Sony PSP - Deel 2

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Arjan, 8 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Ja dat kan alleen als je psp is omgebouwd. Je kan voor reguliere software (normale firmware) geen thema's installeren, alleen maar normale plaatjes als achtergrond gebruiken.

2. MikMakMan

MikMakMan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij loop je een klein beetje achter ;)

Iedereen heeft nu de mogelijkheid thema's te installeren, je moet een .ptf bestand in de map PSP > THEME pleuren.

3. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    Ja, klopt wel. Ik loop idd beetje achter. Zit niet zo veel met me psp in de weer zie je 8)
    Maare, sorry voor het verkeerde antwoord :):

4. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    alleen als het ptf bestandjes zijn moet het in THEME want als het andere zijn word het waarschijnlijk flashen

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Mijn nekharen gingen al overeind staan , dacht dit gaat de verkeerde kant uit.
    Heb de PSP sinds eind 2004 en weet gelukkig wel beter.

6. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet gelukkig wel beter?

7. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Meh, bij een psp is ombouwen niet echt het juiste woord. Hij hoeft niet open, er wordt alleen software aangepast.

En het is jammer dat het op xbw niet mag omdat er ook gedownloade spellen gespeeld kunnen worden, want het voegt ook een hele hoop stoere opties toe als homebrew en plugins.

8. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, je moet het niet gelijk als duivels beschouwen. Ik begrijp dat er niet over gepraat mag worden vanwege het hand in hand gaan met downloaden van games maar het heeft ook heel veel plus punten. Zelfs Sony ziet dat, kijk maar naar wat er bij de nieuwste firmwares allemaal bijkomt, themes, internetradio etc.

9. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    Sorry hoor, maar dit vind ik een beetje een trieste reactie. Ik ken de regels omtrend de illegale dingen die hier niet mogen, dus ga het niet hebben om een 'omgebouwde' psp.
    En zoals slurpgeit al zegt: het is best jammer want naast die illegale dingen kan je ook een hoop leuke dingen doen ermee. Zoals homebrew. Maarja, ik ga maar niet verder, strax gaan je nekharen nog overeind staan :+
    Maar wat bedoel je met 'weet gelukkig wel beter' ?

10. DvD_NL

DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

Leuk Bevonden:
    2
    ja, nogal een rare regel dat je over deze 'illegale' dingen niet mag praten, je psp ombouwen mag volgens een of andere wet, en downloaden is ook legaal, alleen dingen óp internet zetten zodat anderen het kunnen downen mag niet.
    zonde dat er geen thread voor allemaal dit soort dingen is...
    maar bedankt voor de hulp met de themes, had het ook gekund bij mijn psp als ie omgebouwd moest zijn voor de themes ;) , maar nu is t duidelijk. mijn dank is groot _O_

11. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Het is volkomen logisch dat er niet over gepraat mag worden aangezien het hand in hand gaat met het downloaden van games. Je moet ergens een grens stellen en aangezien het ombouwen van een psp zich in grijs gebied bevind is het daarom niet toegestaan. Maar zoals anderen ook al zeggen er zijn meer positieve dingen.

12. DvD_NL

DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

Leuk Bevonden:
    2
    ja!
    zoveel positieve dingen, kijk iedereen download toch al, waarom zouden we er dan hier niet over mogen praten?
    bs

13. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom begin je steeds over downloaden? Muziek downloaden is volgens mij wel legaal, maar software volgens mij niet hoor. Ik vind zelf dat je je games gewoon in de winkel moet kopen, dus vul mij reacties niet aan met "iedereen download toch al" want daar ben ik dus geen voorstander van...
    Maar wat is eigenlijk precies de reden dat er niet over het ombouwen van psp's gesproken mag worden? Zo zie ik hier op het forum dat er bij de Ipod Touch wel gewoon over het Jailbreaken gesproken word. Wat is het verschil?

14. DvD_NL

DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

Leuk Bevonden:
    2
    muziek wel maar software niet? |:-
    zoals ik al zei, het op internet plaatsen van software mag niet, maar het downloaden is legaal :emo:
    maarja, ik ben geen mod en kan de regels niet veranderen, al zou ik dat wel graag zien gebeuren...

15. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Wij kunne de regels ook niet veranderen, we zijn slechts de politie van XBW. Dus we praten hier niet over modden, bricken of ander (semi-)illegaal gedoe.

Nu terug on-topic a.u.b.

16. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Ok... Maar dat mag in de Ipod topic dus wel gewoon? :confused:

/Mod Wat begrijp je niet van ontopic?
    ??? Het is toch ontopic? Verder wordt er niet gepraat over hoe je kunt modden etc. er wordt echter alleen over gediscuseerd waarom het wel of niet toegestaan is op het forum en daarom mijn vraag waarom in het Ipod topic wel over modden gesproken mag worden.

Laatst bewerkt: 21 mrt 2008
  17. DvD_NL

DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

Leuk Bevonden:
    2
    dat is een goeie vraag!

18. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik begrijp wat je bedoelt. :) Het fysiek ombouwen van een console of handheld is illegaal. Dat geldt ook voor het gebruiken van een aangepaste firmware. Dus in het iPod Touch/iPhone topic zijn deze onderwerpen ook niet toegestaan. Ik zie nu inderdaad dat er in die topics wel over is gesproken. Daar gaan wij nog even naar kijken. :)

Ook het downloaden van auteursrechtelijk beschermde software en/of games is illegaal.

19. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Final Fantasy Crisis Core is egt zooooo een aanrader!
    mooiste/beste spel voor de psp ooit.
    maja jullie moet even wachten op de europese versie :p

20. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, heb mijne al besteld :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina