Forza Motorsport 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Meer schade en incar view is voor mij een must voor een goede racegame! Zou bijna een ps3 voor gt5 kopen

2. Mb

Mb Sakura Tuning.

Leuk Bevonden:
    0
    GT5 is een Graphics game, geen gameplay game:x

3. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind dat ze meer afwisselingen mogen toevoegen. Al gooien ze er conechallenges in. Ik vond het toch best snel saai worden Forza Motorsport 2.

4. JeePee

JeePee Guest

You serious 8) ?

5. Mb

Mb Sakura Tuning.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja.

6. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    based on? :eek:

7. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Voor mij:

- meer schade
    - in car-view
    - ander soort challenges zodat het niet al te snel saai wordt
    - meer bumperkits opties en die shit
    - iets exclusiefs zoals bijvoorbeeld een rim creator ofzo. best geinig idee
    - Graphics op poetsen
    - VOORAL NIET DE PHOTOMODE ERUIT HALEN!! haha

dan is ie perfect

8. JeePee

JeePee Guest

Dat verklaard waarom je in GT5 meer kan afstellen dan in Forza, en waarom er bij elk nieuw deel ook een volledig nieuw stuurwiel van Logitech op de markt komt. Omdat gameplay er niet toe doet natuurlijk... 8)

9. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik vind dat Turn10 zijn tijd (lees: geld) veel beter kan investeren in meer tracks dan in in-car-views. Zo'n incarview kost ongetwijfeld hartstikke veel ontwikkeltijd, en als je het voor een auto doet, moet je het voor alle auto's doen ;(. Aan meer circuits beleef je gewoon meer plezier dan aan die in car views. In car views zijn eventjes leuk aan het begin en dan ben je eraan gewend. Circuits blijven leuk, en hoe meer tracks, hoe groter de kans dat JOUW lievelingstrack ertussen zit. En bovendien ben ik (maar dat is persoonlijk) niet van plan om tijdens (online) racen van de in-car-view gebruik te maken. Ik houd het bij de bumpercamera :)

In werkelijkheid zijn die bumpers ook niet van gietijzer hoor ;0

10. Zeim1

Zeim1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet zeggen dat ik me steeds meer begin te ergeren aan de weinig gevarieerde tracks en dat het altijd maar het zonnetje schijnt. Vind het zelf persoonlijk leuker als je ook eens in de regen kan rijden! ( of kan dat wel :p )

Verder vind ik een in-car view toch wel een vereiste. Hoop dat er ook iets meer auto's in komen.
    De schade mag inderdaad ook wel iets uitgebreider. Heb forza nog maar net 2 weken, maar vind het toch jammer dat je niet je motor op kan blazen of dat je banden kunnen knappen.

Ben wel erg benieuwd naar het vervolg :)

11. Mb

Mb Sakura Tuning.

Leuk Bevonden:
    0
    Er komen 1200 auto's in Forza Zeim, dus daarover mogen we niet klagen :p Je kan je motor wel opblazen hoor, ga hoog in z'n 3 zitten, en schakel terug naar de 1... :)

@ Mazda: Nee inderdaad, bij de bumpercam heb je veel meer overzicht over je auto en wat er om je heen gebeurd. In-car view is wel tof, maar om dat nu voor 1200 auto's in detail te gaan maken. Nee bedankt, doe mij maar bumpercam.

12. Zeim1

Zeim1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1200 :p HALLELUJA :p!

dat is pittig veel ;), nou ga morgen mooi even kijken of ik me motor ook opgeblazen krijg :p

13. cruelduty

cruelduty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wensen:
    * verschillende weertypes
    * realistische PIT
    * uitbreiding tracks

14. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    - Realistische pit
    - Veel meer tracks
    - En nog iets meer auto's, want er zaten veel dezelfden in (R1 t/m R4)

In-car-view vind ik overbodig, ik rij zelf altijd met de camera achter de auto en zie dan ook die tijd liever goed besteed worden aan bovenstaande punten!

15. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    deel 2 vond ik prima, alleen wil ik incar view en 20 racers tegelijk op de baan

16. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    ik denk dat turn10 erg echt wel iets moois van maakt:)

17. chaoswolf360

chaoswolf360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In car view is helemaal niet overbodig het is een simulatiegame en bij simulatie's gaat het erom dat alles zo echt mogelijk is en volgens mij rij je in het echt ook in car view;)
    Mijn wensen zijn dan ook:
    In car view
    uitgebreide tracks
    meer verschillende auto's, Ik mis ook de bmw m5.
    Ben ervan overtuigd dat forza 3 nog beter en mooier word\o/:thumbs:

18. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ja, ik weet wel dat het in het echt ook incarview is, maar die developers zitten met een budget, en op=op. Dadelijk stoppen ze duizenden uren in die incarviews en dan blijft er maar geld over voor een paar circuits. Dat is ook niet echt realistisch natuurlijk, want
    'in het echt' kun je ook met je auto naar ELK circuit gaan, als je wilt... En circuits beleef je meer plezier aan dan incarviews.

19. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens. Want nu heb je een pitstrategie van likmevestje: je start automatisch met een volle tank en als je pit, tanken ze hem automatisch helemaal vol, echt dom.:D
    En iets meer circuits zou ook niet misstaan. Er zitten nu vrijveel saaie circuits in. Gooi spa en zandvoort er in ieder geval in, zou ik zeggen. ook zou de 'oude' Hockenheim leuk zijn.
    En wat betreft de weertypen zou het ook leuk zijn als het plotseling begint te regenen in een race van 25 rondjes ofzo.

20. Zeim1

Zeim1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja die pit valt ook echt totaal tegen, zou veel leuker zijn als er wat mannetjes naar je auto toe rende om vervolgens je banden te verwisselen, of dat je een soort keuze menu krijgt als je de pitlane in rijd waar je type band , hoeveelheid benzine etc etc kan kiezen :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina