1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Two Worlds II

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313


    [​IMG]


    [​IMG]
    /\
    Platforms

    Xbox 360, PC

    Uitgever
    SouthPeak Interactive

    Developer
    Reality Pump

    Genre
    Actie Role-playing

    Release datum
    12 november 2010

    [gb]Informatie:[/gb]
    ^top

    [gb]Screenshots:[/gb]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    ^top

    [gb]Trailers:[/gb]



    ^top

    [gb]Achievements:[/gb]

    [​IMG]

    ^top

    [gb]Boxshot:[/gb]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    ^top

    [gb]Officiële website:[/gb]
    www.twoworlds2.com

    ^top

    [gb]Opmerkingen:[/gb]
    Er zijn genoeg J-RPG's op de 360, maar veel te weinig RPG's als deze. Ik hoop dat ze er wat goeds van weten te maken! :thumbs:

    ^top




    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2010
  2. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Dit is toch de uitbreiding ipv deel 2?
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het was volgens mij idd eerst bedoeld als uitbreiding, maar toen ze merkten dat ze zoveel nieuwe content maakten/zoveel veranderden hebben ze het een vervolg gemaakt.

    edit:
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2008
  4. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik heb me gigantisch vermaakt met two worlds, dus als deze uitkomt ga ik em zeker weer halen!
    ik hoop op een compleet nieuwe game/verhaallijn
     
  5. johnablade

    johnablade get a life!

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    heb me ook goed vermaakt met two worlds ja! hoop alleen dat het vervolg iets beter wordt afgewerkt... na oblivion en two worlds eindelijk weer een RPG titel om naar uit te kijken! de eerste screens zien er in ieder geval al goed uit!!
     
  6. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Het eerste deel had best potentie en goede ideeen, alleen was de uitvoering niet even sterk. Maar als de uitwerking wat beter is, wat minder bugs, dan is deze titel zeker intressant voor mij.
     
  7. holyboy

    holyboy The one from above

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deel 1 met een gamerscore van 980 pas verlaten. een geweldig spel dat door teveel mensen te serieus met oblivion word vergeleken. Tuurlijk is het hetzelfde genre, maar de spellen zijn verder niet te vergelijken.

    Deeltje 2 word voor mij ook echt een must-have. Die ga ik waarschijnlijk wel pre-orderen :)
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    @ Dulle NL:

    1. I Hate You!!! Ik had deze topic willen maken. ;):9:b:_O_

    2. Jij onthoud natuurlijk wel dat ik met mijn 995/1000 op Two Worlds 1 een expert genoemd mag worden.

    3. Voor beginnelingen zoals jij DulleNL tik eens Two Worlds - Create a Bomb op YouTube in en je krijgt een filmpje boven aan de lijst te zien van een van de lastigste kleine achievements. ;):9\o/:cool:

    4. Ik Haat je nog steeds omdat je deze topic hebt gemaakt. :b::b:

    5. Nog steeds.

    6. Nog steeds.

    7. Jij bent verliefd op Maggie Smith. _O__O_

    8. Begrijp je de bedoeling van dit alles wel? \o/\o/
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ehm... 8)

    1. Haha! }:]
    2. Tuurlijk, jij bent de TW über-expert _O_
    3. Doe ik niet. Als ik het eerste deel van TW ga kopen wil ik eerst alles zelf uitvinden/proberen. Daarna check ik wel filmpjes. ;)
    4. Zie 1
    5. Zie 1
    6. Zie 1
    7. Ow ja? 8)
    8. Om je frustraties richting mij te uiten omdat jij het topic niet hebt mogen openen? O-)
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Totale Worship man. Zo kun je nog eens lol hebben met iemand via internet. Weet ik veel wie jij bent, Lord DulleNL himself misschien wel. ;):lol: Nee, maar ik kijk gewoon uit naar deze game, vandaar. Veel liever dan zo kantoorRPG als Blue Dragon. Mensen die vragen waarom ik Two Worlds speel vraag ik: Waarom speel jij Blue Dragon? Japanse RPG's zullen nooit slagen in de Westerse Wereld. Maar goed, Two Worlds krijgt ondanks het wat slechtere eerste deel toch een vervolg ''In Europa'', dat terwijl ik nog niks van een vervolg over Blue Dragon ''In Europa'' heb gehoord. ;):)
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Heb jij wat gedronken ofzo? 8)

    Wat is trouwens een "kantoorRPG"? Een RPG dat je alleen maar op het werk mag spelen? Ik weet niet of mijn baas dat goed vindt hoor. :+
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Nee, een game als Blue Dragon vind ik een KantoorRPG omdat het voor mij hetzelfde effect heeft als werken op een kantoor. Saai en ik hou helemaal niet van turn based. Ik word ook schijtensziek van Japanse RPG's. Wie wil er nu door menu's zwoegen om een enkele aanval te kunnen doen. Het is net als boekhouden. Wie wil er nu jaarcijfers zien als een bedrijf failliet is. ;)8) Blue Dragon vond ik gewoon superkut. Alleen Gran Turismo en Ace Combat kunnen mij als Japanse gameserie nog een beetje raken, maar de meeste gozers, zoals die van Lost Odessy, zijn zo ontzettend gay. Als je daar mee gaat spelen, dan ga ik al van over mijn nek. Ik kan daar echt niet tegen, maar als andere mensen dat wel kunnen best. Ik speel toch veel liever Two Worlds 1 dan een Blue Dragon game. Dit is mijn mening overigens, je hoeft me der niet gelijk in te geven. ;):9
     
  13. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet nog aan 1 beginnen :+ Ligt nog in folie :+ Nog tips waar ik rekening mee kan houden?
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Gewoon niet aan beginnen. :+
     
  15. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Deel 1 verbaasde me op positieve manier.

    Na 10 minuten had ik zoiets van wat een kutspel, maar hoe langer ik het speelde hoe bete het werd.
    De graphics waren echt slecht maar de gameplay was echt super. Op sommige stukken zelfs beter dan Oblivion.

    Deel 2 zou een toppertje kunnen worden met mooie graphics en nog betere gameplay.
     
  16. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb ook een stronthekel aan turn based rpg's maar het idee van een rpg vind ik wel erg tof. Daarom vind ik spellen als Oblivion, Mass Effect en Two Worlds erg tof. Two Worlds 1 nooit gespeeld, misschien moet ik dat nog maar eens doen.
     
  17. Baardaap

    Baardaap Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    't origineel is wel leuk maar .... euhm .... is (bijvoorbeeld) BEAVER KETTLE CAVE ondertussen eindelijk gefixed?

    Er zitten stukken in 't origineel waar je niet kunt komen en in plaats van die (en ander spul) toe te voegen komt er nu een vervolg?

    Belangrijkste vraag is echter; kan je je figuur uit deel 1 in deel 2 verder gebruiken of niet?
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Heb deel 1 niet gespeeld omdat iedereen hem kut vond. De screenshots van The Temptation zien erg goed uit en daarom zal ik dit deel zeker in de gaten houden.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Helemaal met deze mening eens. Turn-Based zuigt zo zwaar. Kun je me misschien een friend request sturen of heb ik jou al? ;):eek::9

    Ik kijk zeker uit naar deze game nu ik Two Worlds een helemaal klaar heb.
     
  20. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Jij hebt mij al in je lijst :p Two Worlds 1 valt me een beetje tegen maar iedereen zegt dat het later wel beter word dus daar hoop ik maar op.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina