Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 11]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pegas, 5 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Hey allemaal, ik ben op zoek naar een laptop onder de 1000 euro waarop je prima kunt gamen. Het hoeft natuurlijk geen Crysis aan te kunnen maar ik wil wel graag GTA: SA en dergelijke erop kunnen spelen. Heeft iemand voor mij wat aankooptips? Misschien een bepaald merk of model of waar ik op moet letten.

Alvast bedankt!

2. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    GTA SA vergt niet zo veel van je PC.

Ik zelf ook een redelijk goedkope Acer Aspie 5633WLMi en GTA SA draait er prima op maar vind het niet echt een Game laptop. Heb dat ding gewoon gekocht voor intenet.

Als je echt voor games gaat raad ik je een laptop aan met betere videokaart maar als het alleen gaat om games van het caliber GTA SA maakt het dus niet zoveel uit :)

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Niet zoveel.. als je een laptop koopt van €500 draait er echt geen GTA SA op hoor :9

Zorg er gewoon voor dat je GEEN videokaart met shared memory heb, dan zit je meestal wel goed

4. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    256 MB nVidia GeForce 8400M GS is goed?

5. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen, ik ben van plan om een niewe pc aan te schaffen maar ik weet nog niet zo goed welke moederbord ik moet aanschaffen.

Ik wil hem gebruiken in combinatie met een Intel core 2 quad cpu en (waarschijnlijk een) G8800. Misschien dat ik later nog voor een SLI opstelling ga. Ik zat te denken aan de MSI P6N SLI-V2. Is dat een redelijke moederbord? Ik zou het fijn vinden als julliie nog wat andere voorbeelden konden voorstellen.

Het word dus voornamelijk een game pc, en de RAM bus wil ik het liefst op 800 mhz hebben. Het hoedt niet PER SE SLI te ondersteunen maar het zou wel mooi zijn. Ik wil er niet meer dan 150,- voor neerleggen.

Alvast bedankt.

6. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga waarschijnlijk het volgende vanavond bestellen:

Vraag: Ik heb waarschijnlijk een 24 inch monitor nodig om full HD af te spelen?(specs lijken mij goed genoeg voor Full HD?)

Kan iemand mij ook nog een goede 24 inch monitor aanraden?

Laatst bewerkt: 16 mrt 2008
  7. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Wat is je prijsklasse?
    De HP W2408H is écht super voor €519,-
    Anders kom je bij de Samsung 245B €379 terecht. (!! GEEN PIXELMAPPING 1:1, dus als je wil Xboxen krijg je uitgerekt beeld)
    ASUS heeft trouwens ook pas een nieuw 24" scherm uitgebracht, check deze link. Weet alleen de prijs er niet van, maar volgens mij zal die zo rond de Samsung 245B komen te liggen. 't Ligt er maar net aan of je er nog even op wil wachten!

8. pain of salvation

Leuk Bevonden:
    0
    prijsklasse is niet zo belangrijk...

Zat eerst idd te denken aan die samsung, wist tot nu niet precies wat dat pixelmapping inhield, misschien toch maar voor de HP gaan...wordt nogal lovend over geschreven.

EDIT
    : PC besteld! 2 wijzigingen aangebracht, nl: 4096 mb wordt 3072 mb en mijn huidige speakers hou ik ipv van de dell speakers die ik in eerste instantie erbij zou bestellen.

Laatst bewerkt: 17 mrt 2008
  9. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Met de HP of niet?
    Ik ga de HP ook volgende week bestellen, als ik me stufie heb:9

10. pain of salvation

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, voor de HP moet ik nog iets langer wachtenom hem te kunnen aanschaffen, nog niet genoeg geld voor, tot die tijd gebruik ik mijn huidige crt monitor...

11. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Hij is nu €499 bij chear!

12. Toomzor

Toomzor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heej gasten, ik heb even een vraagje:

Ik wil zelf nu een eigen PC kopen, maar ik heb niet echt veel verstand van al die hardware etc, dus zouden jullie mij kunnen helpen ?
    Ik heb ongeveer 800-1000 euro te besteden ( muis etc. daar al bij )

De PC moet speciaal op gamen gericht zijn. Het liefst heb ik een PC van ongeveer 700-800 euro, en dat ik daarbij dan mijn eigen muis / keyboard / headset / muismat kan kiezen.

Boxen en een scherm hoef ik niet, want die heb ik al.

Ik zag deze al op tweakers: http://tweakers.net/reviews/671/4/tw...-pagina-4.html
    Dat is de beste high-end gamepc van vorig jaar maart, en als ik alle dingen die ik niet hoef ( scherm / boxen / muis etc. ) daarvan afhaal kom ik ongeveer op 1000 euro, maar is dit wel slim? Of kan je nu al een veel betere PC voor dat geld samenstellen?

De PC mag 1000 euro kosten, maar liever ongeveer 700-800 alles bij elkaar. De Spellen die ik er in ieder geval op wil kunnen spelen zijn: Quake 4 / Unreal Tournament 3 / Call of Duty 4.

Ik vraag eigenlijk of iemand een goed systeem kan samenstellen die tot volgend jaar ongeveer alle spellen die nog uitkomen soepel kan draaien, dan kan ik altijd na dat jaar er weer nieuwe onderdelen in stoppen :thumbs:

Ik hoop dat jullie mij kunnen/willen helpen, alvast bedankt!

ps: Ik had al ongeveer 3 maanden terug ook zo'n post gemaakt over een PC, maar toen had ik nog te weinig geld, en zeiden jullie dat de technologie snel vooruit gaat en dat ik terug moest komen als ik genoeg geld had. Dus bij deze \o/

13. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil misschien een nieuwe geluidskaart voor in me pc kopen.

Nieuwe headphone gekocht en nog steeds onboard geluidskaart in me pc.

Kwil eigelijk een zo goed mogelijke goedkope geluidskaart kopen.
    Ben niet helemaal cheap maar ik wil hier voor niet zo heel erg veel voor uitgeven. Al genoeg uitgeven aan dvds, games, en de headphone. :+

Weet iemand toevallig iets?

http://www.hardware.info/nl-NL/prod...d_Blaster_XFi_Xtreme_Gamer_FID_70SB073A02006/

iets?

Laatst bewerkt: 23 mrt 2008
  14. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Beter kan je voor de X-Fi XtremeMusic gaan, die heeft betere reviews (en is 'n 10tje goedkoper :9).

Check google maar...

15. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Wie kan me hiermee helpen, ik heb het er al vaker over gehad maar kom er nog niet echt uit: Ik wil een nieuwe pc,maar weet niet of ik een Imac wil of een Windows systeem.

Voor het geld wat je voor een imac neerlegt, heb je tenopzichte van een windows systeem een goede game pc. Ik ben er van plan mee: gamen,internet,video's & foto's bewerken en andere dingen die je in het dagelijks leven ook gebruikt: word etc.

Wie kan me een raad geven en me er misschien uit helpen?

16. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Jo mensen, Ik ga waarschijnlijk een laptop halen, maar ik wil rond 600/700/800 betalen voor , ik wil er gewoon op msn enzo maar ook designing coderen en misschien ook wel gaming, maar hebben mensen heir nog advies welke mooi is en nog iets als ik in buiteland ben polen hoe kan je dan op internet?

17. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Windows.
    Want: Gamen op MAC gaat niet, want je heb alleen WoW :+

@Hierboven: stel je vraag in 't Laptop Advies topic..

18. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    @ Lenny

Het is tegenwoordig mogelijk om windows op je mac te installeren dmv Bootcamp. Dus dat betekent ook windows games spelen. Dus gamen op een mac kan wel. Kijk maar eens op youtube.

Laatst bewerkt: 24 mrt 2008
  19. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Alleen zijn de grafische kaarten in een Mac nooit echt goed.

20. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Ja lekker belangrijk, 't punt is; het is er niet voor gemaakt.
    Ook was Pegas zegt. Die videokaarten van die MACs zijn om te huilen :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina