[XOne] Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2 [deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Viktortje, 18 mrt 2008.

?

Heeft Rainbow Six Vegas II de hype waargemaakt?

  1. Ja, absoluut. Wat een topgame!

    43 stem(men)
    28,1%
  2. Leuke game, maar had beter gekunt.

    64 stem(men)
    41,8%
  3. Nee, totaal niet. Had meer verwacht.

    46 stem(men)
    30,1%
  1. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren R6:LV 1 gespeeld en offline vond ik het niet zo heel erg sterk. Het flanken etc. is leuk gedaan maar na een half uur heb ik het spel er alweer uitgehaald.

    Is deze game (R6:LV1 / 2) online leuker dan offline?
     
  2. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Presidio en Killhouse zien er nice uit, net als Convention Center.
    Heb nog een stuk of 3 andere maps gespeeld waarvan Import/Export echt het meest lelijk is (zeker beginpunt T-Hunt).

    @Tasso heb daarmee nog geen probs gehad op Live, ligt dat misschien aan Playstation Network? (no offence ;))

    Had gisteren ongeveer 2.5 uur lang een lobby en eigenlijk ging alles perfect.
     
  3. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    YES!! Vandaag mailtje van PA dat mijn R6V2 shipped is!
    En hij is regio vrij btw!
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik zou zeggen probeer t s,.. verwacht alleen geen halo of call of duty. Het is echt een stukje moeilijker/langzamer/tactischer..
     
  5. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je deel 1 niet geweldig vind, kan je beter deel 2 laten liggen.

    Op dit forum zijn genoeg mensen/gamers die deel 1 goed vonden en deel 2 erg vinden tegenvallen.

    Misschien kan je een x bij iemand spelen/kijken/testen e.d.?
     
  6. Goof R Dam

    Goof R Dam Goof R dam

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Na het lezen van de reacties krijg ik het gevoel dat het een samenraapsel van levels uit de vorige versies is met wat nieuwe toevoegingen.. Volgens mij is deze koe al veel teveel uit gemolken.. ( begrijp me niet verkeerd ik heb alle rainbows met veel plezier gespeeld behalve die lockdown..) IMO zit er niks nieuws in alleen een paar nieuwe features... In rb6v1 was het hoogtepunt dat je aan een touwtje kon hangen maar verder niks nieuws in vergelijking tot de vorige delen..

    Oh en nog iets: In het verleden kwamen er altijd twee tom clancy in een jaar uit. Neem bijvoor beeld de eerste rainbow six op de xbox 60 euro en dan halverwege nog een rainbow en die kon je dan voor 30 meenemen net zoals met ghost recon island thunder(30 euro). Omdat het niet een compleet nieuwe game was alleen een verbeterde versie op de zelfde engine. Dat was dan nog aantrekkelijk maar nu..... Weer volle mep dokken en voor wat? Next gen ? Next gen en nog steeds kunnen we alleen lopen.. Oh er is een sprint knopje bij gekomen! Nee nu koop ik hem meteen! ahum.....
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2008
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    denk idd dat dit deel alleen interessant is voor de mensen die rsv1 online fanatiek speelden, voor de casual fan voegt t niet zoveel toe
     
  8. DaveM

    DaveM Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me niet. Ook leuk voor mensen die shooters als verslaving hebben.
     
  9. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij ook, nou maar hopen dat de doane er met z'n poten vanaf blijft:9
     
  10. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij het woord shooter denk je eerder aan COD (2/3/4/), MoH, Unreal, Frontlines.

    Bij tactical shooter denk je idd aan Rainbow Six en Gears of War.

    Hier heb ik me ook erg in vergist. Ik vind COD4 erg vet en wilde R6:LV1 proberen, gisteren opgezet en het begin is leuk. Maar het is elke keer hetzelfde....vijanden flanken, dekking zoeken en klaar is kees. Erg vet uitgewerkt! Dat wel, maar echt geen snelle shooter.
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dat is het zeker, weinig veranderingen maar ik ben er blij mee...
     
  12. Goof R Dam

    Goof R Dam Goof R dam

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zelf zwaar verslaafd geweest aan alle tom clancy's behalve die met sam fisher.. Double agent of zoiets. Als er tom clancy in de titel stond kocht ik ze blind. Valt me gewoon tegen dat er niets nieuws is misschien een paar spel types . Maar het zou vet zijn als je de tactische elementen wat rainbow zo vet maakt combineert met de ghost recon elementen en voeg er een paar voertuigen aan toe en gaan met die banaan.
     
  13. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Tactiek a la Rainbow (1 shot, 1 kill) combineren met voertuigen (jeeps, tanks) lijkt mij haast onmogelijk. De voertuigen zullen zwaar overpowerd worden, hoe denk je dat te gaan doen:confused: Oneindig veel covers door de hele map ondoordringbaar voor kogels en raketten:confused:
     
  14. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat is er al toch, Battlefield? Althans op de PC kwam er aardig wat tactiek bij kijken.

    Ik ben er nog steeds niet uit of ik deze Game nu moet halen...deel 1 heb ik helemaal kapot gespeeld toen die uitkwam, maar als jullie zeggen dat deze zo weinig nieuws toevoegd :confused::'-( i'm confused!!

    Zou graag nog wat meningen horen :)
     
  15. Panamiju

    Panamiju Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm, heb de special edition uit de voorverkoop en zit kaartje in met codes voor 2 extra wapens, de M486 assault rifle en MTAR21 assault rifle. Code voor M486 doet het niet!!!

    Ondanks dat de graphics van 2 al wel achterhaald zijn als je COD4 en Assassins creed gewend bent toch wel een vet spel, vooral coop terrorist hunt is altijd leuk. Zal toch weer heel wat uurtjes spelen.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik denk bij tactical shooter helemaal niet aan GOW,.. terwijl dat toch idd best wel een game is waarbij het team dat t best samenwerkt wint en je niet ver komt met rambo gedrag,.. denk dat t komt doordat ik bij tactische shooters altijd denk aan 1 shot 1 kill games als graw en rsv
     
  17. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad niet goed te doen.

    Dit spel is gewoon erg goed in zijn genre, maar het voegt (zo te zien en te horen) erg weinig toe aan deel één en kost wel de volle pond.

    Geen nieuwe mappen, het zijn bijna allemaal remakes van oude Tom Clancy mappen.

    Je moet ervan houden, maar dan vind ik het nog best jammer dat je er de volle pond voor betaald terwijl het (zeiden ze bij gamekings ook) eigenlijk Rainbow Six: Las Vegas 1,5 is en niet 2.
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2008
  18. Goof R Dam

    Goof R Dam Goof R dam

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    @buddha: hmmmm. Idd. Dat wordt knap lastig. Daar heb je gelijk in. Maar ik bedoel er mee aan te geven dat er tijd voor vernieuwing nodig is. Dit moet niet nog vier titels door gaan zo... rainbow six jeruzalem, rainbow rotterdam... rainbow back to the old days.. rainbow 2d...

    @maniel: Ja idd maar dan het verschil op de PC... ik wil vanaf de bank á la bf2 spelen.. Dat is toch het relaxte van console vanaf de bank spelen.(ja ja er zijn ook manieren om vanaf de bank pc spellen te spelen)
    ik laat hem lekker leggen..

    Maar idd als er voertuigen bij komen dan wordt het al snel arcady om dat het anders niet is uit te balanceren...
    @ loonens: idd rainbow 1,5...
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2008
  19. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb maar ff die cover op Gamekings.tv bekeken en ik ben overstag, ga zo even de stad in om hem te scoren :thumbs:
     
  20. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    RainbowSix Rotterdam - lijk me echt fantastisch_O__O__O__O_

    Vernieuwingen moeten altijd door gaan uiteraard! Voor mij is dit een volwaardige deel 2, geniet meer van als AC, GoW en CoD2,3,4 bijelkaar :):+:thumbs:
     

Deel Deze Pagina