[XOne] Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2 [deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Viktortje, 18 mrt 2008.

?

Heeft Rainbow Six Vegas II de hype waargemaakt?

  1. Ja, absoluut. Wat een topgame!

    43 stem(men)
    28,1%
  2. Leuke game, maar had beter gekunt.

    64 stem(men)
    41,8%
  3. Nee, totaal niet. Had meer verwacht.

    46 stem(men)
    30,1%
  1. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Orange (met een killstreak van 28 tot hij een headshot tegen kreeg...)

    Snap ik, maar als je aan de engine niets verandert, zelfs niet de moeite neemt de oude bugs eruit te halen, de graphics nauwelijks oppoetst, een aantal maps schaamteloos overneemt etc. etc. dan heb je met zeer weinig moeite een add-on gemaakt in plaats van een nieuw spel. Dan ben je, maar dat is mijn bescheiden mening, verplicht naar je community toe hier een gepaste prijs voor te vragen. En zelfs dan zou je nog een lekkere winst maken. De getrooste inspanning moet wel een beetje in verhouding staan met je vraagprijs. Met RB6V2 is dat, nogmaals naar mijn mening, niet het geval.

    Spel blijft leuk, absoluut. Spelconcept is goed en daar gaat het om. Maar ik bedenk me wel 10 keer voor ik RB6V3 ooit zal aanschaffen. Als je als bedrijf winst wilt blijven maken, dan zul je je klanten serieus moeten nemen.

    Maargoed, lets hunt some terrorists now!
     
  2. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga wel even opzoeken hoeveel de kosten voor deeltje 2 hebben bedraagt, daar zal je nog van opkijken...
     
  3. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, als ze het voor 30 euro zouden verkopen, maken ze verlies met dit spel, en hebben ze minder geld om te investeren in een nieuwe game. de marketing van de game kost al miljoenen.
     
  4. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    In 2007 heeft Ubisoft een omzet behaald van €680 miljoen, de development kosten bedroegen €233 miljoen, uiteindelijk kwam de winst neer op €38,3 miljoen.. Moet je nagaan hoeveel de overige kosten bedragen! :eek:
     
  5. NEO_X

    NEO_X Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    hiero kan je wapentje unlocken

    rainbow six free weapon (TAR21) in titel menu hold rb then press down - down - up - up - x - b - x - b - y - up - up - y then you got the tar21
     
  6. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het nou met die Exp points? ik zie dat je als je online speelt ( Ranked ) dat je ze kunt verliezen ofzow?
     
  7. NEO_X

    NEO_X Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    en nog een voor jullie have fun


    From main menu select "extras" --> Select "comcast gift" ---> Enter "COMCAST FASTER" ----> FREE MAP EXTRA
     
  8. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Die hebben we allang al, overigens de beste map!

    De rest van de mappen is CRAP!
     
  9. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb hem nog niet =( Hij was de 17e al verstuurd, denk dat de douane hem heeft. Vorige keer had ik een spel al 3 dagen nadat hij verstuurd was. Nou ja misschien komt hij dinsdag..

    Ik zie veel mensen klagen dat ze dit RBSV 1.5 vinden, of de 60 euro niet waard. Waarom kopen ze dit spel dan voor die prijs? Hij is al te krijgen voor 33 euro. Ik koop al tijden alleen games voor 30-45 euro. Via de diverse buitenlandse sites is dit prima te doen, zelfs voor de meeste nieuwe games.

    Nou ja, dan maar verder met Bioshock tot ik deze binnen krijg. Ik heb alleen RBSV1 gespeeld, ik ben dus blij met die "oude" maps, voor mij zijn ze nieuw.Ik kijk echt uit naar deze game!
     
  10. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Villa is echt een goede map hoor
    en de andere zijn moeilijker te leren kennen
    daarom zijn ze nu minder leuk
     
  11. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Oke Villa is wel goed, maar sommige mappen zijn zo simpel gemaakt, een houtenhuisje hier een doosje daar..........
     
  12. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    welke is dat dan eigelijk?
    kan het nu ff niet zelf checken..
    zal het wel ASAP doen:)
     
  13. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55

    hm heb je wel gelijk in
    als ik terug denk aan de tijden van SOF 2 op de pc
    die mappen waren goed
    weet niet of je het spel gespeeld hebt
     
  14. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    thanks ik had ze beide nog niet:)
     
  15. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil zo graag spelen! Heb bericht gehad dat hij verstuurd is, maar moet ook nog wachten op mijn 360.. Heb ondertussen al RBSV2, een nieuwe headset en bijna een 5.1 setje gekocht, maar heb geen 360 :'-(
     
  16. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja tuurlijk is dit een complete remake en zou een gepastere prijs beter zijn. Heb ik al eerder gepost. Maar nu ik er iets langer over na denk is het enigste wat ik ook wilde meer maps en de rest toch wel hetzelfde. Anders had dit net als halo2 ten opzichte van halo1 geworden, totaal anders maar wel compleet verneukt. Nu is het gewoon meer van hetzelfde maar wel SUPER!!!!

    If it aint broke, dont fix it! Dit is wat de online community wilde en ubisoft heeft daar itt. bungie wel naar geluisterd en dat is ook die 20/30 euro te veel wel weer waard!

    _O_ voor ubi!!!
    TOP GAME
     
  17. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey .. hoe zit het nou , want ik lees ook in de PU en dat had ik ook al eerder gelezen , dat er 2 nieuwe gamemodi's in zouden zitten.

    En dan wel Team Leader ( die speel ik ook vaak) en ook "Demolition" (Counterstrike achtige mode)maar die zie ik helemaal niet staan , dus ligt het nou aan mij of hebben ze die modus er nooit ingezet ?
     
  18. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb er wel filmpjes van gezien, maar heb de game nog niet gespeeld, dus weet het niet.. Zal toch wel als er ook filmpjes van zijn?
     
  19. Ronald_

    Ronald_ Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vanmiddag even met mijn broertje megekeken en zag er wel sowiso team leader in staan en dan zal demolition er ook wel bij staan......

    Mischien kijk je niet op de juiste plek?
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2008
  20. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zit demolition in attack and defend. Ik speel vaak team qonquest die vind ik het vetst.
    Die challanges vind ik iet wat te kort ik ben nu met cgb 19 en marksman 20 en met assault 12 dat gaat wel snel in 3 dagen.
     

Deel Deze Pagina