Daar ben ik veel te lui voor... Ik ga pas nieuwe batterijen halen als ik naar de wc moet ofzo, dus vaak valt m'n Les Paul uit, pak ik m'n Explorer, ga ik naar de wc, vergeet ik batterijen, ram ik door op m'n Explorer, ga ik wat te drinken halen, en dán pas denk ik aan de batterijen Maar ik game dan ook in de garage
Er zijn dus 2 gitaren? De GH2 gitaar = explorer + wired De GH3 gitaar = Gibson Les Paul + wireless Ik heb de laatste maar kan waarschijnlijk de explorer overkopen van iemand! Het enige wat me nog tegen kan vallen is de snoer...hoe lang is deze?
Ja maar als de explorer fijner speelt, dan is deze toch gewoon beter? Of is het verschil bijna niet te merken?
Ik vind de Les Paul juist fijner werken terwijl een kameraad de Xplorer fijner vind, het is gewoon wat jij het fijnste vind
Bedankt voor de reakties zover (had beter een poll erbij kunnen maken welke gitaar het beste is haha) en krijg sterk de indruk dat de Xplorer als beste uit de test komt. Maar zoals Loonens zich al afvroeg, hoelang is dat snoer?
Ik heb zelf de les paul.. En heb er nog geen problemen mee, maar een kameraad van me was laatst het slachtoffer van een niet-werkende blauwe fret button.. Dus weet niet wat je het beste kan nemen, heb zelf alleen maar ervaring met de les paul en die vind ik erg fijn