Grand Theft Auto IV [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 8 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee die zijn er niet, en die zullen er zeer waarschijnlijk ook niet komen voor de release. Dat heeft Rockstar namelijk nooit gedaan bij de afgelopen GTA's.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Precies, want zoals zij zeggen...ze willen dat de mensen het zelf zien op hun tv, zelf ervaren en niet via een filmpje. En ik vind dat alleen maar cool :) Ik wil namelijk ook echt niks van de echte gameplay zien en hoe vet de nieuwe euphoria physics eruit zien....pas wanneer ie in m'n 360 zit op mn plasma...dan wel :p


    Maar de graphics die je in die trailer ziet is in-engine, dus tijdens gameplay zal het er wel zo uitzien lijkt me. En al die previews vertelden over hoe geweldig het eruitzag en het één van de mooiste games op het moment is.
     
  3. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    daar heb je echt helemaal gelijk in idd ! , vele previewers zeiden idd dat het er erg gelikt uitzag , dus daar is het laatste waar ik me druk ommaak !
     
  4. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee ik heb vaak gebruikt gemaakt van bol.com en kreeg het altijd op de release , nu heb ik gta besteld, maar het lijkt me sterk dat die dan ook komt, vanwege dat er meerde mensen hem willen, of hebben ze daar een hele vooraad
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Helaas is die shot ge-edit !!!!!



    [​IMG]
     
  6. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Dacht het al hat hem volgens mij al eens eerder hier voorbij zien komen. Maar ja maakt het niet minder leuk!
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Nee idd,mooi gemaakt, want niet alleen het gezicht in die lens, ook dat poppetje dat tussen die groep staat heeft dat hoofd.

    Maar wel jammer, ik zou dit graag zien van Rockstar, maar ze zouden er ongetwijfeld gefuck mee krijgen. Maar er zit toch een character in die je moet doden in een missie en die is ook advocaat en lijkt veel op Jack?
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hij zal er heus wel ergens inzitten. Ben vooral benieuwd naar die politie apparaat in die politie auto's waar je van alles kan doen. Maak een foto met een mobiel van iemand opstraat en update hem dan naar dat apparaat en je komt alles van die gene te weten! :eek:
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ik heb zo een zin in dit spel, eindelijk weer een lekker free roam spel. Echt zin om gewoon uren lang rond te rijden, wat te schiete en gewoon te doen wat je wilt, heerlijk.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Mja, zou het voor elke NPC gelden? :) Zou wel heel wreed zijn, dat wel.
     
  11. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Denk wel dat van iedereen wat staat. Maar dat je van burgers vaak hetzelfde tegenkomt. Anders zou het natuurlijk veel teveel werk zijn om iedereen een apart verleden te geven. Maar ben echt benieuwd wat voor grappige taferelen ze hebben verzonnen.
     
  12. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee ik heb vaak gebruikt gemaakt van bol.com en kreeg het altijd op de release , nu heb ik gta besteld, maar het lijkt me sterk dat die dan ook komt, vanwege dat er meerde mensen hem willen, of hebben ze daar een hele vooraad
     
  13. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0


    WTF?! Post je dit 2×?
     
  14. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry , vreselijke schoonheidsfout, moest op een ander forum;) ik had deze nog openstaan en deze ben ik gewent ,
    weet je er mischien antwoordt op;)
     
  15. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, sorry geen idee.
     
  16. Shizzel

    Shizzel Guest

    Jack Thompson zit/zat er in, maar dit heeft Rockstar te vroeg bekend gemaakt, Jack zelf kwam er ook achter, en nu is hij waarschijnlijk uit de game. Die screenshot zou eigenlijk echt kunnen zijn, want de missie waarin je Jack tegenkomt is dat je een advocaat moet snipen :9.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Na 4 jaar lang San Andreas te hebben gespeeld kwam mijn vader net kijken en wou ook vliegen. Hij vond het heel leuk, en daar komen ze nu pas achter. Toen ik zei dat ze eind april met een helicopter in New York konden vliegen waren ze helemaal blij. :+

    Heb sinds gister veel San Andreas gemist en het over grote deel heb ik gewoon zitten vliegen. Vind het dus eigenlijk wel echt heel jammer dat je niet kan vliegen. Zo ver ik zie is Libery City groot genoeg om een stukje te vliegen met een vliegtuig.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik denk wel dat ze hele grootte voorraden hebben, mijn kleine gameshop krijgt er al zeker 150 binnen, dus bij bol krijgen ze er ook genoeg binnen daar zorgt rockstar wel voor.
     
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    ja, vliegen was wel 1 van de leukste dingen, gelukkig zijn er nog heli's en boten enzo.
     
  20. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    heb em net besteld bij bol.com..
    hoef ik gelukkig niet met chaos allemaal winkels af..

    EDIT::

    gvd Bol.com was even onduidelijk en ik bestelde per ongeluk de ps3 versie..
    heb die laten cancellen en heb gelukkig nu de goede..

    ps.. bol.com stuurt de 28ste hem op zodat hij 100% met de 29ste er is..
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina