Bioshock [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 17 sep 2007.

  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Jup, maar die optie zit in de update met DLC plasmids. Die zijn gratis dus die moet je wel even downloaden.
     
  2. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleempje, en die zal vast wel hier ergens in die 45 paginas staan, maar ik heb geen zin het allemaal door te lezen.

    Ik ben nu in een level met 1 little sister, maar ik heb nu al 12 bigdaddy's vermoord maar nog geen little sister gevonden.
    Hij ramt elke keer op die muur en er rolt maar geen blaag uit.
    Iemand enig idee hoe dit komt?
    Het is het level waar je ook dat stuk hebt met die bijen.

    Groeten
     
  3. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    10
    Je moet alleen de bigdaddy's killen waar ook daadwerkelijk een little sister bijstaat, als dat niet het geval is is het vrijzinloos om die big daddy te killen want die little sister komt er niet sneller op :p.

    Dus alleen aan beginnen als je er een little sister bij ziet lopen.
     
  4. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ben nu voor de derde keer maar aan dit spel begonnen, en damn het is moeilijk op hard zonder Vita-chambers... O.O
     
  5. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Snap ik, maar die zie ik niet maar er moet nog een little sister zijn.
     
  6. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    heb deze game nu al onder hand 5 maanden liggen en nog steeds niet uitgespeeld. er zijn ook veel te veel vette games uit gekomen. heb de games die ik bijna niet speel (en ook niet uitgespeeld heb) gewoon verkocht via de marktplaats hier om zo tijd vrij te maken voor bioschock en mass effect. zijn twee heerlijke games die het écht verdienen uitgespeeld te worden.
    vanmiddag gestart met bioshock en WOW! wat een sfeer ademt deze game uit zeg. ben écht aan het genieten van de graphics en gameplay.

    kan iemand mij trouwens vertellen wat vita-chambers zijn? dat is mij nog steeds niet uigelegd en hoeveel verschillende plasmids zijn er? plasmids zijn die krachten toch?
     
  7. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Vita Chambers zijn kamers waar je in terecht komt zodra je dood gaat, dan kan je vanaf daar weer verder. Gewoon een save point dus. Ik heb geen idee hoeveel Plasmids erzijn, ik gok iets van 20?
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Vita Chambers zijn die kokers/buizen/cabines die je soms tegenkomt.

    [​IMG]

    Als je doodgaat, begin je weer bij zo'n vita chamber. Dat wordt kort uitgelegd door Atlas in het begin.

    Het beste kun je die Big Daddy's even volgen. Ze zullen dan op de muren gaan kloppen, op zoek naar een Little Sister. Dan komen ze vanzelf.
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
  10. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, had ik op internet gelezen.
    Maar ben nu in het hele level al op verschillende plaatsen big daddy's gevolgd en toch geen little sister.
    Maar zal nog even verder zoeken, wel bedankt!
     
  11. *360*

    *360* Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had even een vraag, is BioShock eigenlijk lineair? Of kan je gewoon overal rondlopen in Rapture, die onderwaterwereld?
     
  12. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Kan wel, maar veel meer te doen dan de verhaallijn volgen is er niet. Niet dat dat een straf is btw :+

    EDIT: Net de eerste Big Daddy verslagen, tyfus wat is dat moeilijk 8) 15x doodgegaan. Me wants a Rocket Launcher... :cool:
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2008
  13. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    later in het spel worden ze makkelijker;) doordat je al die weapen upgrades hebt enzo8)
     
  14. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog steeds die klotesister niet gevonden, loop nu al 2 uur rond in dat foking level terwijl ik alle dingen die ik moest doen al gedaan heb daar.
    Moet alleen die littlesister nog:mad:
     
  15. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    10
    je moet gewoon doorlopen in het level joh, je komt haar vanzelf wel tegen
     
  16. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik hoop het, want volgens mij als ik nu het pijltje volg ben ik klaar met dat level.
    Hoop het niet iig, anders moet ik helemaal opnieuw voor 1 sister?
     
  17. Smooth Criminal

    Smooth Criminal Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet toch een big daddy volgen tot die op de muur begint te slaan en dan komt er een little sister uit
    je moet dan wel eerst die BD verslaan vooraleer je haar kan harvesten of saven
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja dat klopt. :thumbs:
     
  19. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik, dat heb ik al gedaan.
    Elke big daddy loopt meestal tussen 2 plekken om en neer en elke keer slaat hij op de muur, maar er komt niks uit.
    Ben op alle plekken waar een sister uit kan komen geweest, en heb al 13 bigdaddy's gevolgd zonder wat te doen.
    Nog steeds geen sister.
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Heb je al geprobeerd het level ff opnieuw te doen?
     

Deel Deze Pagina