dit spel is echt dope ik heb de ps2 versie nooit gespeelt dus het is allemaal nieuw voor mij. Ik zit nu op 38% en heb al heel wat uurtjes gespeeld.. En ik had gehoord van een jongen uit me klas dat ie het spel zo had uitgespeeld op de ps2.. Is het verschil dan zo groot tussen de ps2 versie en 360 versie?
ik zit nu op rond de 96% met nog 4 ach. te gaan.. zoals bijv, thumps up (of down weet ik uit me hoofd niet) dan moet ik 50 bloemen plukken.. maar ik raak de bloemen maar niet meer kwijt doordat me invetory vol zit.. en ik kan ze maarniet meer weggeven aan meisjes/ jongens... omdat ik der al mee gezoend heb tips?
Als ik een les mis, komt deze dan vanzelf weer terug? Of als ik bijvoorbeeld een onvoldoende haal voor een vak? Ik heb namelijk vannochtend met Art een onvoldoende gehaald..
goed nieuws, ik heb het spel ook eindelijk in bezit. ik stoor me er helemaal niet aan dat het niet next gen is. ik vind het opzich wel een leuke stijl vraagje, hebben jullie ook bij muziek dat hij de dubbele noten niet pakt ? ik kan drukken wat ik wil, maar hij slaat ze niet aan
Heb ik ook gehad. Best irritant.. Ik ga deze game trouwens verkopen. Teveel bugs naar mijn idee en het spel motiveert mij niet genoeg om door te spelen. Heb betere games in huis die ik nog moet uitspelen (BioShock en Mass Effect) \o/
Je bedoelt bij muziek ? Eerste keer had ik er last van daarna lukte het gewoon goed. Er komt ook RT en LT die je samen in een keer moet drukken, gewoon hard op je buttons drukken en dan lukt het.
Wie kan mij vertellen waar ik een helm kan vinden voor op mijn scooter? Zijn er trouwens meerdere soorten scooters of is er maar 1 ?
ik ben het spel dinsdag 2 weekjes kwijt. Heb hem voor even geruilt met een maat. Hopelijk kan ik hem nog voor dinsdag voor de eerste keer uitspelen
Zo: Spoiler Ga naar de kermis. Ik heb het gedaan door steeds met die hammer de 100 te raken, krijg je 3x tickets voor. Vervolgens net zolang door gaan tot je er 75 hebt en dan inruilen bij zo'n tent
Na de Photo Class te hebben voltooid zal je het dubbele kaartjes krijgen op de kermis dan eerst. Dus dan gaat het helemaal snel!