Rock Band

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Die was niet van Golden Earring maar een cover van White Lion. Dat was dus een cover van een cover.

Ik ga echt uit principe dat nummer (wat je muziek kunt noemen) van Tokyo Poop niet spelen. Die gast schreeuwt een beetje mongolisch: truuuu uaaaaa uuu muusuuuunnn oueueuaaaaa!!111shift

2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Boston pack:
    “More Than a Feeling” (Master)
    “Peace of Mind” (Master)
    “Smokin’” (Master)
    “Rock & Roll Band” (Master)
    “Something About You” (Master)
    “Hitch a Ride” (Master)

Nieuwe DLC voor dinsdag (?), en als je het mij vraagt ook een van de beste! Ik bedoel, More Than A Feeling...DANG! Dat is echt een vet goed nummer, en de rest is ook prima op gitaar in ieder geval. :) Hier ben ik erg blij mee. Alleen jammer van peace of mind, want die heb ik dus al. :p

(ik moet echt 3 pakjes microsoft points kopen om alle nummers te halen die ik vet vind. :9)

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zie nu (pas?) dat je de game zelf al kunt pre-orderen.

Ik denk dat ik dat maar doe. Gitaren heb ik toch al, en dan koop ik het drumstel er later wel los bij. Zo spreid je het gameplezier ook nog eens over een aantal maanden. :+

Komt al die DLC wat nu in Amerika uit is ook gelijk hier uit zodra Rock Band in Europa is gereleased?

//edit: Ik zie nu wel dat er minder leuke gitaarsolo's in schijnen te zitten... Dilemma :9
    (zit de Gametrailers review te kijken)

Laatst bewerkt: 24 mrt 2008
  4. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Releasedate: 31-12-2008

8) Is dat echt zo, of weten ze de datum gewoon nog niet...

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik neem aan dat het gewoon een standaard datum is die ze plaatsen bij games waarvan de releasedate nog niet bekend is. 8)
    Ik heb het ook vaker bij andere games zien staan.

6. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Bullshit, het is ongeveer hetzelfde als in GH3.

Hier heb je Green Grass and High Tides (uiteraard ;)), Foreplay/Long Time, al die Boston DLC en zo, ook metallica DLC + Enter Sandman. En nog veeeeel meer. Kortom, qua solos zit je wel goed hoor. Wat een onzin...weten die gasten wel waar ze het over hebben. :+

7. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Rockband scheen wel wat makkelijker te zijn toch? (IMO beter, meer voor de fun spelen)

8. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Zal wel niet zo heel veel schelen. Laat ik het zo zeggen: er zitten meer makkelijke nummers in. Maar sommige zijn echt moeilijk hoor. :)

9. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had dat inderdaad ook ergens gelezen hoor, dat de notecharts minder uitdagend zijn op expert dan in GH.

10. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Zoals het op mij overkomt zijn ze ook gewoon heel erg anders. In GH3 klijkt het alsof ze het moeilijk maken door zoveel mogelijk noten erin te gooien en je daardoor aan het strummen moet blijven. Knights of Cydonia is daar een goed voorbeeld van. Rock Band moet het denk ik van een andere manier hebben om de nummers moeilijk te maken. Kan het mis hebben hoor, maar zo lijkt het in ieder geval als ik de filmpjes bekijk.

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Naja, als je zelf gewoon eens filmpjes gaat kijken als je je verveelt, dan zie je t wel. :)

12. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Dat zou wel beter zijn, meer patroontjes en minder als een gek strummen.

13. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand enig idee wat het complete pakket gaat kosten? En waar je die kan bestellen zie overal alleen maar de game om te preorderren maar geen pakketten met drums en gitaren.

14. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Waarschijnlijk 150 of 180 euro voor een compleet pakket. Is verder nog niks officieel van bekend voor zover ik weet.

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Notes:
    * Can navigate menus, but during the songs the green button is stuck down, orange is red, and everything else is dead
    ** Interestingly, the drums are recognized, so you can actually navigate menus using them, but playing songs is a no go.

Is dat ook weer duidelijk! :+

16. japie06

japie06 Kaasfabriek

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan echt niet wachten op deze game, weet iemand al iets van geruchten over een europese release datum?

17. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    De geruchten op dit moment zijn mei.

18. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Tering euy, More Than A Feeling is echt vet! Die ga ik zeker downloaden, kan je lekker meezingen. 8)

19. Mikeeey681

Mikeeey681 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoop dat de release inderdaad begin mei zou zijn.
    Zit al een tijd hierop te wachten, en zo lang zou het toch niet meer kunnen duren..!

20. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Nee, hoe moeilijk is het nou een game van ntsc naar pal te porten?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina