Na het lezen van de reacties krijg ik het gevoel dat het een samenraapsel van levels uit de vorige versies is met wat nieuwe toevoegingen.. Volgens mij is deze koe al veel teveel uit gemolken.. ( begrijp me niet verkeerd ik heb alle rainbows met veel plezier gespeeld behalve die lockdown..) IMO zit er niks nieuws in alleen een paar nieuwe features... In rb6v1 was het hoogtepunt dat je aan een touwtje kon hangen maar verder niks nieuws in vergelijking tot de vorige delen..
Oh en nog iets: In het verleden kwamen er altijd twee tom clancy in een jaar uit. Neem bijvoor beeld de eerste rainbow six op de xbox 60 euro en dan halverwege nog een rainbow en die kon je dan voor 30 meenemen net zoals met ghost recon island thunder(30 euro). Omdat het niet een compleet nieuwe game was alleen een verbeterde versie op de zelfde engine. Dat was dan nog aantrekkelijk maar nu..... Weer volle mep dokken en voor wat? Next gen ? Next gen en nog steeds kunnen we alleen lopen.. Oh er is een sprint knopje bij gekomen! Nee nu koop ik hem meteen! ahum.....
Laatst bewerkt: 20 mrt 2008