Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 feb 2008.

?

Welke console heeft de beste exclusives in 2008?

1. Nintendo Wii

10 stem(men)
    5,1%
  2. Playstation 3

37 stem(men)
    18,9%
  3. Xbox 360

149 stem(men)
    76,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2008
  2. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Hu... ? Waar is die post van Modder nu naartoe?

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.759
    Ik vond de post weinig toevoegen, aangezien de cockpit view er bijna hetzelfde uitzag als die andere cockpit view. Vandaar.

4. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, ik dacht al :) "The power of the mod" ;)

5. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Deze screen doen het spel echt geen eer aan. Zwaar compressed jpg bestanden. Ik heb de europese versie niet gespeeld, maar wel de japanse demo en dat zag er geweldig uit.
    Het spel ziet er gewoon uit als de replay screens. En als je raced dan ziet de auto er ook daadwerkelijk uit zoals in het keuze menu. En de dashboard view is om van te watertanden. Ik speel niet graag in de dashboard view, maar alleen om de geweldige details deed is dat vaker dan normaal:)

6. Anton996

Anton996 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Grafisch beter dan forza 2? ja! Maar qua gameplay =( ... Of jij hebt het forza 2 nog niet gespeeld. Het spel is ondertussen al 9 maanden langer uit en is dan ook al voledig afgewerkt. Schade modellen en dergelijke ...

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.759
    Was te verwachten natuurlijk, maar altijd mooi om te lezen. Vooral het feit dat het de snelst verkopende Nintendo game ooit is, is mooi om te lezen.

8. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    allemaal leuk en aardig, maar wanneer komt ie naar europa?|:-

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.759
    Juni.

Maar boeiend, ik heb hem nu al sinds donderdag en het werkt perfect. Ik wacht eigenlijk nog meer op Mario Kart.

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    UK 360 Sales Spike 40%

What a surprise! Turns out that Microsoft's tactic of dropping the price of the Xbox 360 a significant amount resulted in more sales! Who'd have thought? According to Chart-Track, sales of the Xbox 360 were up 35-40% over the weekend, starting on Friday when the price drop kicked in. With such a short lead time between the official announcement and the price drop, UK retailer HMV spokesperson Gennaro Castaldo is convinced that the sales surge will continue.
    I'm sure Microsoft welcomes the jump as Sony prepares Gran Turismo 5 Prologue for European release later this month, and the June return of Solid Snake hanging heavy in the air. Interesting times indeed.
    UK Xbox 360 sales up 40% [GamesIndustry.biz]

Laatst bewerkt: 19 mrt 2008
  11. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Dat was te verwachten.. Het zal vast wel in meerdere landen gaan voorkomen. Zeker als GTA IV uitkomt.

12. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Producent Playstation 3 gaat ook Xbox 360 maken

Omdat de winstmarges op het maken van de Xbox 360 zo klein zijn, wil het Taiwanese Wistron ze niet langer maken. De productie wordt overgenomen door het eveneens Taiwanese Asustek, dat nu ook al Playstation 3's maakt.

Bron Tweakers.net

Grappig dat de consoles (een deel daarvan) straks uit dezelfde fabrieken rollen :D
    Productie van een half miljoen per maand is niet niks, zeker niet met de al huidige aantallen die er gemaakt worden. DIe pricedrop zou dus ook in de USA kunnen komen natuurijk.

13. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wow!! Echt schitterend. _O_ Zijn wel beelden van de replay, maar weet uit eigen ervaring met de Japanse versie dat de beelden van de replay overeen komen met de beelden als je speelt (zowel van buiten de auto als met de cockpitview).

Heb de game nu even niet thuis liggen, maar als ik hem van de week weer heb, dan zal ik even wat foto's maken van ingame en replay beelden om te laten zien dat deze overeen komen.

15. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1

Ziet er inderdaad schitterend uit :thumbs:
    Maar.... Ik lees op verschillende andere sites dat de game er ingame niet zo uit ziet als de replays. In de replay's worden er meer effecten toegevoegd zoals meer AA en een hogere resolutie.... Ik heb ook al verschillende foto's gezien van ingame en replay's en die verschillen toch echt wel tov elkaar....

Voor de rest is er niets op aan te merken hoor maar dat het er precies hetzelfde uitziet geloof ik nog niet.

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Replay

Ingame

Laatst bewerkt: 20 mrt 2008
  17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ik zie in beide geen verschil, heel netjes dus! :thumbs:

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Waren de enige shots van zowel de replay als ingame die qua situatie (dus de cameraview, het moment op de baan en de baan) redelijk bij elkaar in de buurt lagen. Zal als ik de game weer thuis heb, wat foto's van de buitenkant van de auto maken van de replay en van de ingame mode.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat zijn brute beelden :eek:
    Kan me voorstellen dat racefans hier wel aardig van gaan kwijlen.

20. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een slechte vergelijking zeg, het zegt helemaal niets. 800x450 tsk tsk, al je detail valt weg. Toon eens een 1080p shot, then we're talking!

De échte GT fans moeten onderhand wel weten dat het algemeen bekend is dat de reply mode in 30 fps loopt om zo een x-aantal effecten toe te kunnen voegen om het beeld op te poetsen. Als het beeld hetzelfde zou zijn had men die framerate ook niet in tweeën hoeven te hakken. Toch? Dit is altijd al het geval geweest bij de GT games.

Het verbaast mij persoonlijk dat er zo kort voor de release nog maar heel weinig echte gameplay screenshots zijn vrijgegeven. En waar zijn de reviews?

Nu we toch gezellig off-topic bezig zijn. Iemand de laatste trailer van GRID al gezien? Lijkt mij persoonlijk 10x meer fun en het ziet er schitterend uit.
    http://www.gametrailers.com/player/32013.html?type=wmv

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina