Is er eigenlijk al een MediaMarkt die Rainbow six vegas 2 verkoopt? Ik vind dat MM vaak mooie prijzen heeft dus wacht nu eigenlijk tot zij hem in de winkel leggen
OMFG, op Gamekings zeiden ze net dat ie pas eind april komt. Wat een losers. @ Calvinn MM in Almere in ieder geval vandaag nog niet. En normaal zijn ze wel 2 dagen eerder. Maar dit keer niet
Hey! Rustig aan he Dat zijn mijn vrienden hoor Je bent zelf gewoon een loser\o/ /Mod Weer een nuttige reactie. Probeer het vanaf nu ontopic te houden a.u.b. - Cookie
Hoezo zijn dat jou vrienden, ken je ze dan ?? Maar goed, 3 nieuwe filmpjes van R6: [gt]31989.html[/gt] [gt]31990.html[/gt] [gt]31992.html[/gt]
Neej dat niet Maar kvind ze gewoon leuk Altijd lachuh met die kerels Maar kmoet het van Cookie ontopic houden dus
Dus...wat doe je nu dan.. :{ om het maar ff in jou taal te doen... OT: Heb hem van gamehubs en die zeggen dat hij op 20e released. Neem ik aan dat ze hem morgen op de post doen?
Net IGN videoreview gezien,recycled maps uit Black Arrow en Raven Shield. Dat vind ik echt jammer, ik heb die maps al helemaal verrot gespeeld op PC en Xbox 1 toen. Het begint er op te lijken alsof er geen enkele gloednieuwe map voor de terrorist hunt is......
Ben m al volop aan t spelen maar idd te veel oude maps. Helaas geen vip meer (multiplayer)!! Ranking systeem is echt goed gedaan en hier gaan we nog een tijdje zoet mee zijn. Iemand een idee wanneer ubisoft weer wat mappies en gamemodes op live gooit?
Ik krijg wel ass kick in story mode , maar ik ben dan ook niet zo heel goed . Wel erg tof weer dit. Kopen als je nog twijfelt.
Zo dan, die gamekings review liegt er niet om. Ze zijn ongelooflijk enthausiast zeg. Ik moet ook zeggen het klinkt allemaal supertof, de singleplayer mode vooral. En die Dennis vind de game zelfs moeilijk dan deel 1...YEAAAAAAAH!!!!! Daar en ik alleen maar blij mee.
coop werkt ook super. net paar lvls gedaan met Big Sky en het werkt gewoon super, de een legt supresive fire, terwijl de ander van bovenaf of de flanks alle vijanden opruimt. top lekker pittig ook die story mode, love it
BigSyke is het Geeft niet, veel mensen zeggen Sky op 1 of andere manier, maar was echt leuk. Flix was Bishop met Automatic en bestuurde het team. Ik was Knight met shotgun en sniper. Er zijn heel wat brandbommen afgegaan en heel wat poppetjes afgeknald. Zelf zijn we vaak dood gegaan omdat het inderdaad vrij pittig is, maar dat was juist alleen maar leuk die uitdaging. Het is geen moment frustrerend geweest.
Beiden. Als 1 van de 2 dood gaat spawnt hij ongeveer 10 seconden later. Ga je allebei dood dan begin je weer vanaf een checkpoint. T-hunt heeft respawns volgens hetzelfde pricipe alleen afhankelijk van de difficulty heb je meer of minder respawns.
Echt jammer dat ik gisteren geen exemplaar te pakken heb gekregen Vandaag maar eens opnieuw een rondje maken Vind het fijn om te horen dat de game erg bevalt en dat de singleplayer lekker pittig is. Misschien tot vanavond op Live