[XOne] Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2 [deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Viktortje, 18 mrt 2008.

?

Heeft Rainbow Six Vegas II de hype waargemaakt?

  1. Ja, absoluut. Wat een topgame!

    43 stem(men)
    28,1%
  2. Leuke game, maar had beter gekunt.

    64 stem(men)
    41,8%
  3. Nee, totaal niet. Had meer verwacht.

    46 stem(men)
    30,1%
  1. Vendoefel

    Vendoefel Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    story mode, wie is van plan vandaag aan de storymode te beginnen.
    ik zou willen spelen als knight. heb vandaag en morgen nog vrij dus kunnen we dit wel rap halen.
    stuur me maar een friendrequest via xbox live.
    grtz
     
  2. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    guest kan bij terrorist ook niet,
    ik probeerde het maar ging niet echt
     
  3. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ik wil je wel helpen vendoefel.
    jij hebt btw ziek veel achievements!!!! meer dan 35000 punten en bij elke game ong 1000!!!! WTF OUWE
     
  4. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ik had net eindelijk alle TH missies op realistic gehaald in me eentje..
    ik had de grootste moeite met MurderTown.
    ik kreeg die maar niet voor mekaar;)
    maar is toch eindelijk gelukt:b:
     
  5. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    murdertown is toch die gene waar je achter een vrachtwagen spawntm en ze op je af komen rennen?? die was zeker lastig
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    bij murdertown spawn je binnen bij een trap en een gang met 2 open deuren naar buiten,.. ben je misschien in de war met graveyard?
     
  7. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ja, klopt.bij murdertown begin je in een gebouw met een trap en 2 deuren naar buiten
     
  8. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben inmiddels aardig gestegen in rang en heb vele uren gespeeld dit paasweekend, maar deze game heeft me weer helemaal te pakken:) Geweldig vooral online!!!
     
  9. Pro-Gaming

    Pro-Gaming Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    na veele uren heb ik eindelijk de rank van luitenant bereikt jeeh. echt een top spel. zeker multiplayer dat is echt gruwlijk.
     
  10. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand hier die moeite heeft met de SP missie Estate? Of ligt het weer eens aan mij en mn waardeloze skills....

    Ik kom zover dat die helikopter zn eerste raket afschiet, dan wordt mn nieuwe opjective 'Survive'. Dan komen er wat mannetjes die granaten gooien, die helikopter leegt zn machinegun op je. Als hij dan die tweede raket schiet ben ik altijd de lul. Iemand tips??
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    je moet dan weer terug vluchten naar de cover waar de eerste raket neerkwam.
     
  12. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit bij die eerste raket achter een betonnen muurtje, maar die raket schiet die dingen omver. Dus dan loop ik die kant op maar word ik nogal beschoten, omdat ik geen cover meer heb daar.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    ik ging eerst in het midden zitten waar jij ook zit en toen naar rechts om de hoek.
     
  14. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog niks gedownload en ik had comcast event all...
     
  15. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed, fijn spelletje dit. In een soort van opwelling gekocht vrijdagavond na het zien van de trailer. Campaign uitgespeeld (realistic), al wat online battles gedaan, alle TH al gedaan maar het schiet nog niet echt op qua XP.

    Simpel gezegd; hoe ga je in hemelsnaam Elite worden (400.000XP)... Dat wordt nachten lang TH spelen en steeds 350XP per potje binnensleuren ofzo? Ik heb deel 1 nooit gespeeld dus zou geen idee hebben hoe ik nog 300.000XP binnen ga slepen om de 1000G te halen.
     
  16. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer eens alle ACES (CQB, Marksman en Assault) op 20 te krijgen en speel veel terrorist hunt, tegen die tijd ben je al ver in de sergeant rangen of officier.

    Probeer je niet blind te staren op die rangen, zitten een hoop boosters tussen;)
    Elite kan spelen als een natte krant en een sergeant kan van wereldklasse zijn online:)

    Zal je binnenkort wel een paar invites sturen:)

    See ya online
     
  17. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik staar me niet echt blind op de rangen maar vroeg het me gewoon af. Ben al bijna klaar met mijn ACES maar heb gemerkt dat ik online (Deathmatch enzo) gewoon erg wisselende performance neerzet met de ene keer 12 kills en de volgende keer 2 kills ofzo.

    Volgens mij staan we in elkaars friendlist dus als je de komende weken wil spelen, dan zie ik graag een invite tegemoet.:thumbs:
     
  18. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Deathmatch is niet mijn favoriete modus, speel het liefst T-Hunt, Total Conquest (Oil, Import/Export en Villa) en Attack & Defend op diverse maps. Zelf vind ik het leuk om "ergens" om te spelen (met een beetje teamwork), dan alleen maar op loslopende personen te knallen.

    yep je staat in me friendlist, invites komen er aan:)
     
  19. Bromsnor

    Bromsnor Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg veel plezier gehad van RS Vegas 2 tot nu toe. Campaign en alle terrorist hunt missions co-op op realistic uitgespeeld en speel nu veel online.

    Over de ACES, level 20 marksman en CQB heb ik gehaald tijdens het spelen van de campaign en terrorist hunt missions. Assault bleef een beetje achter, maar daar heb ik een zeer goede locatie en manier voor gevonden om dat zo naar level 20 te krijgen, check deze video.

    De online mode vind ik ietsjes beter dan het vorige deel, maar het haalt het nog lang niet bij Halo 3. Je kan nu wel ranked spelen met vrienden, ook al is dat erg omslachtig (handmatig stuk voor stuk na iedere game uitnodigen).

    En ze noemen het wel 'matchmaking' maar daar is geen sprake van natuurlijk. Nog steeds moet je gewoon ouderwets een lijst met servers ophalen en er eentje uitkiezen in de hoop dat het een goede is. En natuurlijk is het verschil tussen custom match en 'quick' match weer 0.

    Maar de gameplay is goud! :thumbs:
     
  20. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    \o/\o/

    Sinds zondag, in 5 dagen gehaald

    ELITE
    [​IMG]

    Achieve the rank of Elite


    Makkelijker dan in Vegas 1, waar ik niet verder kwam dan Master Sgt. Gewoon veel Team Leader gespeeld, een van de vettere MP modi die ik tegen ben gekomen. Jammer is wel dat mensen je vaak zomaar kicken omdat je Elite bent. Ik zit vaak genoeg met vrienden in een game, en zij zijn ook Colonel of Elite.

    Singleplayer vond ik beter dan in deel 1. meer afwisseling, en het is minder donker dan in deel 1. Ook de betere coop was fijn, en Terrorist-Hunt blijft echt super irritant op realistic, ook met z'n 2en :)
     

Deel Deze Pagina