Veel te vroeg Maandagavond is de kans wel groot dat ik kan, rond een uur of 9? Heb iig een paar mensen toegevoegd die blijkbaar nog interesse hebben hierin, iedereen uit mijn FL was ondertussen overgestapt op CoD4.
Ik heb nu dus The Orange Box gekregen, En ben heel blij (is te begrijpen ) Het eerste wat ik ging doen is. Portal. Ik heb nu net Allebei de portalen (Oranje en Blauw). En gelijk heb ik al de bug dat ik buiten de map zit? Ik schoot een portaal acther een Energy Ball Catcher. En kon er toen achter lopen. Zijn er voor de rest veel bugs/glitches in dit spel? Hopelijk niet zoveel bugs. -Skargan
Heb de game ook sinds vandaag. Heb op het moment geen live, dus TF2 kan ik niet spelen. Ben dus maar meteen met Half life 2 begonnen. Had de game 1a2 jaar terug al voor de xbox gekocht, maar ben toen na een half uur spelen ofzo gestopt omdat ik me ergerde aan de slechte graphics. Maar nu: Half life 2 op de 360! Wat een sfeer, verhaal, puzzeltjes en ontwerp en sluiproutes! Echt subliem gemaakt! Zitten echt hele leuke dingen in, maar wanneer je schiet met een pistol heb je niet echt impact, beetje droog ziet dat eruit. (scheelt dat 't bloed van de mannen afspat!) Ook de crossair is niet erg nauwkeurig, lastig om te zien of je nou op 't hoofd richt of niet. Maargoed, ben nu in chapter 4. Je hebt dan die hovercraft. Na een tijd sta je voor een dichte poort, stap uit, ga ergens naar binnen, kill een aantal guards, en als ik dan bij de draaiknop kom, blijkt deze kapot te zijn. Wat moet ik hier doen? Kon de juiste weg zosnel niet vinden..
als je bent waar ik denk dat je bent, Spoiler dan moet je naar binnen gaan, op een gegeven moment kom je een machien gun tegen, als je daar voor bij bent kan je een explosief vat kapots chieten, wat vervolgens een balk tegen de deur van de poort laat vallen, zodat je erdoor kan QFT
Tja de xbox versie daar zeg je het al. Half Life voor de pc destijds zette destijds de standaard en was gewoon zo mooi vergeleken met andere games uit die tijd
Ja dat weet ik, waarom denk je dat ik de game nu (na eerst teleurgesteld te worden door de xbox versie) toch voor de 360 heb gehaald? Omdat 't een briljante game is!
ik heb hem ook voor de 360 versie gehaald, terwijl ik de pc versie al had misschien beetje dubbel op, maar de 360 versie is toch mooier, en altijd leuk om nog een keer te spelen zelfde voor episode 1 ( alleen dan niet mooier )
Toch geen TF2 vandaag? Ik zou het wel leuk vinden om een keer met een paar man af te spreken! (7 man zou helemaal mooi zijn, ivm de friends achievement, maar dat lijkt me al helemaal onmogelijk). En Kevf: ik heb je opnieuw een FR gestuurd, in een moment dat internet even niet lekker was, kreeg ik ineens de melding dat ik je verwijderd had, terwijl ik alleen maar je profiel wilde bekijken.
Had je mij nog in je friendslist staan of verwijderd? Aangezien ik wel bereid ben om TF 2 te spelen..
Inderdaad een geweldig plaatje. Ik heb een vraag, er is een achievement dat je de Citadel Core moet bereiken zonder stalkers te doden. Nu ben ik bij de lift, en staat er een stalker die mij hindert om naar beneden te gaan. Iedere keer als ik een energy ball in zo'n ding stop gaat de lift omlaag, maar na een tijdje weer omhoog omdat de Stalker je tegenhoudt. Maar hoe moet ik nu die achievement halen als je die Stalker niet mag doden? Als ik verder wil zal ik hem toch moeten doden.. Edit; ik heb het al gevonden, je mag die Stalker wel doden maar de twee binnenin de core niet. De rest mag je wel doden.
Heb 'em nu ook een weekje, The Orange Box. Ben alleen nog bezig geweest met Portal en TF2. Jammer dat er zo relatief weinig mensen online zijn bij TF2, tenminste dat gevoel heb ik. Portal is een heldengame, maar heb 'em nog steeds niet uit. Ben in 1 ruk naar de kamer gegaan waar ik nu ben, en heb er daarna niet echt meer naar gekeken. Misschien vanaaf weer ff verder. Spoiler Zit in een kamer waar 4 of 5 turrets op platformen stonden. Heb ze mbv zo'n ballenknaller allemaal uitgeschakeld, maar dan kom je op een punt dat je zo te zien naar de overkant moet door jezelf te lanceren oid. EDIT: Portal uitgespeeld nu. Portal .
Iemand zin om van het weekend TF2 online te spelen? Het lijkt erop dat mijn internetverbinding weer redelijk stabiel is, dus ik zou er gewoon moeten zijn!
Ff een vraagje over die TF2 engineer class. Als ik een turret bouw, dan is het zo'n lame zwak ding. Hoe zorg ik ervoor dat ik zo'n sterke turret kan bouwen?
Het beste kan je eerst een suspenser bouwen. Zo krijg je steeds nieuwe "energie" erbij en kan je gewoon door blijven hameren. Je kan hem ook naast de spawn zetten en steeds terug blijven lopen.
Als je meer vragen hebt. Stel ze gerust Nog een tip als je eventueel nog met een spy gaat spelen. Verander ruim van tevoren al in de juiste class van de tegenstander. Het duurt namelijk lang voordat je volledig bent verandert en je laat een heel spoor achter. Zo ziet de vijand heel makkelijk dat je een spy bent.
Altijd eerst je Sentry en daarna pas je dispenser bouwen!!! Een lvl 3 sentry kost tijd, en kan er het beste al staan voordat de game begint. Zorg gewoon dat je weet waar de metal boxes liggen. Als je het echt goed wilt doen, eerst een teleporter entrance bij je spawn point neergooien, sentry bouwen, teleporter exit maken (als het eerste cappoint al niet gepakt is), en daarna pas je dispenser, dispenser geeft je maar 40 metal in 1x, en gaat erg traag, terwijl een grote metal box je netjes de volle 200 metal geeft.