PU pas = 7,50 korting op een game van 47,99 of duurder
ANWB pas = 10% korting
65,- - 7,50 = 57,50
65,- - 10% = - 6,50 = 58,50
Dus hoe dan ook het is naaierij van de freerecordshop want hun prijzen zijn meestal 5 euro duurder dan de bartsmit/eplaza en andere multimedia en speeldgoedketens die bij de frs in de buurt zitten.
(2 man krijgen 2,50 korting met hun pu pas de derde betaald hun korting)
Het grote nadeel van de pu pas is dat ie maar 1 keer per maand gebruikt mag worden.
En de Anwb pas gebruik ik dan ook (als ik die al gebruik) enkel op games waar mijn pc pas niet op geldig is, Tenminste ervanuitgaande dat ik uberhaubt iets bij de frs koop want ik heb zon ontzettende hekel aan die zwaar verneukte doosjes en bekrasde dvd's die ze daar vaak hebben.
(mensen dat laden systeem werkt niet.)
Dus voor de duidelijkheid: Je krijgt haast nooit korting bij de FRS, Ze laten je alleen denken van wel.
Bestel het liever online of ga naar de spotter die zijn vaak net zoduur als de frs met pu korting en de klantvriendelijkheid en service is er veel beter. (en ja, ook hun gebruiken zon klotig laden systeem)
MediaMarkt vind ik wat dat betreft beter, hoewel daar standaart 3,20 bijkomt voor een treinrit van nog geen 10 minuten (met 1 tussenstation)
Laatst bewerkt: 18 mrt 2008