gezien er alweer een nieuwe carpack is; komen er wellicht ook nieuwe achievements? zou wel vet zijn, dan speel ik m nog vaker weer namelijk
Ik ben nu ook weer bezig met Forza 2, maar ik heb echt last van een irritante bug ofzo. Als ik een driver hire om een race voor mij te rijden, dan veranderen de difficulty settings zonder dat ik daar om vraag. Ik stel alles zo moeilijk mogelijk in, dus geen assists etc., maar AI level wel op Easy. Als de race dan eenmaal gedaan is door mijn driver, dan zijn opeens de settings verandert naar iets wat ik helemaal niet ingesteld heb... Dus dan krijg veel minder difficulty bonus. Weet iemand hoe ik dit goed moet doen? Dus een hired driver zonder assists laten rijden?
Hired Driver kun je alleen de AI difficulty veranderen. Die moet je op Hard zetten, dan win je nog wel.
toen jij ging eten, had ik die race op mugello nog even uitgereden tegen de computer. ik haalde die gozer in in de de laatste ronde en werd eerste. 1.27.8 met abs. tc en stability uit en gearing op manuel. toch best goed als je bedenkt dat ik normaal met alles aan rij
Dit zijn m'n foto's van Laguna Seca en Suzuka. Soms heb ik het gevoel dat er meer in had gezeten. Als ik tijd heb probeer ik nog wat nieuwe foto's te maken. De foto's met een sterretje ben ik het tevredenst over. Laguna Seca * * * Suzuka *, jammer van het blauw in de wielen... * * * * Ik ben benieuwd naar foto's van de anderen
wie heeft er zin om vandaag ff 25 ronden op sebring, silverstone, suzuka, road atlanta of mugello te rijden? met pitstops! ik wil ff kijken hoe snel ik nu ben zonder abs, tc en auto shifting. en het is natuurlijk voor de fun. het zou wel leuk zijn als we in ieder geval 4 mensen hebben. de rest vullen we wel op met upc's
uiteraard dacht ik ook aan jou, maar miss zijn er nog andere geinteresseerden. rimlight racer of mika kimi bijvoorbeeld?
Is de carpack met de Audi R8 het waard om te kopen? De R8 lijkt me een vette wagen, maar rijd ie lekker etc.?
Sorry beetje late reactie, vandaag gaat voor mij niet meer lukken maar zal het zeker wel een andere keer willen doen. -Edit- @ SuxxeR, ik vind dat ie het wel waard is. Het is in geen enkele klasse de beste auto maar hij rijdt zeker lekker en ziet er natuurlijk geweldig uit.
welke view hebben jullie als jullie aan het racen zijn? ik zelf gebruik de bumper view, de view dus waarbij je niets van je auto ziet. maar er zijn blijkbaar hier ook mensen die met de chasing view rijden, de view waarbij je van achter op je auto kijkt. Gister ging ik dat ff proberen, maar dat vond ik echt rubbish
Gebruik zelf chasing view. Gewoon een stuk overzichterlijker dan bumpercam. Helemaal met online races is bumpercam dodelijk.