[Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ USB / HDD [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 5 mei 2007.

  1. alleycat

    alleycat OnlyInItForTheMoney

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0

    ja
     
  2. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Paar kleine vraagjes _0/

    Als ik via mijn pc op de 360 films en of muziek/afbeeldingen wil bekijken moet ik dan persee alles invoeren in de media player of kan dat ook nog anders? En als ik iets bekijk op de 360 vanaf mijn pc (streamen) wordt dit dan ergens opgeslagen? En waarom kan ik sommige bestanden niet afspelen zijn deze dan niet confrontabel met de 360 ofzo? En hangt het ook aan je pc af wat de snelheid is van het terug/vooruit spoelen?

    Alvast bedankt
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Kan ook via tversity of andere 3rd party apps

    Nee je streamt blijft op je pc staan

    niet alle codecs worden door de xbox ondersteund

    Ja en het hangt ook af van de snelheid van je netwerk
     
  4. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Bedankt Fardo
     
  5. Robbin

    Robbin Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee, ik heb sinds kort een iPod Classic (80gb) en ik heb al mijn films daarop gezet. (zijn gewoon WMV)
    Als ik me ipod aansluit kan ik alleen muziek en afbeeldingen afspelen, bij het videogedeelte wordt de hele ipod niet weergeven.
    Ik heb het daarna geprobeert met een gewone USB stick en die werdt wel gewoon bij 'video' weergeven en kon de films wel afspelen. Kan iemand mij helpen? (mijn Xbox heeft ook gewoon alle updates)

    Alvast bedankt :D
     
  6. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook een probleempje met het delen van videos.
    ik probeer nu al een tijdje het Media Center aan de praat te krijgen op mijn xbox, en tot nu toe kan ik gewoon afbeeldingen en muziek delen met mijn xbox. maar videos wil maar niet lukken. telkens als ik probeer een video te streamen van mijn PC naar mijn xbox krijg ik een melding dat er een video fout is ofso en dat er bepaalde vereiste software niet is geinstalleerd of dat ik mijn PC opnieuw moet opstarten. ik begrijp niet wat het probleem is want de bestanden zijn gewoon avi en mkv bestanden waar ik de codecs voor op de pc heb staan. iemand enig idee hoe ik de videos aan de praat krijg?
     
  7. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er een handleiding voor winxp?

    ik heb het geprobeerd met winamp te streamen maar niks werkt meer bij mij :< alleen wmp11 heb ik niet geprobeerd.. is hier een handleiding voor?

    De video controls van xbmc vind ik zo handig dat ik vaak mn oude xbox nog bebruik, maar die heb natuurlijk geen hd output... =-[
    upscaled de 360 avi's ook die SD zijn?
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De Xbox 360 maakt geen gebruik van de codecs van de pc, maar heeft haar eigen codec's niet alle divx codecs worden ondersteund. Als je andere avi's wilt streamen. Dan moet je gebruik maken van applicaties als Winamp en Tversity

    Als ik tijd heb maak ik een handleiding (lukt het ook niet met Tversity)?

    Nee SD blijft SD
     
  9. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Tversity werkte vroeger wel nu niet :confused: vet raar....ik snap er eigenlijk niks van.


    [edit] heb een tutorial geovnden voor wmp11

    http://paininthetech.com/2008/01/03...0-with-windows-media-player-or-winamp-remote/

    ik ga dat even proberen nu...
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2008
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Misschien is je pc vervuild door malware. Kan je je pc op nieuw installeren?
     
  11. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik eenbeetje lui voor :p lol, moe tik wel eens gaan doen soon... Maar naar mn xbox1 streamen lukt wel gewoon allemaal enzo :eek:
     
  12. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Net ff getest met winamp werkt perfect.

    Kan alle avi en mp3 bestanden streamen.

    Geweldig nooit meer branden!
     
  13. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    oke het is me gelukt om met winamp de dingen te streamen, maar nu heb ik weer een ander probleem.
    telkens als ik de gestreamde films een klein stukje door spoel en weer op play druk loopt de boel vast en krijg ik een melding dat de data niet wordt ondersteund, terwijl een seconde terug de boel gewoon draaide. niet heel ernstig, maar wel een beetje vervelend. iemand ideeën?

    Edit: oke nog ander probleem. ik heb nu telkens na ongeveer 10 minuten het probleem dat de films uitvallen en op de PC krijg ik dan de melding dat de sharing software een probleem heeft en is afgesloten. en met Windows media share krijg ik direct bij het browsen op me xbox een melding van DEP uitsluiting. ik gebruik Vista trouwens, zou dit er iets mee te maken hebben?
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2008
  14. relax1989

    relax1989 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    In deze turtorial maak ik gebruik van Windows Vista. Je moet voor Windows XP soortgelijke stappen volgen, als er vraag naar is post ik ook een Windows XP Fardo FAQ


    is die XP faq ergens?
     
  15. PatManZ

    PatManZ Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die FAQ zou ik ook wel willen vinden.

    @Fardo: heb je al tijd gehad om de XP FAQ te maken?
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nope helaas nog geen tijd. Ik zal eens kijken wat ik kan doen .. Lukt het sharen ook niet met applicaties als winamp?
     
  17. relax1989

    relax1989 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm gisteren toen ik het bericht postte was ik bezig om het aan te sluiten. maar het is me al gelukt Fardo. opzich is die vista FAQ hetzelfde volgens mij... Als je alles goed aangesloten hebt is het in 5 minuten klaar. maar Tnx anyway ik heb wel wat aan je FAQ gehad

    ik heb het zo: boven in huis staat de modem, via het stroomtcontact heb ik beneden internet ( ja, internet via het stroomnetwerk, www.devolo.com beter dan draadloos ). dan komt er uit mijn stopcontact internet, daar heb ik een splitter aan gezet. 1 kabel naar me xbox360 en 1 kabel naar me PC. en ik kan alles sharen. Echt geweldig dat film kijken via je 360, hoef ik die xvid films niet meer te kijken op me pc beeldscherm :D
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2008
  18. PatManZ

    PatManZ Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukt!! via zowel winamp als wm 11!!! Ik heb gewoon alles nogmaals vanaf de grond af geprobeerd en het werkt!

    Is het ook mogelijk om .VOB te streamen??

    Patrick
     
  19. PatManZ

    PatManZ Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Sharing met een laptop en een pc?

    Is het ook mogelijk om de media op zowel een pc als een laptop te sharen met de xbox?

    Het is me gelukt om de laptop / xbox te laten sharen.

    Alleen wanneer ik nu op mijn vaste pc Media Sharing selecteer krijg ik mijn xbox en/of de laptop niet te zien. ???

    Ze zijn alle 3 verbonden met dezelfde router. De Xbox en pc via kabel en de laptop via wifi.

    Of kan de xbox maar met 1 van beide een verbinding maken? Ik zou toch in ieder geval de XBOX moeten kunnen zien in het scherm in Media PLayer?


    Is al gelukt. Kwam op tweakers een handige tip tegen: via services, media sharing op automatisch zetten.
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2008
  20. relax1989

    relax1989 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    het is echt geweldig ik heb m'n 360 nu een maandje op xbox live aangesloten, en ik wist niet dat ik met die huidige setup gewoon films kon kijken :') beetje dom maarja ik heb het gisteren aangesloten gelijk een stuk of 20 films in de lijst staan
     

Deel Deze Pagina