Bij een Nederlandse winkel? Ik heb het meer over de winkelprijzen, want webwinkel prijzen zijn over het algemeen al lager! Dit is al een erg goedkope webwinkel in Nederland die over het algemeen erg lage prijzen heeft. Daar kost hij nog bijna 60 euro http://www.cd-wow.nl/detail_results_3.php?product_code=20539 Bij GCSHOP ook gewoon 55 euro, ook geen dure webwinkel! http://www.gcshop.nl/product.php?id=7736 Moet je nagaan hoeveel hij gewoon in de winkel kost!
Ja als er een rainbow six rotterdam koopt sta ik wel vooraan... SNipen vanaf de euromast, ff los in parkzicht (vroegah), ff de riot gun testen in de koopgoot... Zie je het al voor je : Next objective secure de Kuip....
De 020'ers hebben geprobeerd om onze stad in te nemen (uiteraard niet gelukt) en lopen nu los in het park en zijn aan het winkelen.......
Ja tog!! Vuurvrij ! hehehe maar laten we niet verder gaan voor dat er een rel losbarst tussen 010 en 020 op dit forum.... welke kant van het water zit jij budha?? ik voeg je ff tooe
Nouja, Rainbow Six: Amsterdam denk dat je daar meer kan beleven. Door de rosse buurt en de koffie shops. En laten we schiphol niet vergeten. Daar kan je veel mooie missies bedenken zo groot is dat. (Rainbow Six Schiphol lol) By the way Rotterdam hebben we al eens gehad in een game. Hitman Contracts
ja maar rainbow amsterdam met coffeshops... zakt die framerate for sure in elkaar wordt het z'n traag bejaarde spel.. ;-).... in game: he vijand op rechts... he wat? vijand op re...... laat maar ben al dood... heb jij nog een vloeitje?? nee ik loop wel ff langs de bull.... haal voor mij ook gelijk heb geen id bij me....
Anders is het misschien tijd om weer een klein beetje ontopic te gaan ipv locaties te verzinnen voor Rainbow Six sequels die toch niet komen
64,99 bij de FRS, maar hoe gives a fok :d als ik bedenk hoeveel uur ik aan rsv online heb besteed mag ie 200 euro kosten en dan ben ik per gespeeld uur nog goedkoper uit dan de meeste andere games
Als ik denk aan tactical shooters dan denk ik juist enkel en alleen aan Ghost Recon of aan Rainbow Six. COD is voor mij zeker geen tactical shooter, daarvoor gaat het me veel te snel. Qua realisme sluit Rainbow six of Ghost Recon veel beter aan bij het echte leven dan bv een COD of MOH, dat zijn gewoon run and gun shooters om het simpel voor te stellen. Ik vind wel dat ze er veel te veel zever aanhangen tegenwoordig bij de Rainbow six series. Rapellen, die snake cam, al die overbodige gadgets enz. Vroeger was het gewoon plain simple, lekker door de map lopen, sluipen en beetje leanen achter hoekjes, goed teamwerk en meer hoefde dat niet te zijn. Tegenwoordige maken ze de gameplay veel te ingewikkeld waardoor er een deel van de fun wegvalt.
je bent een anti teroriste team, die hebben in het echt al die gadgets etc ook. zoals je zei, het is realistisch. vroeger was RBS alles behalve simpel. ik heb hetn u over de aller eerste op de pc. toen moest je eerst helemaal op een layout je plan maken hoe je team Alpha ging lopen en hoe team Beta gingen lopen etc.
Die herinner ik me ook nog goed en die was echt wel vet. Ik zou liever zien dat Rainbow six terug naar zulke toestanden gaat. Of naar de rainbow six versies zoals ze bestonden op de gewone xbox, maar dan met opgepoetste grfx en msch iets groter maps. Ghost recon hebben ze totaal upgef*cked sinds advanced warfighter, op xbox vond ik hem veel beter.
ik heb hem vandaag binne gehad en ben bijna klaar met de eerste missie denkik.. hij is weer net zo vet als deel 1.. maar ff een vraag. saved de game automatisch bij een checkpoint? want ik moet zo weg en weet dus niet of ik eerst het level moet afmaken..