Lijkt me beter dat we dan zonder inleg doen , maar wel met random teams. Dan heb ik het programmetje toch niet voor niks geschreven \o/
Heb wel interesse dan, alleen heeft mijn Xbox 360 het net begeven. Geen idee wanneer ik hem weer terug heb.
@ Baukehimself: 1e keer? Vanaf het moment dat UPS hem ophaalt is de kans groot dat de 360 binnen 7-8 dagen weer terug is. Lijkt mij btw ook beter om maar gewoon zonder geld te spelen. Het is misschien spannender en je kan wat winnen, als je de mensen niet bij elkaar krijgt houdt het op.
ja ik denk dat we maar beter zonder inleg kunne doen, te weinig mensen willen het en zoveel maakt het ook niet uit.
Ja, eerste keer.. Alleen zit het Paas weekend ertussen. Ben benieuwd of ze hem daarvoor nog ophalen of dat het pas erna gebeurt. Mocht ik hem terug hebben en er is nog een plekje vrij, count me in!
Jerooney, je kunt het geld terugstorten op reknr 7547236 tnv R van der Hagen Ook met een toernooitje zonder inleg wil ik graag meedoen!
Ja is goed, tournooi zonder inleg zal wel moeten aangezien er zo bijna niemand mee wil doen. Ik zal die 2.50 van jou en snake morgen terugstorten
ik maak vandaag of morgen wel een nieuw topic aan want nu denken ze mischien nog dat het met €2.50 inschrijven is
Heb een nieuw topic gemaakt: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=2749972#post2749972 dus hier kan slotje op