Dead Rising [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 15 sep 2006.

  1. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik GVD Butcher eindelijk neer naar 5x, moet ik direct daarna een andere missie doen waarbij ik heel weinig tijd om daar te komen. Dus ik haal dat niet, omdat ik niet bewust was van de situatie, moet ik GVD weer die Butcher overnieuw doen!!!! GRRRRRRRRRRRRRRRRR................

    Wat is een krachtig en effectief wapen om Butcher neer te maaien???
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Butcher is toch die hele grote dikke chinees? Ik had daar een paar shotguns en wat uzi's voor nodig om hem neer te knallen. Erg lastig en je moet ook wat eten meenemen!
     
  3. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Haalde hem binnen 20 seconden neer zonder extra health door erop los te gaan met een Katana.
     
  4. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Hulp nodig!!!

    Ik heb wederom the butcher gepakt, daarna krijg je direct een scoop met "memories". Zonder dat je kunt opslaan moet je direct opweg naar die scoop, maar je haalt dat gewoon niet!!! Heb echt op het snelst van het snelst gedaan! Scoop Lost! The truth has fallin into darkness :confused:. The Facts Expired. Nu is de vraag, Is dit erg, want over een paar uur komt er wel een nieuwe case.
     
  5. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie nu op youtube dat die gast terug rent naar de security room en gaat praten met een chick die hij gesaved heeft. Bij mij leide de pijl mij richting de gun shop...???? Moet ik dus naar de security room??
     
  6. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Small Chainsaw. :thumbs:
     
  7. ItWasLucK91

    ItWasLucK91 Guest

    waar verkopen ze dit tering spel nou nog...?

    ik heb da stomme spel nou al 20x gesteld. ****** GAAR>
     
  8. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik gister avond ending B gehaald. Blijkt als je Ending A haalt je een extra verhaal krijgt... Ik heb gister opgeslagen bij ending B. Dus moet nu helemaal overnieuw beginnen....
     
  9. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu al? Bij mij kruipt de tijd echt voorbij, maar ik heb alweer enkele achievements erbij. :thumbs: Heb die jeep kunnen stelen, heb er 10 om kunnen bowlen en heb 11.516 kills tot nu toe. _O_
    Ben benieuwd wat voor einde ik krijg, heb maar 7 mensen gered.
     
  10. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Het einde is volgens mij niet afhankelijk van het aantal mensen dat je helpt. Toch?
     
  11. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Katana doet ook zijn werk errug goed !\o/
     
  12. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet zeggen dat ik de small chainsaw het leukste / beste wapen vind.

    Uiteraard is de mega blaster beter, maar die is veel minder fun.

    De gun achterop de auto van de convicts is ook lachen.
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hoe zit het nou precies met de tijd die je krijgt voor missies?

    Soms heb ik drie missies tegelijk staan en kom ik echt in tijd noot, waardoor er soms Scoop Chanes verloren gaan. Kan iemand mij uitleggen hoe het precies met die tijd voor missies zit, want soms snap ik er niks van.
     
  14. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt een bepaalde hoeveelheid tijd voor elke missie. Soms kom je inderdaad in tijdsnood waardoor je sommige missies zult moeten laten gaan.
     
  15. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou best kunnen, want ik kreeg einde B en heb echt heel weinig gedaan, had uiteindelijk toch nog 10 mensen gered (waaronder mijzelf, Otis, de piloot en die blonde agente 8)), dus toch nog een achievement. Verder geen enkele case opgelost en eigenlijk alleen maar zombies gedoodt. :thumbs:

    Alleen krijg ik de achievements van die psychopaten niet, heb er al tientallen vermoord en op de foto gezet, maar nog geen achievement (die gevangenen in de jeep en die lui met regenjassen en groene maskers). :confused:
    Heb wel eindelijk een strike gegooid en die jeep kunnen stelen. :)
    Nu nog even outdoorsman halen en ruim 53.000 kills, dan ben ik ook hopelijk bijna level 50 en dan maar eens vanaf het begin de missies doen.
     
  16. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    Je krijgt geen Psycopath kills van die gele regenlui cultists. Je krijgt alleen psycopath kills als je een psycopath killed. Die gasten met gele regenjas zijn wel psycopath, maar niet diegene voor de achievements
     
  17. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Je kunt nooit alles in een 72 hour mode halen.

    Je kunt beste een keer 72 hour mode doen om mensen te redden.
    Een 2e mode om psychopats te killen.
    En een 3e mode om de cases helemaal te completen.

    Zo kom je nooit in tijdnood en kun je tussendoor nog wat andere dingen doen bijvoorbeeld de mega buster halen of gewoon een beetje zombies slachten:)
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Maar als een case expired, wat gebeurt er dan? Kun je dan nog gewoon doorgaan met zombies killen voor bijvoorbeeld een achievement?
     
  19. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Yep, alleen kan je dan verder niet meer de case's volgen, het spel eindigt nog steeds na een aantal dagen, 3 of 5. Egh geloof ik, is al weer een tijd geleden dat ik DR gespeeld heb.
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    En je kunt nog wel gewoon saven? Ik dacht namelijk dat je de cases moest halen, en als je er één belangrijke niet voltooide de game, game-over zou zijn waardoor je een savegame moest laden.. In dat geval zou het een stuk makkelijker zijn!
     

Deel Deze Pagina