Doe nou niet alsof je elke dag in een Lamborghini rijdt want daar lijkt het wel op. dus hij kan je ook niet tegen vallen die lp640 aangezien je daar helemaal nooit in hebt gereden.
Mensen, volgens mij zitten we hier naast elkaar heen te praten. Rimlight bedoelt dat hij de Lambo IN FORZA MOTORSPORT 2 niet fijn vindt rijden, en MB bedoelt dat Lambo's IN HET ECHT wel lekker rijden.
Ik mag aannemen dat niemand hier ooit in een Lamborgini heeft gereden, dus het is allemaal natte vinger werk.
Jij hebt in het echt nooit een Lambo gereden merk ik hier al aan. Niet zo vaak nee.. Maar vind ze niet fijn rijden.. Met uitzondering van de Gallardo.. Lijkt me duidelijk
http://youtube.com/watch?v=XcByapQJVzU Ok niet zelf gereden, maar dat ligt strak op de weg! De tering
Ik heb 'm gedownload en het is inderdaad een mooie pack! Heb trouwens alleen nog maar met de F50GT gereden.. maar toch. De F50GT kun je alleen nog upgraden door er andere velgen op te zetten en dat is het dan maar hij is direct al de snelste U-klasse wagen op sommige circuits! Kon op Mugello gewoon een 14e tijd neerzetten, komt omdat nog lang niet iedereen dat ding heeft maar het geeft wel het grote verschil weer met de CLK-GTR.
Dat is redelijk saai imho. Ik vind de F40 Competitione een goddelijke auto om mee te rijden! Veel beter dan de F50GT.
Damn, die pack is vet. Evo X is leuke wagen om wat design's op te maken. Ga zeker wat proberen als ik de tijd heb!
De M3 rijdt lekker, persoonlijk vind ik de Gran Turismo het mooist van de nieuwe pack. Ik blijf het jammerlijk vinden dat er nog steeds geen Alfa Romeo in de game zit
Ik heb FM2 ook maar weer eens onder zijn laag stof gehaald en de carpack gedownload. De nieuwe auto's (F50GT!!) rijden wel lekker. Maar oh, oh, oh, wat ben ik een ramp in dat tunen