Volgens mij snap je mijn punt niet. Als jij een GoiZ' Speelkwartier wil houden vind ik dat prima, zoveel verschilt het niet van Mr.E's Talk like a Pirate day 'Arr topic. Dat TGM niet voor inhoudelijke topics staat heb ik in mijn vorige post al belicht. Ik dacht dat ik duidelijk genoeg was in mijn post maar schijnbaar begrijp je het punt dat ik maakte niet helemaal. Kloten in TGM prima, je hoeft je als moderator niet als politieagent te gedragen. Inhoudloze topics in TGM openen, prima (geen aanval). Wanneer je in Suggesties/Problemen/Opmerkingen zit, naar mijn mening een fora waar men wel op een hoog niveau discussie voert en inhoudelijk reageren belangrijk is (helemaal als moderator). Je in dit deel van het forum wanneer Willem een goed (onderbouwt) punt aansnijd je daar ook gewoon serieus op in moet gaan en niet, "zoek maar een ander forum" komisch bedoeld of niet.
Het lijkt nu opeens alsof jij de dader bent GoiZ. Vanwege mijn post die jij persoonlijk opvat en Willem zijn opmerking in combinatie met Timmeh's reactie op jou thread. Maar er is niks aan de hand joh. Timmeh loopt te kutten, Willem snijd het onderwerp in het algemeen aan en niet als reactie op jou speelkwartier en ik val je helemaal niet persoonlijk aan. Ik doel alleen op het feit dat wanneer je stoom moet afblazen, doe dat dan in speelkwartier #2 en niet in (het naar mijn mening) forumdeel waar een serieuze reactie gewenst is want juist dat komt het niveau niet ten goede.
Ga lekker door met wat je aan het doen bent GoiZ. Een speelkwartier getuigt nou niet van een enorm hoog niveau maar wanneer geplaatst in TGM komt het alleen de sfeer ten goede. Niveau en TGM zijn nooit een goede combinatie geweest. Voor een hoog niveau mijd je het TGM, voor lol, interactie en contact ga je naar TGM. Simple as that. Ik wil niemand ontmoedigen om threads te maken in TGM omdat ze niet van een hoog niveau zijn, ga lekker door. Naar mijn mening ben je daar juist op de goede plaats. Zolang het maar niet té doorslaat dat het helemaal nergens over gaat (zie timmeh topics).
Laatst bewerkt: 22 mrt 2008