Is het nodig dat ik TW I heb gespeeld als ik mogelijk TW II zou gaan spelen? Mis ik dan veel achtergrondinfo?
Ik ben al blij te lezen dat de vijanden niet met de held meelevelen, want dat systeem ala Oblivion spreekt me niet zo aan... al heeft het zeker ook voordelen, toch gaat mijn voorkeur naar niet meelevelen.
Is er in TW I respawning van vijanden? Hoe zit het met handel drijven? Zijn er veel handelaars? Kan je inventarisspullen ook ergens in een kisst bewaren? Hoeveel kan je max. met je meedragen?
Sorry voor al die vragen en ik zou ze beter stellen NADAT TW II is uitgekomen
.. wie weet speelt die helemaal anders? Maar goed, zo weet ik al hoe TW I in elkaar zit. Stel dat ik die toch ooit voor op m'n xbox koop (als die nog te krijgen is ?) ?
Vraagje @Yellow: "cheaten": dat kan je toch alleen op de pc? Ik dacht dat dat niet kon op een xbox? Blijkbaar toch? Allé, ik vind het wel sneu voor jou dat je met dat probleem zat van je achievements, maar zo te lezen is dat probleem van de baan
.
Ik hou niet van cheaten, dus wens ook zeker niet te weten hoe dat wel zou kunnen op een xbox hahaha ...
Klik om te vergroten...