Haha, dan kan je niet wachten tot je voorbij No Fighting in the War Room bent.. Dan voelt het alsof je de wereld verovert hebt.
wat een gezeur over de prijs. 1. geld hebben --1.1 genoeg geld hebben om het te kunnen betalen -----1.1.1 redelijke prijs vinden voor wat je krijgt kopen -----1.1.2 te duur vinden niet kopen --1.2 niet genoeg geld hebben om het te kunnen betalen niet kopen 2. geen geld hebben niet kopen Simpel en nu opkazen met al dat gezever
Of iemand tegen komen die nacht die je 3 weken naar het ziekenhuis slaagd voor 10€ : Iemand die zaagd voor 10€ get a life and get a job en als het dan nog niet lukt leer sparen
ja mooie wereld zou dat zijn waar aanbieders hun prijzen zo hoog op hun voeren zonder dat ze consument er wat van zegt. die post van hem was een stuk minder irritant dan deze onzin.
Niet helemaal waar. Als ze er 50 euro voor vragen en niemand koopt het, maken zij geen winst en geef je een signaal af dat het te duur is. Je hoeft dus niet per se je mondje open te trekken. Als ze voor 8 euro aan honderd duizenden hun maps kwijt kunnen, is de prijs dus blijkbaar redelijk en niet te duur!
Hahaha dat snap ik, als je ziet wat onroerend goed in Bosch en Duin doet dan blijven er geen centjes meer over om een mappack te kopen! Blij dat ik in Soest woon...
omg net de all grilled up missie gecomplete.. die sniper missie wat een missie.. kapot vet.. gewoon een droom vette missie ik ben nu ben ''heat'' op veteran diff.
ligt er aan hoe dicht bij, andrs is een knife fijner haha ik zou de mp5 pakken, doet iets meer damage,,, vind ik dan