1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    En shoulders/weapons zijn weer makkelijker te krijgen..
    Wat een grap >_<
     
  2. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, vind het ook allemaal niks.
    s1 oke.. s2 zit op het randje maar s3 moet niet makkelijk te verkrijgen worden..

    Vind dat nieuwe content (arena en dungeons, al is dungeons niet zo erg voor raiders denk) véél te snel gaan.
    Want iedereen heeft net een paar t6 items en je hebt ze al bijna niet meer nodig want je kan net zo goed gear kopen met die stomme badges..
     
  3. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    World of Welfare. :)
     
  4. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Mijn nieuwste aanwinstje.. vind er niks aan maar deed toch niks met het geld 8)

    [​IMG]
     
  5. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    ^^ ik wou hem ook kopen dan had ik elke soort epic flying. maar geen zin om te farmen nadat ik 1.5k heb uitgegeven laatst :confused:
     
  6. assepoester

    assepoester Knight

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die op me lvl29 twink...
    Je hebt alleen een lvl60 nodig die hem voor je op je lags doet
     
  7. x-daan-x

    x-daan-x xbox gamer

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Om even terug te komen op pvp gear. Seizoen 3 gear is voor een regular player echt niet zomaar te behalen hoor. Stel voor dat regular players een average arena rating hebben van 1500. In een 2v2 verdien je dan ca 280 punten per week. Je betaald 1850 voor een item.. Reken maar uit hoeveel weken je bezig bent met je set.

    Daarnaast vind ik het wel goed dat mensen die skills hebben, maar niet alle vrije tijd van de wereld hebben om instances te farmen, toch beloond kunnen worden voor hetgeen wat ze verrichten.

    Wat maakt het uit als ''noobs'' in de zelfde gear rondlopen als jou. Als je dezelfde gear draagt, dan gaat het toch om de skills.

    Ik begrijp wel dat als je elke avond je reet eraf raid, dat je betere items wilt hebben als ''noobs'' die daar geen tijd voor hebben. Maar je moet het gewoon bekijjken vanuit een ander perspectief.

    En pvp gear blijft pvp gear, zoals pve gear, pve gear blijft.
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2008
  8. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat niet altijd om de skills.. er hoeft maar 1 ding mis te gaan in een gevecht en je verliest gewoon van de grootste noob die er is.
     
  9. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    *vanish bug* , *feral range bug* , *latency* etc :p
     
  10. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Feral range is normaal nu als het goed is..
    Al heb ik er nooit problemen mee gehad, zelfde als latency.
    En vanish moet je gewoon een beetje timen. :p
     
  11. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Nee feral range bug is nog steeds totaal verneukt. als je erop gaat letten zie je vaak dat je helemaal in je tegenstander moet zijn om te kunnen hitten. tis nog steeds vrij gamebreaking op 2k arena rating (al zit ik daar niet check de forums :p)

    Latency heb je op het eerste oog ook geen last van, maar kleine dingen als frost nova trinketen en toch een 2k icelance crit krijgen etc gebeuren nog steeds. hier kan alleen vrijwel niemand wat aan doen.

    Vanish bug heeft vrij weinig te doen met timen, al kan het zo zijn dat de latency soms ervoor zorgt dat je unstealth als je target net cast ofzo.
    Er zijn nog steeds gevallen tho, en die komen nog heel vaak voor, waarin je zomaar uit het niets direct na je vanish weer gewoon niet in stealth staat.
     
  12. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    /use Archmage Vargoth's Staff
    /cast Vanish

    is dan wel weer leuk. ;)
     
  13. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Update rogue verkogt zodat ik homeplugs en RB6 kon kopen.

    Vroeg me af of andere mensen hier dit ook wel eens hebben gedaan?

    Eigenlijk best wel bored van me druid giev hunter + shaman :<
     
  14. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, het is illegaal tenzij je het "geeft" aan een direct familielid met dezelfde achternaam. (Als ik dit goed zeg..)

    Overigens ben ik er zeer streng tegen aangezien ik een van de Admins ben op de enigste officiele WoW fansite van Nederland. (We krijgen zelfs regelmatig exclusief nieuws etc..).

    Dus nee, ik heb het nooit gedaan, maar ik heb wel een vriend die ooit een account gekocht heeft, een Warlock met Tier 1 en allemaal goeie gear toen nog, en een maand later nam die gast zo z'n account terug omdat die kon bewijzen dat de account van hem was. En die heeft hem weer opnieuw verkocht. :p
     
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ahja! Wat heb ik me daar aan kunnen ergeren! In de arena, altijd na een loss: "Ja dat is die verdomde Range Bug weer!:mad:"
    Maar het is ook waar, je moest helemaal in je tegenstander staan. Die 15% speedbonus op pvp gear was imo puur en alleen om die bug te verhelpen. Neemt niet weg, dat een aardig gegearde feral druid ontzettend leuk was in pvp op level 70. :thumbs:
     
  16. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Hmm, benieuwd hoe jullie ultieme char zou zijn, voor mij:

    [​IMG]

    - Tauren Male Enhancement Shaman
    - Chille PvP gear
    - BT Guild
    - 2k+ rated 3vs3 (Arms Warrior + Holy Paladin + Enh Shaman)
    - En ofcourse met een epic flying


    p.s. Ik weet het, heb niets te doen ^^ heb alleen geen zin om te levelen, dit zou ik echt zo graag willen though. Enhancement shaman is eigenlijk de enige class samen met hunter die ik nog zou willen spelen. Ben me druid ook zat.
     
  17. Kimi

    Kimi Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn "ultieme" pvp character is bijna af (atleast tot season 4 8)), ik heb alleen op dit moment nog de helm en leggs nog nodig voor full vengeful. Heb afgelopen woensdag de s3 sword gehaald omdat het beter past bij onze setup en mijn speelstijl, burst damage owned zwaar in 3v3.
     
  18. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Update rogue? bedoel je ptr? :eek:
    Waarom zou iemand daar voor betalen? :p
     
  19. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    jup, speelde paladin vanaf de launch, pre TBC retradin. op 60 retri gepvped, totdat ik me verveelde en met TBC een mage rerolde en die helemaal kara geared. tot ik me pala miste en protection ging speccen ook helemaal kara geared :p.
    en toen echt bored was en maar me pala acc verkocht had voor 70 euro aan pala class leader.


    edit; als ik ooit weer begin, heb nog een acc met een 66 hunter :p.
     
  20. Symbiotics

    Symbiotics Symbiotics

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgende week helemaal full vengeful (H)
    Heb gehoord dat S3 uitgebreid wordt naar 8 set?
    beetje vreemde geruchten lijkt mij :p
    Maar Kimi, ik speel op dezelfde battlegroup als jou, hoop dat ik je ff tegenkom ^^ welke rating zit je met 2vs2/3vs3/5vs5?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina