Een stippie in het midden van je scherm met dit spel werkt echt perfect. In de single player heb je namelijk ook een crosshair in cover mode en in de multiplayer dus niet, dit dus op gelost met een mooi zwart stippie in het midden van mijn scherm Het is een soort van cheaten, maar ach "wat niet weet wat niet d...."".
och , laat die jongen lekker cheaten als ie daardoor meer lol in t spel heeft. Er zijn genoeg "goede" spelers met een stipje op de tv
Zou Capullo dat stipje op zijn dure HDTV geplakt hebben? Ik zou dat niet doen, zonde van je tv Damn als ik dit alles lees, kijk ik nog meer uit naar de game. Hopelijk stuurt Gamehubs hem vandaag op.
sinds in de game mania een andere werkt verkoopt die echt op de datum dat het game uitkomt.Echt belachelijk.
Ik merkte wel op dat soms de graphics iets minder zijn dan deel 1. Of is dat mijn verbeelding? Vooral het level met die junkyard is erg wazig qua textures.
dat is denk ik je verbeelding, het lijkt miscchien alllemaal wat fletser en minder flitsend omdat je nieet meer zoveel tussen de neon enzo zit maar meer overdag bezig bent
lol , mijn teamgenoten en een tango hadden net een Naked Gun moment,... aan weerszijden van dezelfde cover in neon graveyard gaan zitten en dan rustig omstebeurt schieten en niks raken
Buddha, heb je mij nog in je lijst staan? Als ik volgende week mijn xbox terug is, zullen we dan samen co-open of online spelen? kan nog herinneren dat we dat in deel 1 ook deden en dat beviel me wel!
Hoe kan het nou dat sommigen vegas2 al hebben? Ik heb bij de MM na gevraagd maar die mogen ze pas morgen verkopen
Tuurlijk sta je nog in mijn friendlist En wist dat je xbox defect was, ik dacht nog: das ook een kutmoment om je doos 1 à 2 weken kwijt te zijn Heb net de game gehaald en wil graag met je volgende week gamen zowel co-op als versus. Ik zal de komende tijd 's avonds vaak een room maken (Team Survival, Team Sharpshooter, Terrorist Hunt en A&D). Mijn verbinding is altijd goed en stabiel Voor alle andere: jullie kunnen me toevoegen (ook heb niet veel plek meer in me friendlist) Laterrrrrrrr Buddha
Wrijf het er nog even lekker in heb gelukkig de game gepreorderd bij gamehubs, dus kan nog wel tijdje wachten. Ondertussen speel ik nog cod4 op de box van mijn broer. Lijkt me relax om met volle room versus te doen enzo. wel met nederlanders neem ik aan? Nou ja, ik zie je dan binnenkort wel op de box!
Ik heb de game ook bij gamehubs besteld. Wanneer denken jullie dat hij wordt verstuurd en hoe lang de verzendtijd is?