Race Driver: GRID

Discussie in 'Algemeen' gestart door Drogba, 30 nov 2007.

  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    volgens mij komt hij in juni of juli
     
  2. collin43

    collin43 coolest xbw member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    jaa klopt,, zo rond de zomervakantie :p had ik ergens gelezen teminste
     
  3. RvQ

    RvQ Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook al rond die tijd? Mei, juni en juli wat een maanden. Massa's goede games, niet goed voor de bankrekening.
     
  4. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Dat het maar snel zomer is :)
     
  5. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Die cockpit view ziet er geweldig uit alweer... net zoals in DIRT, zoniet nog beter!
     
  6. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Fantastisch, ik hoop echt dat het rijden een mix tussen PGR en Forza zal worden. Niet te realistisch en niet te arcadeO-)
     
  7. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Is al eens gepost ;) Denk zelf dat dat de intro wordt van de game.
    Hopelijk komt er wat meer gameplay materiaal vrij.
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2008
  9. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    lijkt me ook wel een vet racespel na die trailer gezien te hebben op live maar ja midnight club LA komt er ook al aan
     
  10. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    gameplay:

    http://www.g4tv.com/xplay/previews/20907/Hands_On_Grid.html

    Oordeel zelf maar... mijn mening:

    DIRT had een paar races die op asfalt waren.. probleem daarvan, net zoals de vorige TOCA games, is dat de auto te licht is en pivoteert om zijn as.

    Duidelijk is dat het in GRID er niet anders aan toe zal gaan... dit vindt ik wel jammer, de auto lijkt veel te licht.

    Het ziet er wel goed uit verder.. niet zo soepel zoals in de laatste trailer, maar dat zat er aan te komen.
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vond asfaltracen in Dirt wel ok. Vond gravel vaak te glad, alsof je over ijs gleed.
     
  12. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er idd weer een beetje onnatuurlijk uit hoe de auto's reageren. het bovengenoemde pivoteren om de as. Hopen op een demo om het daadwerkelijk aan de tand te voelen. Graphics zien er dan weer super gelikt uit, maar dat zijn we wel gewend van de codemasters race games.
     
  13. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg onnatuurlijk zelfs...

    Alleen voor graphics koop ik games tegenwoordig niet meer, ze zien er allemaal wel goed uit, de gameplay is het belangrijkste en zo te zien is het niet echt nice...
     
  14. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet er nog wel even bijzeggen dat deze build 60% klaar was, en dat de framerate (developers doen dit op het laatst) zal verbeteren... graphics ook, maar waar we naar kijken is wel het "skelet" van GRID...

    De handling KAN nog verbeterd worden... maar als je de laatste paar race titels van codemasters hebt gespeeld, dan weet je dat de kans niet erg groot is dat het zoveel zal verbeteren.
     
  15. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopenlijk zit er nog een beetje open wheel racing in. Dat was echt zo vet in dtm 3.
    Ik zie de totale chaos online al voor me, 12 man die tegelijk door de 1e bocht proberen te komen. :D

    Wel jammer dat er gesneden is in de licenced circuits. Vond silverstone, brands hatch en die banen in australiƫ altijd wel een leuke variatie op de standaard tracks.
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2008
  16. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Jammer van de engine, in DTM 2 was dat totaal niet dat de auto om zn as draaide
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Denk eindelijk een racer die ik leuk ga vinden, heb nooit begrepen wat zo speciaal aan Gran Turismo was, Forza 2 boeide me niet, PGR ook niet...maar aan de gameplay te zien van deze, denk ik dat ik deze wel eens cool kan gaan vinden.
     
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    ik vind het er ook gaaf uit zien, iedereen zeurt over onrealistisch, zowat? arcade is toch ook wel eens leuk, en het is nog niet af dus het kan altijd nog realistischer worden.
     
  19. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Na, het is wel oke denk ik. De WTCC auto waar ze mee reden hoort niet zo erg te glijden, maar het lijkt wel aardig te rijden. Maar dat vind ik dan :)
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    het was wel met een controller, mischien dat de auto dan heel snel reageert op wat je doet met de stick, met het stuur gaat het mischien soepeler.
     

Deel Deze Pagina