Fable 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 6 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Daarin wordt dus gezegd dat het over offline multiplayer gaat :mad: Daar zit ik dus echt niet op te wachten.
    Tevens moet er wel een cetrale server ofzo komen waar alle personage's op worden geslagen. Dit omdat er wordt gezegd dat iedereen die binnen komt z'n character kan laden en mee kan spelen. Ik ga er vanuit dat Lionhead weet dat niet iedereen een memorycard heeft en dat niet iedereen overal z'n HD mee naartoe neemt.

    Dus, de eerste helft van de live-service zal wel geregeld zijn maar waarom doen ze het dan niet direct helemaal goed?
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    is het splitscreen co-op ? zo ja , dan ben ik wel blij :D vind dat altijd wel gaaf als er vrienden langskomen.
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Op de GDC speelden ze (denk ik) via system link. Daar hadden ze iig multiplayer zonder splitscreen.
    Hopelijk komt xbl ondersteuning er nog wel bij, anders kunnen ze de multiplayer er net zo goed uitlaten.
    nog zuurder zou zijn dat het alleen via systemlink zou kunnen :9 Maar in het dagboek werd gezegd dat je je vriend een controller kan toewerperpen en dat hij direct kan joinen.

    Maar hoe ze de offline multiplayer uit gaan werken weet ik niet precies.
     
  4. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel HEEL erg gaar dat er geen live co-op in zit. Maarja ik haal hem toch wel.
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Staat toch niet vast ofzo? Het kan nog wel komen ... lijkt mij.
     
  6. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    for an eksaitet odiejens pieter moljieneuks sjoos a nieuw fietjur in feebol toe. its kald ooflain multiepleah.

    Maar sowieso word dit vet, al die mensen die erop zitten. Ben beniewd wat de pu dit spel gaat geven als ze AC al een 9,9 gaven
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ze hebben het over multiplayer bij elkaar op de bank. Over XBL word geen woord gesproken, dus nog niks is uitgesloten, right? Denk ik dan.
     
  8. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    PM heeft gezegt dat wat hij nu over de co-op(dus tot nu toe alleen Couch coop) heeft gezegt nog maar de helft is van de co-op.
    Dus waarschijnlijk is de andere helft gewoon online co-op, alleen onthullen ze het nog niet om het nog wat spannender te houden of het werkte nog niet goed.
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    AC een 9,9!? :{

    Molineux weet zijn spellen altijd indrukwekkend te verkopen. Ik ben benieuwd welke features we allemaal terug gaan vinden in het eindproduct. Couch co-op (die naam al) is gewoon splitscreen, teleurstellend als je het mij vraagt. Online co-op is wat ik (en anderen) graag willen zien... toch?
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2008
  10. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ikke wel ja, en hij doet inderdaad net of hij iets nieuws heeft uitgevonden met zijn "couch co-op" terwijl dit al heel lang bestaat.=(
     
  11. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik persoonlijk ben dolblij dat er iig splitscreen coop in zit. Was al bang dat het alléén op Live zou zijn en dan zou ik wel behoorlijk teleurgesteld zijn.
     
  12. Shapes

    Shapes Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is geen splitscreen co-op.
    Het belangrijkste punt in dat laatste deel van die GDC Walkthrough is de camera tijdens co-op.

    En het "couch co-op" is eigenlijk wel iets wat we nog nooit gezien hebben.
    Ook al is het enige verschil dat je 1 camera hebt voor 2 spelers. Toch moet het wel ontiegelijk moeilijk zijn geweest om die camera zo te krijgen. En al helemaal dat je geen "dode hoeken" krijgt als je in een deurpost staat.
     
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Nooit gezien? Ga dan maar eens de versus mode in Zone of the Enders spelen. Daarin is het ook 2 player op slechts 1 scherm (dus geen splitt-screen) en staat de camera rond player 1.
     
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    En in de multiplayer van GTA San Andreas was het ook zo dacht ik. Je moest bij elkaar in de buurt blijven anders kon je niet verder :+
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    zou dat nu dan ook zo zijn?
     
  16. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    nee, lijkt me niet, molyneux doet alles om de vrijheid he, laat hij niet verpesten om die camera mode..
     
  17. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Ja je moet inderdaad wel bij elkaar in de buurt blijven. Vandaar ook "coop" omdat je met elkaar moet samenwerken. Een speler heeft gewoon zijn eigen wereld en daarin kan die een andere speler uitnodigen in zijn wereld, die dan als henchman speelt waar ze xp gold en zo kunnen splitten onder elkaar. De henchman kan deze verdiende xp en gold weer zijn eigen wereld mee in nemen. De naam henchman zegt het dus al;) ze moeten dus dicht bij elkaar blijven. Wat opzich beter is aangezien als de henchman vrijheid zou hebben, zou hij heel je wereld eventjes kunnen verneuken wat natuurlijk niet iedereen leuk zou vinden als dat bij hem zou gebeuren.
     
  18. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Gast, zelfs Ninja Turtles op de SNES had dat, leuk dat het een nieuw naampje heeft tho :)
     
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Laat maar. Verkeerde draad :)
     
  20. Avantar45

    Avantar45 OpticonNL

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    De camera wisselde tussen player 1 en player 2 ;)

    *on topic*
    Maar denk eens aan al die hack&slash rpg's op de xbox 1. Dark Alliance had toch ook coop zonder splitscreen?
    De camera in Fable 2 zal echt niet revolutionair en vernieuwend worden. Als het maar goed werkt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina