Hoop wel dat de personages wel leuk zijn. Enigste die ik tot nu toe wel grappig vind is Roman. Hoop dat er weer van die gestoorde tussen zitten, zoals Maccer bij San Andreas Play Magizine geeft trouwens aan dat de tank er wel gewoon weer inzit. Toen ze IV speelde zijn ze een tank tegen gekomen!
Kijk.. dat is dan weer wat minder nieuws.. ik had gehoopt dat de hele stad verkrijgbaar zou zijn in multiplayer.. maar het dikedrukte stukje geeft denk ik wel aan dat we alleen maar bepaalde gebieden kunnen gebruiken voor MP. Waar komt dit stukje vandaan trouwens? er staat "Click here for a summary of the eight game modes which PLAY got to experience" maar ik zie verder geen link in je post staan.
Okee.. bedankt. Uit het blad NUTS die de game ook hebben gespeeld: en dit zijn de impressies van MP van het blad PLAY: http://www.gta4.net/news/4035/multiplayer-preview-from-play/ En de 8 pagina lange impressie zelf: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=319080 En nu even lezen
Damn zeg, al die shots,previews over de SP en MP laatste tijd. En trailers...nee het word mij teveel. Ik wil ook nog verrast worden wanneer de game er is eind april. Volgende week die trailer nog wel even kijken en ongetwijfeld nog nieuwe shots. Maar previews en dergelijken laat ik lekker gaan nu
dr is wel al veel over bekend zie ik jaa bij veel games weet je er nog lannggg niet zoveel van, neem assassins creed, dat was voor iedereen een verassing hoe het verhaal enzo zou zijn das opzich wel leuker, om het zelf te ontdekken.
Er komt sowieso geen verrassings-trailer uit, de laatste trailer is al aangekondigd, zodat iedereen weer lekker gaat hypen...
Hoop op een trailer met echt engame beelden. Of multiplayer beelden. Of in ieder geval een beeld dat we een parachutesprong zien
ze zeggen dat je een of ander filmpje(nieuwe Trailer GTA : IV gelekt, of Nieuwe Game van R* online) en dan geven ze je een Youtube link (je ziet niet welk filmpje dat is) je klikt erop en je krijgt een vreselijk nummer en dat noemen ze dan humor
Ik weet niet precies, maar het is iets van dat je bent beetgenomen. Ik vind het wel een leuk liedje trouwens