Viva Piñata [deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 14 sep 2007.

1. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou je me vragen aub via pmwillen beanwoorden:eek: alvast bedankt(Y)

2. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Gast kijk gewoon op die site.

3. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er kwam net een konijn naar mijn tuin en die freet dan gelyk al mijn wortels op, moet ik dan om de minuut daar worstels neerleggen om hem te laten blijven

4. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel een grappig spel maar ik vind het gewoon echt niet werken, al de pinatas vechten metelkaar en dan moet je ze hele tijd genezen , nu is mijn geld op en mijn tuintje staat nog half leeg, ik geef myn geld alleen uit aan pinatas genezen. Hoe doen jullie dit, ik snap dat echt niet

5. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Lees de Regels eerst eens van het forum en lees dit topic eens goed door, is al heeeeeeeeeeeeeeel vaak langs gekomen die vragen :): ;)

6. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus guys. Jullie kunnen die gast toch gewoon ff helpen?

@Lenn,

Waarschijnelijk zijn je pinata's dan niet zo gelukkig. Je kan het best even een nieuwe tuin maken, en opnieuw beginnen. Je houd je skills dan gewoon wel. Je moet even op www.piniataisland.info kijken, daar heb ik heel veel informatie vandaan gehaald.

Kijk, een bepaald soort bloem, wortel of zaadje trekt een dier aan. Wanneer je voldoende van deze eisen hebt, komt het dier je tuin pas in. Het kan ook zijn dat hij rondjes blijft lopen omdat er niet genoeg aan de eisen voldaan is.

Je moet dus even een account maken, en daar heb je ook een forum waar ze (in Engels) alle vragen beantwoorden. Als je iets niet snapt stuur me dan maar PM, aangezien niet iedereen hier even vriendelijk is.

7. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt bedankt, kijk voor vragen is een forum? Ja toch!:)

8. Cybermaxxx

Leuk Bevonden:
    0
    Tja daarom. En als het dan al eerder behandeld is, zeg dan even op welke pagina dan kunnen we hem toch verder helpen..

9. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker hoor, maar een forum is ook om te lezen :)
    Nog geen 10 pagina's terug lezen en je hebt al ALLE
    info om de game 1000/1000 te halen ;)

Maar om te helpen, je hebt een Encyclopedie in het spel en daar kan je zien welke beestjes wat graag hebben. En zo kan je ze naar je tuin lokken.
    Je unlockt meer beestjes naarmate je vordert in het spel.

Ja je tuin zal 3x vergroten

En je kan hekken plaatsen om bepaalde dieren niet met elkaar te laten vechten.

Good Luck ;)

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Daar werd ik he-le-maal gek van! Tip: Alle piñata's die ruzie maken direct verkopen. Levert jou geld op en het bespaart je een hoop ellende.

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ik heb echt een probleem met mijn pinatas, ben nu lvl 31 maar opeens wordt geen enkele pinata meer verliefd :confused: mijn sweetooths hebben bv echt al sinds lvl 28 alles goed voor romancing maar ze krijgen maar geen hartje boven hun hoofden... zelfs mijn wirlms krijgen geen hartje boven hun hoofden en die hebben ook alles :confused:

en is er trouwns ook een oplossing tegen die professor pester ? word helemaal gek van hem ;)

Laatst bewerkt: 19 mrt 2008
  12. Yolaxa

Yolaxa Inevitable

Leuk Bevonden:
    0
    Koop bij ivor de Captains Machete, dan komen Professor Pester + aanhang ook niet meer.

Iemand trouwens al succes gehad met Wildcards? Probeer al tijden de Wildcard versie van de Wirlm te krijgen.

13. Toxin

Toxin Hexic !!

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je te veel spullen in je tuin staan. Als je wat pinata's, bomen of planten verkoopt, komen die hartjes vanzelf weer terug.

14. X-BoxFan

X-BoxFan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit spel sinds 2 dagen en ben er meteen verslaafd aan geraakt.
    Alleen 1 vraag.Er zit een zwart witte pinata in mijn tuin en daar komen allemaal maskertjes vanaf.En hij zit alleen maar stil ik krijg hem maar niet weg. Kan iemand mij helpen?

15. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    X-BoxFan, dan is de pinata ziek. Dan moet je naar het menu toe gaan om de dokter te selecteren. Maar als het nog een niet tamme pinata is (zwart wit) dan weet ik niet zeker of je hem zo kan helpen.

16. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem niet per se wil hebben kan je hem dus ook gewoon kapot slaan met de schep :)

17. X-BoxFan

X-BoxFan Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Oke thx Biba zal ik even proberen want een dokter helpt niet die kan ik niet laten komen

18. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hej ik krijg deze game morgen ook :) hopen dat hij leuk is ^^

19. lupaie

lupaie youtube.com/lupaie

Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar weten als je iets wilt verschepen..of binnen wilt krijgen :)

20. Cybermaxxx

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand niet een of ander duur beest voor mij over (A)?
    Ben lvl 20.

Deel Deze Pagina