De HDTV thread [Deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    Het is gewoon heel raar dat alleen deze 2 games geen geluid geven.
    Heb je de audio via de rode en witte tulpjes gedaan?

    Heb je n maat met n xbox360 of neem de 2 games ff mee naar n gamestore en vraag of zij m ff willen draaien om te kijken of t niet aan de discs ligt? (kan het me haast niet voorstellen).
    Je weet zeker dat je in de opties van die 2 spellen het geluid niet heb uitgezet?
    Welke spellen doen het eigenlijk wel?
     
  2. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    ze hebben de mijne (philips 37" full-hd) gister opgehaald voor reparatie.. ding is van 12-01-08! :mad:.. heb nu een leentoestel, en die is 24"!.... :mad: dat is wel ff moeilijk lezen die ondertitels!! :) :)

    andere kant is het beeld wél veel beter op de tv, maar dat komt omdat we eigenlijk voor die 37" er te dicht opzitten...
     
  3. hellmondje

    hellmondje Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    de rode,witte en zwarte plug zitten goed in de tv.anders zouden de andere spellen het ook niet goed doen.
    de spellen rainbox six,splinter cell,star wars II,quake 4,ghost recon(advanced war fighter) doen het wel.
    op de spellen gears of war en halo 3,staat onder ook de afbeelding van tv(60hz).
    ik heb al geprobeerd bij de instellingen van de xbox,en bij de av knop van mijn tv.
    helaas nog geen geluid:confused:.aan de cd-roms van de games,lijkt het me ook sterk dat het daar aan ligt.
    meschien toch een optie?._O_
     
  4. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Je bedoelt de rode groene en blauwe voor het beeld en de overgebleven rode en witte voor het geluid.

    Heb je de xbox geswitched naar 60 hz? Dit kan je doen in xbox dashbord/system/console settings/ display.
    Let op: dit kan je alleen switchen wanneer je de schuif op de kabel eerst op SD zet, daarna de xbox swichen naar 60hz en daarna de schuif weer op HD.

    En als dat niet helpt dan |:-
     
  5. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    valt nog mee, mijna is van 15-02 en 27-02 al weer opgehaald voor repartie, Panasonic TH37PV70
     
  6. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga binnenkort een 26"HDready tv halen, één van de eisen is toch wel een lage reactiesnelheid.

    Ik zat zelf aan maximaal 5 te denken, is dit te realiseren voor een leuke prijs? En is het van belang dat het contrast minimaal 1200:1 is?

    Is dit te realiseren bij een 26" en voor een leuke prijs?

    Welke merken zijn goed bij de kleinere LCD-tv's?
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De Sharp LC-26SA1 heeft een response-tijd van 6ms.
    Helaas ligt de prijs ook meteen > €200 hoger.

    De prijs ligt ergens tussen de € 650 en € 800
     
  8. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik he zelf vorig jaar een Samsung 26" gekocht die ik eerst heb gebruikt voor de 360. Nu gebruik ik hem als monitor. Ik heb destijds niet naar de reactiesnelheid gekeken en ook niet naar het contrast. Het is echter wel een uitstekend scherm en ik denk dat hij nu zeer betaalbaar is. Ik heb er destijds ongeveer 600 euro voor betaald.
    Voordeel is dat er een game mode opzit voor andere kleuren. :thumbs:
     
  9. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens ben je de enige Nederlander die de Gamemode gebruikt.
    Hier staat die al bijna 2 jaar uit.

    Dat zijn prijzen bij de online-shops.
    De prijzen bij It's , BCC , MM enz liggen een stuk hoger.
     
  11. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja oke Melbuuln, maar dan ga ik gewoon bij de MM kijken naar het scherm in vergelijking met andere schermen, en bestel ik hem online!

    595 + 15 euro verzendkosten = 610 euro, nette prijs al zeg ik het zelf :)

    En die 6 m/s is voldoende om te gamen en tv/films/voetbal te kijken?
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2008
  12. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Dat kan, ik vind game mode persoonlijk erg fraai. :)
    En ik heb hem bij mediamarkt in Groningen gekocht, die heeft trouwens nu een aanbieding voor een 32"scherm voor 555! _O_
     
  13. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0

    ik dacht dat het de sony bdp-s300b was maar dat kan ik mis hebben, de blu ray discs waren dacht ik spiderman trilogie en potc trilogie :) maar dit heb ik allemaal maar net gehoord. ik weet daar verder dus nog niet veel over. en ja ik werk bij scheer en foppen en heb de mooiste afdeling van allemaal namelijk..... lcd/plasma:) ik heb 64 tv's onder mijn hoede
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
  15. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Nou heb het een tijdje geprobeerd met contrast naar 50 en helderheid omhoog. Helaas nog steeds het "inbranden". Denk dat ik Samsung maar eens ga mailen. :x:{
     
  16. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe brand ie in? is het licht en verdwijnt het na een tijdje? of zie je als tmf ofzo heb aangestaan en je gaat naar een andere zender dat er duidelijk een half uur tmf in je beeld staat?
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Helemaal juist :thumbs:

    Zag laatst bij de Medion Plasma bijna het hele scherm volstaan met wazige beelden.
    Stilstaande beelden (logo's) kunnen bij Plasma's voor grote problemen zorgen.
     
  18. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ja, je kunt als ik bijvoorbeeld Forza heb gespeeld op bepaalde momenten nog de kilometerteller zien. :{ Dat blijft dan rustig een tijd staan.
    Ja ik begrijp het, alleen wel vreemd dat er in de tv een filter moet zitten die het inbranden tegengaat. Op zich doet hij dat ook wel, het inbranden verdwijnt na een tijdje ook wel, maar ik ben er niet gerust op.
    Zeker niet nu GT5 uitkomt en ik daar toch heel wat uurtjes zoet mee zal zijn. :x
     
  19. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou het moeten zien dan weet ik of het onder garantie valt, en of het hoort of dat het extreem erg is :)

    bij mij zie je zelf ook af en toe wel wat zitten... ik weet niet of je het al hebt geprobeerd maar probeer is het patroon signaal aan te zetten voor een uurtje ( je hebt een samsung dacht ik ergens gelezen te hebben?)
     
  20. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Gewoon contrast eerst 100uur ofzo @ 40% zetten zoals nog altijd in de handleidingen staat.

    Wel jammer dat dat nog steeds nodig is inderdaad.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina