Hoi Mensen,
Ik ben druk bezig om samen met een kleine groep mensen een eerste game te gaan ontwerpen met XNA Gamestudio van Microsoft. We gaan de game produceren voor Zune, Windows Live en/of Xbox Live Arcade.
Het is een eerste project en we zijn druk bezig met de nodige lectuur, connecties, softwarebibliotheek en dergelijke op te bouwen.
Zelf heb ik wel kaas gegeten van design en 3d en ik zal het project ook als producer begeleiden. Daarnaast heb ik twee kerels aangetrokken die ook een opleiding in mediadesign hebben gehad en ook zij zullen vanaf het concept meewerken. Ik ben nu nog druk op zoek naar iemand die goed is met diverse programmeringstalen, liefst C#.
Daarnaast zijn we nog op zoek naar een character- en audiodesigner.
We gaan natuurlijk niet beginnen met een superuitgebreidde 3d shooter, maar we beginnen simpel en we zijn nu dus in de orienterende fase. Daarna gaan we het hebben over de mogelijke concepten.
Ben jij geinterreseerd en heb je de technische mogelijkheden? Heb je tijd en kunnen we op je bouwen? Geef dan even hier een schreeuw en zet als het mogelijk is even wat van je eerdere werk hier neer. Je kunt me ook mailen op mpaiano@home.nl .
- Programmeur C#
- Character Designer
- Audiodesigner
M.Paiano
Exeffennel Gamedesign
Laatst bewerkt: 17 mrt 2008