Hoe bevalt de .hack serie? Want de reviews zijn maar matig. Verder zie ik weer een paar leuke titels waar ik achteraan kan. Gisteren helaas geen ps2 meer kunnen spelen, was wat laat thuis. Weet iemand hier nog sites die 2ehands ps2 spellen verkopen? Ik zelf ken: - nedgame - next level
Dus nog steeds geen God Of War gespeeld? Anyway, ik heb ff MGS2 en MGS3 geprobeerd op de PS2, maar de graphics vallen me behoorlijk tegen. Ik had na deze ff Twin Snakes (deel 1 remake) op de Cube aangezet en die was veel strakker dan beide games qua graphics.
Twin Snakes draait dan ook op 576i hé . Maar ik het MGS3 op de PS2 en MGS2 op de Xbox gespeeld op m'n HDTV via de scart ingangen en vond het nog doenbaar. Natuurlijk moest ik het wel op 4:3 zetten, want anders zag het er niet uit.
Nee, denk er niet aan. Zit al met 2 toestellen voor 1 component ingang en ik ben niet van plan er een 3de bij te doen . En voor die paar keer dat ik nog op m'n PS2 speel ga ik echt niet een nieuwe kabel kopen hoor.
Het is idd makkelijk te doen, maar toen ik Twin Snakes erna zag moest ik toch ff zo zitten Maarja, imo is Twin Snakes ook het beste deel uit de serie
MGS1 is inderdaad het beste deel, alleen vond ik die moves van Snake in Twin Snakes er soms over gaan. Maar goed, verder dan dat is het echt een geweldige game. Zo heb ik het onlangs nog eens 2x uitgespeeld om het "oncorrecte" en correcte einde te zien en ik vond persoonlijk dat het oncorrecte einde veel beter aansloot bij MGS2 (maar het klopt dan totaal niet meer met MGS4) . De 2de keer ben ik er wel gewoon doorgelopen met stealth (krijg je als je het uitspeelt met het oncorrecte einde) en zowat elke tussenfilmpje geskipped... dus heb heeft me maar 4-5 uurtjes gekost .
Killer 7 ligt bij redelijk wat free recordshop en wibra's (ja die hebben ook 4 ps2 spellen ) nu voor 7 euro in de aanbiedingbakken!
Ik moest erg wennen aan de gameplay van Killer 7 (gamecube). Na 7 uurtjes te hebben gespeeld hapt het spel hier stof :{ Wel een unieke game met fraaie graphics... maar een shooter op rails, althans zo voelde het bij mij, kan snel vervelen...
Bij de Wibra?! Ik weet geeneens waar dat ding hier zit. Kan jij er misschien één voor me oppikken? edit: gisteren God of War gespeeld. Wat een spel! Intens, bloederig en Kratos rules big time. Helemaal als ie die kerel doodleuk weer terug de maag van die draak in trapt 'I'm not coming for you' Mijn vriendin dacht achteraf dat ik een ps3 spel aan het spelen was. Niet dat ze heel erg goed heeft gekeken, maar wel bewijs dat het er erg goed uit ziet! Interactie in het spel is ook erg leuk, al ligt het vaak erg voor de hand. Ik blijf het leuk vinden om cutscenes ed in gang te zetten met knopjes drukken en GoW was geloof ik pionier hierin toch? Topgame!
Kratos is de man!, idd geweldige game en voor een ps2 game ziet ie er zeker goed uit, voor mij een van de beste PS2 games
http://www.nu.nl/news/1466878/210/Zweverige_screenshots_van_actie-RPG_Baroque.html iemand bekend met dit spel?
Nee, maar wat ik wel weet is dat ik de Wii versie ga kopen als de game goed is \o/ En over die knopjes in cutscenes: Volgens mij was Shenmue daarin de pionier Maareh, God Of War is bruut, he?
Is waar ook! Bij Shenmue op de dc had je dat in elk gevecht. GoW is echt super idd, kunnen weinig games tegen op.
Wel bekend maar onduidelijk zoals de poster in het bericht beschrijft of er een europese release komt. Misschien geeft Atlus het spel in Europa uit of neemt uitgever Koei het op in hun collectie, zoals zij dat ook deden bij Persona 3. Titel ziet er zeker interessant uit. Overigens is Persona 3 een echte musthave, ben het spel nu aan het spelen. Die knopjes in Shenmue waar het jullie over hebben heten quick timer events. Dit is niet de eerste game die dit principe lanceerde, in Dragon's Lair ( 1983 ) kwam je dit concept al tegen.
Killer 7, Mark of Kri en DBZ Budokai 3 binnen. Iets van 18 spellen nu even nieuw leven hierin blazen. Spellen die ik weer op de verlanglijst staan en hier nog niet genoemd: Digital Devil Saga: Grimgrimoire: Suikoden III Xenosaga 2 (geloof ik al wel genoemd):
Zal deze topic even nieuw leven in blazen Een aanrader is de survival horror reeks Project Zero en hier zijn maarliefst drie delen van... En de review op eurogamer tref je hier aan: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=3793