Fable 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 6 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shapes

    Shapes Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn niet van plan om eigen camera's te gebruiken. Want dan kan je "henchman" (co-op maat) zomaar van je weg lopen en alles doden. PM had ook al gezegd dat je moest oppassen waar je met je henchman naar toe gaat. Dus als je niet wil dat hij je familie dood ga je gewoon niet langs je huis. En dat kan alleen maar met de camera zoals in de demo dat je niet uit elkaars beeld kan.
    Ik vond de camera hoe die nu was uitgewerkt (ook met de overgang van buiten naar binnen) wel al erg goed werken.

    Ik denk dat hij dit jaar wel gaat uitkomen. Als eerste omdat PM zei dat hij al de exacte datum weet (ergens in 2008). Ik weet dat je hem niet altijd moet geloven maar hoe hij het nieuws bij fable 2 brengt is al veel verstandiger als hoe hij het bij zijn vorige spellen heeft gedaan.

    En ook omdat alle quests/storyline en shit er allemaal al inzit. Ze zijn nu alleen nog bezig met het veranderen van het "death systeem", ze zijn het "breadcrumb feature" (link voor als je niet weet wat dat is: http://xbox360.ign.com/articles/854/854373p1.html) aan het perfectioneren. Ze hebben de basis van het magie systeem maar daar moet nog veel aan gewerkt worden (link: http://community.lionhead.com/forums/post/2868513.aspx).
    En ze zijn alles aan het oppoetsen.


    Ik vind het ook echt een goed idee om via arcade je verdiende geld te vergokken. Ook omdat je voor het doen van quests en het doden van monsters geen gold meer krijgt.


    Er is wel door peter molyneux gezegd dat ze van plan zijn om je account op een geheugenstick te zetten (of dat ook echt gebeurt moeten we nog maar zien maar het zou wel handig zijn).
     
  2. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Nee, hij zegt dat hij de exacte dag weet, daar bedoelt hij mee dat hij weet dat het op bijv. ''een'' donderdag gaat uitkomen. Hij weet niet de exacte datum, deze ''grap'' heeft hij tot nu toe elke keer weer gemaakt toen er gevraagt werd naar de release datum. ;)
     
  3. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ow my god!! K verheug me zo ontzettend op deze game!!!:D:D

    EDIT: is deze (geweldige) game al ergens te preorderen?:9 Je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn:9
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2008
  4. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    De zijn niet alleen vrouwelijke hoeren maar ook mannelijke hoeren in Fable 2.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Fable 2 gigolo's.
     
  5. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
  6. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
  7. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL,

    over de offline coop, het is natuurlijk ook mogelijk dat elke character die je begint wordt opgeslagen dooor lionhead studios, en dat je daar gewoon weer toegang tot heb, waar je ook bent,
     
  8. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of het hier al gezegd is en of het al bekend is gemaakt, maar toen ik met Peter Molyneux sprak zei hij iets heel tofs. Je ziet je friends als ghosts rondlopen in jouw wereld als zij net als jij Fable 2 aan het spelen zijn. Ze beinvloeden dus niet jouw game, maar je kunt wel zien wat ze aan het uitspoken zijn (letterlijk :) )

    Uiteraard kun je ze op elk moment dan inviten om mee te doen aan jouw game. Ik meende ook dat er zo iets is als armour sets en weapon sets, die je kunt afmaken door spullen aan friends te geven of van friends te krijgen. Social networking is so important these days :b:

    Verder ziet de game er echt super uit. Niet zoals een CoD4 of AC, maar dit is natuurlijk een free roaming enorme wereld en wat dan aangaat is het toch wel veel beter dan welke RPG die ik ken.
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2008
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat is erg vet! _O_ (en tegelijk ook een beetje creepy 8) Ik zal me altijd bekeken voelen. :+)
    -----------------------------------------------------
    Nieuws: 'Fable 2 niet voor de herfst'

    Tijdens het Play.com evenement was er een boekje in de goodie bag te vinden met daarop data van verschillende games. We lijken er weinig mee te kunnen.
    In het bericht hieronder kun je al lezen dat de datum van Ninja Gaiden 2 niet klopt, ook Fable 2 (een game die volgens Play.com op 30 mei verschijnt) komt een stuk later uit dan de folder aangeeft. Een medewerker van Lionhead geeft aan dat het spel ten vroegste in de herfst verschijnt, maar dat dit ook later kan zijn.
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2008
  10. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
  11. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    ziet hem denk ik niet eens dit jaar uitkomen
     
  12. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Shit dat met die ghosts is wel erg vet. Loop je zo een maat tegen het lijf en ga je samen even wat monstertjes om zeep helpen. Als ze dit soort dingen erin willen stoppen zie ik dit spel niet uitkomen in mei.
     
  13. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Dat zie ik zowiezo niet gebeuren;)
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Klinkt tof, alleen het idee al.
     
  15. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is nog steeds niet aangekondigd en al zeker nooit voor deze periode. Maar obv wat Peter Molyneux mij zei "Ik heb nog nooit een game meegemaakt in deze fase van ontwikkeling die alsnog slipte", denk ik dat we er 99% zeker van mogen zijn dat hij wel degelijk in 2008 komt (pak hem beet zelfs nog voor november)

    Ja die mini games is echt ultiem vet!! (Ze nomende het Pub-games, ofwel games die je in een of de pub speelt. Kun je al op XBox Live ver voordat de game uitkomt geld verdienen die je vervolgens weer ingame kunt gebruiken. Zo'n onwijs gaaf idee. Dit spel zit echt bomvol hele vette vernieuwingen en wat mij betreft wordt dit DE game van het jaar 2008 op de 360. Vetter dan GoW2, echt waar. En dat ik dat zeg wil wat betekenen>>> mijn nickname hier intern is Mr GoW.

    Voor RPG's moet je deze generatie dus echt op de Xbox 360 zijn en ik persoonlijk ben daar heel erg blij mee.
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2008
  16. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Er is een nieuwe fable Diary..
    Op www.gamersyde.com

    Je ziet aan het einde een kamer met een boom..
    volgens mij is dat de groeiende boom waar peter molyneux het over had,.. ik denk persoonlijk dat deze boom met jou meegroeit.. zodat je zo kan zien hoe oud je bent etc etc.. heel veel possibilitys
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2008
  17. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    teeering hey!, kan dat jong wat een beetje loopt te lullen net een dag engels ofzo..|:-

    "pieter molienuks defelops a geem tet is verie najs..."

    maar is wel gaaf
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2008
  18. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Nee hij is alleen nederlands;) Wel beetje erg schandelijk hoe slecht engels hij praat.
     
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Maar geen coop via XBL dus? Vind dat zwaar zuigen!!
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Jawel toch?!? :eek:

    Er is trouwens een nieuw videodagboek, wellicht komen we er achter door dat te bekijken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina