[PC] Ikariam, verslavende online game

Discussie in 'Games' gestart door Kevf, 6 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThaBest

ThaBest Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Voor de mensen die nog plaats hebben in hun musea, ik heb nog 2 plaatsen vrij, dus stuur maar een berichtje als je een treatie wil :).
    Ik krijg er ook nog steeds te veel wijn bij...dus als iemand daar nopg interesse in heeft kan ik dat ook ruilen :).

2. the promise

the promise Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja handels treaties kosten diplomacie points en het kan volgensmij alleen met je ally genoten.

3. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nou net begonnen met Ikariam, dit is nieuw voor me en ik weet dus niet wat ik allemaal moet/kan doen. (heb geen travian of iets gespeeld) Kan ik gewoon die beginners guide volgen of wat?

4. Ashavan

Ashavan Guest

beginners guide is altijd handig. Upgrade je Town Hall een klein beetje, bouw een academy en upgrade het zo ver als je kan, een trade port tot lvl 4 en daarna een warehouse.

Zorg zoveel mogelijk mensen te krijgen die je kan laten werken in de academy, hout en de luxe grondstof.

Ga met Academy zoveel mogelijk onderzoeken om nieuwe gebouwen vrij te spelen, bonussen te krijgen etc. Research zorgt ook dat je bepaalde gebouwen en onderhoud van zooi goedkoper wordt.

Laatst bewerkt door een moderator: 24 mrt 2008
  5. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ow oke thanks voor de info. Ff een snel vraagje tussendoor: Mijn academy is nou bezig met iets te researchen (60%) maar ik zou mijn academy graag willen upgraden, alleen kan ik hem upgraden terwijl hij researched of stopt de research dan?

6. Ashavan

Ashavan Guest

hij blijft researchen terwijl jij upgrade.

7. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke nice, en btw hoe kan je een alliantie maken?

8. Ashavan

Ashavan Guest

In de Seafaring moet je Foreign Cultures onderzocht hebben. Embassy bouwen en upgraden naar lvl3

9. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Daarvoor moet je een ambassade hebben (min lvl 3 om er zelf een te maken) waarvoor je Foreign cultures moet hebben ontdekt.

Edit: Iemand was me blijkbaar juist voor.

10. the promise

the promise Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dave 123 ik weet niet op welke server je speelt maar je kan beter gewoon onze alliance joinen ;). moet je wel op Iota spelen.

Grtz promise

11. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Is er ondertussen al terug plaats in de NLH alliantie?

12. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    De Port van m'n Capital werd net geblokkeerd.. maar hij was niet successvol en m'n vloot versloeg de zijne. Nu wraak nemen, heb 80 Swordsmen, 5 Phalanx en 1 Ram op z'n stad afgestuurd O-)

13. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ja ik speel nu op Iota. Mijn naam is Arcenon, cords: 86:63.

14. nick_name

nick_name Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey ik heb een vraagje.
    Hoe vergroot ik mijn population growth per uur?

Thanks alvast....

Laatst bewerkt: 24 mrt 2008
  15. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Door positieve bonussen te vergaren, dit kan bv door een taverne te bouwen (eerst ontwikkelen) en (meer) wijn per uur te schenken aan je inwoners. Ook kan je dit verhogen dacht ik via de (uit)bouw van musea en dus het houden van tentoonstellingen.

16. nick_name

nick_name Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Resources

Speel ook op Iota mijn
    cords ook 86:63

Trouwens mijn hout gaat zo langzaam wat te doen?

Laatst bewerkt: 24 mrt 2008
  17. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ben vanmiddag begonnen, en ik vind het echt heel leuk. Vooralsnu is het volgens mij alleen nog maar een beetje wachten, maar als ik die verhalen hier zo lees wordt het wel wat actiever naarmate je een groter dorp krijgt en alles\o/.

18. Ashavan

Ashavan Guest

Eigenlijk minder actief omdat het bouwen langer duurt qua tijd :p

19. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Idd. Ik moet nu in al mn dorpen ongeveer 8 uur wachten voordat ik het volgende kan upgraden. Vind dat de kosten per gebouw maar slecht in contrast staan met de wachttijden. Een academy upgrade kost me 6 uur en maar 500 buildingmaterial en wat crystal. Ze zouden of de kosten omhoog moeten gooien of de wachttijden moet verkorten. Moet ik bij academy level 15 dan 5 dagen wachten voordat hij klaar is?

20. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Auch, dit is niet zo goed afgelopen voor me. 65 man verloren :'-(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina