Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gnudde

    gnudde MGMT

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij mij is het ook weer zover :mad: juni 2007 is ie voor de 1e x gerepareerd. Van t weekend begon het gesodemieter, paar keer vastlopen tijdens DVD kijken en bij het spelen van GH3 de welbekende rode lichtjes.. Baal dr echt van, weer heel dat UPS circus en dan maar weer afwachten hoe lang je hem kwijt bent. Wat wel vreemd is, is dat als de box een tijdje stilstaat hij in enkele gevallen daarna weer opstart en geen RROD geeft.. Kan het zijn dat ze daar bij het repareren rekening mee houden en met de garantie.. Wel een beetje stom als je als reden RROD geeft en hij het in Duitsland spontaan weer doet...
     
  2. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Daar dacht ik ook aan, want dat gebeurde met mijn eerste xbox360 ook. Die heb ik gewoon opgestuurd en niets meer over gehoord. Ze testen hem vaak niet eens en lezen alleen de klacht. Ze slopen dat ding open en veranderen wat er in de klacht staat. Dan monteren ze alles en testen ze hem.
    Of je xbox komt daar aan --> vuilnisbak (:cool:) en dan krijg je een nieuwe.
    Dat geval had ik de eerste keer :+
     
  3. Hound_NL

    Hound_NL Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Bol.com vertelde me dat als ik de 360 bij hun had besteld en de game ook dat ze het dan pas vergoeden..
    heb me xbox alleen ergens anders gehaald.|:-
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Die van mij leest niet eens CD's meer, wat een bagger console is het ook. Bel van de week wel weer, hoop wel dat ik mijn eigen terug krijg want daar is al bijna een jaar niks mee aan de hand, nu alleen de drive. Niet dat ik een geneukte terug krijg die elke maand kapot gaat.

    Ga wel meteen ook ff zeiken voor een compensatie, muhwawa. Nou ik heb wel geluk, liever nu dan eind April want dan omfg. :mad:
     
  5. robbie076

    robbie076 Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas heeft mijn xbox het ook begeven

    Error code 0102 |:-

    En ook nog eens cirkelvormige krassen op de disks..

    Net gebeld en ik moet t forumulier nog opgestuurd krijgen
    (de helpdesk-medewerker zn pc deed niets meer (microsoft probleem ? :9 )

    Gelukkig krijg ik er een nieuwe Forza 2 bij *)

    En nu dus ff afwachten wanneer ie terug is..

    (hoe kan ik mn "bestelling" volgen btw?) srry nieuw op dit forum :)
     
  6. pinda

    pinda jordy

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    hej beste mensen,

    Mijn xbox had al een tijdje last van verspringend beeld: het beeld is eerst wazig en "springt" daarna weer naar scherp beeld (panasonic HDTV). Maar sinds net bleef het beeld op het wzige staan. Ik heb net ook liggen klooien met de TV instelling en het lijkt wel of het verschil tussen 480P en 720P weg is.... heeft iemand hier ervaring mee of wat kan ik eraan doen? Ik heb de kabels er al in een uit gehad...
     
  7. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Dit zou aan de kabel kunnen liggen, probeer anders een kabel van een vriend of kennis, kijken of dat het daar aan ligt. Als het aan de kabel ligt kun je xbox support bellen voor een nieuwe kabel.
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2008
  8. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb mijn xbox afgelopen dinsdag teruggestuurd. Begrijpt iemand die gegevens, want er staat teruggezonden naar verzender, maar vervolgens ligt het ding in Frankfurt. Is er dan stront aan de knikker of ben ik gewoon ongeduldig?



    Trackingnummer:
    Type: Pakket
    Status: Teruggezonden naar verzender

    Geretourneerd op: 13/03/2008 9:38
    Getekend door: VOLL
    Vestiging: WARENANN.
    Geretourneerd aan: WEITERSTADT, DE
    Service: STANDARD
    Gewicht: 3,80 Kg


    Indien u aanvullende traceergegevens wenst, meld u dan aan bij Mijn UPS.





    Status van uw pakket
    Vestiging Datum Lokale Tijd Omschrijving

    FRANKFURT,
    DE 13/03/2008 9:38 RETOUR NAAR ZENDER
    13/03/2008 7:03 WORDT AFGELEVERD
    13/03/2008 5:42 WORDT AFGELEVERD
    13/03/2008 4:57 AANKOMSTSCAN

    HERNE-BOERNIG,
    DE 13/03/2008 2:02 VERTREKSCAN

    HERNE-BOERNIG,
    DE 12/03/2008 22:56 AANKOMSTSCAN

    ROTTERDAM, NL
    12/03/2008 19:00 VERTREKSCAN
    12/03/2008 18:16 HERKOMSTSCAN
    12/03/2008 10:14 AFHAALSCAN
    12/03/2008 10:08 DE ONTVANGER WAS NIET BESCHIKBAAR OM TE TEKENEN BIJ DE 1E AFLEVERPOGING. EEN 2E POGING WORDT ONDERNOMEN / PAKKET WORDT VOLGENDE DAG AFGELEVERD - GEEN ZATERDAGGARANTIE

    DE 11/03/2008 8:55 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2008
  9. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    De plek waar jij hem heen stuurt wordt gezien als de verzender, zie ook de vorige pagina...
     
  10. Youngster

    Youngster Guest

    Mijn Xbox is net alweer voor de 4e keer kapot gegaan.
    3 rode lichtjes...
    Normaal kreeg ik meteen een label gemaild voor UPS, maar nu moet ik eerst wachten op een doos die ik toegestuurd krijg omdat mijn voedingsblok erbij moet. Wat een bullshit, kan toch ook gewoon in een normale doos. Moet ik daar weer een paar dagen op gaan zitten wachten. Anders kon hij vandaag al weg...

    Ik heb het gehad met xbox.. Als ik hem terugkrijg verkoop ik 'm en koop een ps3.. :mad:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 mrt 2008
  11. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook gedaan, en er nog geen moment spijt van gehad. Niet om te stoken, maar het is echt een top apparaat vergeleken met de 360 (kwa hardware dan).
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ben er bij mij nu ook zeker van dat er gewoon een PS3 bij mij in huis moet. Al zal ik de 360 niet verkopen, puur omdat er nog veel titels zijn die ik er toch nog wel op wil spelen.
     
  13. Veno Xavier

    Veno Xavier Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je het spel nieuw en gratis opgestuurd?
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2008
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Als het goed is kost het je iets van €8,00 voor een splinternieuwe game.
     
  15. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi ik heb een vraagje, mijn pakket is bezorgt in Duitsland door UPS.
    Nou zag ik hier staan dat ik via xbox.com/support de status kan bekijken. Echter om dit te doen moet ik eerst mijn serienummer registereren (wat ik volgens mij al gedaan had en de helpdesk gaf ook door dat die al gerigistreerd was). Is er een andere manier om mijn serienummer te achterhalen of om de status te bekijken?
     
  16. robbie076

    robbie076 Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    =(
    Ik heb de xbox afgelopen zomer gekocht, als een pack met Forza 2.

    alleen die versie die er dus bij zat had t dus in oktober begeven =(

    In december nieuwe gekocht, en tsja daar zitten ook al krassen op..

    maarja krijg gratis n nieuwe :thumbs: \o/
     
  17. weazel

    weazel Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    Ik heb mijn xbox360 op gestuurd voor een reparatie.
    Ik had soms last van de fout melding dat mijn schijf vies zou zijn en het duurde erg lang voordat hij een spel had geladen. ook tijdens het spel was de dvd speler steeds aan het zoeken zo leek het.

    Nadat ik hem vandaag heb terug gekregen ben ik hem gelijk gaan proberen, maar de problemen doen zich nog steeds voor.

    Het duurt namelijk ongeveer een minuut om fifa07 op te starten en de dvd speler is maakt ook een heel hoog raar geluid en is steeds aan het zoeken.
    kan iemand me vertellen hoe lang een gemiddelde xbox360 opstart??! het kan toch zeker geen 1 minuut duren (soms langer).
    Ze hebben het moederbord vervangen bij de reparatie, maar ik denk dat r zeker iets fout is met de dvd speler!

    Kan iemand hier iets over vertellen?

    Alvast bedankt voor de moeite}:]
     
  18. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 is vandaag kapot gegaan.

    Hoop dat ik snel de labels toegestuurd krijg zodat ik hem op kan sturen.

    Klopt het dat je soms ook een 2ehands console terug krijgt?
    Dit zou ik echt niet pikken, ik wil me eigen terug of een splinternieuwe.
    Dit kan ik toch zowiezo zien aan het serienummer als ik de console terug heb?

    De man aan de telefoon vertelde mij dat het maximaal 15 dagen duurt, dit valt dus nog wel mee.
    Mis mijn xbox 360 nu al:'-(
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2008
  19. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, je kunt de helpdesk bellen met je referentienummer. Anders kan het niet, omdat dat pokkesysteem niet werkt.

    Zal ik je eens wat moois verklappen? Het duurt meestal korter :)

    En dat van een andere console: check inderdaad je serienummer, anders kun je klagen :)
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik denk dat je MS even moet bellen om je console op te laten halen, vergeet er niet bij te zeggen dat het niet aan het moederbord kan liggen maar iets met de laser/discdrive. Vertel je probleem en dan fixen ze het denk ik wel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina