wat ik als eerst ga doen in GTA4. Een auto stelen en lekker rondcruisen door de stad.
     
  14. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik ga als eerst de begin missie doen (die is er toch altijd?), en zodra ik vrij kan rondlopen jat ik een auto, crusie ik naar Central Park en ga even de pracht en praal van dit park bekijken. Daarna lekker de stad verkennen!
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
  16. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik krijg bij alle links deze melding:

    The page you have requested is not valid
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Mhm, dan maar een linkje omdat ik scans niet mag plaatsen. :)
    Klik.
     
  18. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop echt dat je overal op en in kan. Overal is natuurlijk wat overdreven maar het zou echt vet zijn als je gewoon chill op een dak zu kunnen liggen en wat met je snipertje gaan spelen.
     
  19. tijmsja

    tijmsja Tijmen

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    wie is Mr X en heb je een site? thanxx,
     
  20. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443

    Ik bedoel maar en die game stamt uit 2006.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina