Dat kan zeker, maar let op: ik heb net een folder binnen van intertoys met echt grote prijsverlaging van de xbox360 zoals een arcade met hdmi output (en 5 arcade games en 256mb kaartje) voor €199!
Ik heb daar n paar maanden nog 279 voor betaald!
Voor 269 (lees ik nu op internet) heb je n pro met 2 games, voor 369 de Elite.
Let wel op hoe jij je audio regelt! Als je een optische kabel gebruikt voor je surround moet je of n oude kabel strippen of de hdmi kabel met audio-dongle kopen (€50,-.)
Als je alleen de speakers van je tv gebruikt, is er geen probleem.
Maar is dit wel wat je wilt? Als het je alleen om de blu-ray gaat, zou ik toch echt rustig over nadenken.
Hoewel ik echt zwaar fan ben van de xbox360, vind ook ik dat de ps3 bijzonder stil is. Toen ik m bij n kennis een blu-ray zag draaien kon ik niet eens horen dat die aanstond. Gelukkig heb ook ik n behoorlijk stille xbox360, maar er zijn ook anderen wiens box meer lawaai maakt.
Lawaai is heel vervelend als je m vooral als speler wilt gaan gebruiken. Als je niet wilt gaan gamen raad ik je veel eerder de ps3 of die samsung BD-P1400 aan!
Bovendien is nog niets zeker: we weten nog niet of de blu-ray add-on echt zo snel komt, hoe duur die zal zijn en hoe goed. Toen bijvoorbeeld de hd-dvdspeler voor de xbox360 uitkwam, duurde het nog maanden voordat die naar Europa kwam en toen was die nog nauwelijks te krijgen.
Ik heb n xbox360 waar die op aangesloten kan worden, maar in jouw geval zou ik gewoon s goed bedenken wat je wilt. Hoe snel wil je blu-ray gaan kijken?
Laatst bewerkt: 13 mrt 2008