Vast niet. Want alles rijdt (te) snel en (te) relax in PGR4... Zeker vergeleken met hoe auto's rijden in Forza
Vooral relaxed. Ach, de marketplace in de gaten houden en binnenkort Forza 2 maar weer eens onder het stof vandaan halen.
Are you sure? het is wel een beest he Ga je vanavond nog racen misschien? Of misschien ook andere hier, kan ik je dan misschoen toevoegen? Ciao Ciao
De nieuwe F40 is meer een beest dan de nieuwe F50 ____________________________________ ____________________________________ De F50 heeft wat minder vermogen en wat meer gewicht dan de F40 ____________________________________ Van de Ferrari FXX weten we dat hij U-class is. Wat vermogen betreft (-->topspeed en accelaratie) zouden de F40, en in mindere maten misschien ook de F50, in aanmerking komen voor Uclass. Daarnaast heeft de F40 ook een gunstiger gewicht dan de FXX. De vraag is of de handling en braking op een hoog genoeg niveau zitten, of dat deze ervoor zorgen dat het toch S-class auto's worden. Ik durf het niet te zeggen. Ik vermoed dat de F50 ietsje beter handelt dan de F40, maar toch denk ik dat de F40, dankzij z'n iets grotere vermogen en lagere gewicht net Uclass wordt, en de F50 net Sclass. ____________________________________ Dan hebben we ook nog de Maserati MC12 Corsa. De stats lijken heel erg op die van de FXX. Ik verwacht dat deze U-class wordt. ____________________________________ De Lamborghini is te zwaar en komt vermogen te kort om het tot Uclass auto te maken. Het zal een S-klasser worden.
F50GT heeft geen turbo en de F40 wel. Gezien het vermogen ongeveer gelijk ligt verwacht ik dat de F50GT toch wat sneller is. De F50GT is ook ietswat lichter (jij zegt zwaarder, maar check je waardes). F50GT zal het sowieso winnen op handling en braking. En optrek en power to weight hebben niet alles met elkaar te maken. Gear ratio's e.d. zullen een grotere rol spelen.
Yes!! Ik heb de carpack! En getest! Vind de beste auto de Maserati Granturismo. De slechtste de Lambo LP640. In real-life een fantastische auto, maar in Forza veel te zwaar en teveel onderstuur, de auto klimt niet lekker in de toeren.
Te snel om controle te houden Maar tijdens het testen reed ik met STM en TCS uit. Hij is wel gigantisch snel en haalt over de 11000 toeren!!
De carpack is echt geweldig. Ik vind de LP640 juist een sublieme wagen die heerlijk rijdt. Dat onderstuur moet je gewoon ff finetunen.