Heb zelf sinds januari de Japanse versie van GT5 Prologue al, maar daar zaten alleen de F430 en de 599, helaas geen F40. Het geluid en de cockpits van de F430 en de 599 zijn echt fantastisch. Ben daarom heel erg benieuwd naar de nieuwe auto's die in de EU versie zitten en naar de F1 auto. Heb zojuist de EU versie ook maar gepre-ordered. Beetje zonde eigenlijk, twee keer dezelfde game, maar de EU versie heeft gewoon meer content dan de Japanse. Moet hem gewoon hebben.
De game zal rond de 39,99 euro kosten, boxed. Heb over de downloadable versie niets over een andere prijs gehoord vooralsnog, dus ga voor de zekerheid ook maar uit van 39,99 euro.
Dat zou dan toch wel heel erg triest zijn als de download evenveel kost als de 'echte' game. Dat is gewoon niet logisch....
Lijkt mij ook dat het dan 29,99 zal worden. Anders zie ik niet veel voordelen in de download versie (behalve dat je niet heen en weer hoeft te lopen om het spel erin te doen).
De download gaat net zoveel kosten als de winkel versie, anders krijgt Sony ruzie met de winkels omdat die anders minder zouden verkopen. Vooral in Amerika wil Sony geen ruzie met de grote ketens (walmart).
jahjah maar toch heb nooit eerder een gt gehad hoor je muziek tijdens het racen of alleen het motor geluid net als in forza
Forza word overduidelijk weggespoeld door GT. Deze game is heerlijk! Nog een paar maanden, en dan misschien een PS3 kopen in September. \o/
ach jah een optie om aan of uit te zetten zou niet erg zijn na paar weken beginnen de motor geluiden toch saai te worden
Zijn deze plaatjes niet een beetje opgepoetst? Jij hebt toch al een versie in huis? Is de beeldkwaliteit met de vorige cockpit screens vergelijkbaar?
Hangt natuurlijk ook een beetje van je HD tv af. Op de éne heb je al iets meer alysing dan op de andere...
Nou, ik denk niet dat het van de tv zal afhangen met deze plaatjes. Sony heeft in het verleden wel vaker plaatjes geshopped. Ik was dan ook meer benieuwd of ze hetzelfde truukje weer zouden flikken. :{