Games die ik nog op m'n lijstje heb staan: Uit de lijst: GTA IV: Ik vond GTA3, GTA Vice City en GTA San Andreas wel leuk om te spelen, maar heb geen van deze op m'n xbox 360. Wordt tijd voor een betere GTA en dan ook meteen op m'n xbox 360. Guitar Hero IV/Aerosmith: Ben begonnen met GH3, en ben er helemaal weg van. Dus ik ga zeker de eerstvolgende game uit deze reeks halen. StarWars Force Unleashed: Lijkt me erg mooi spel. Vind StarWars zelf wel een leuk concept, en hopelijk vertaalt zich dat dit keer in een goed spel. Army of Two: (heb ik inmiddels) Als ik de trailers bekijk kan ik maar een ding zeggen: Die moet ik hebben! Lijkt me gaaf om met z'n tweeën samen te werken. Unreal Tournament III: Nu UT3 toch naar de xbox 360 komt heb ik eindelijk de kans dit spel te spelen. Op onze PC loopt ie niet zo goed, dus is dit een prima oplossing. En verder: Prototype: Trailers zeggen genoeg, een must have! Uniek spelconcept dat ik zeker wil proberen. Gears of War 2: Na het goede eerste deel ben ik toch wel benieuwd naar een vervolg, zeker omdat ik filmpjes heb gezien van de GDC waar ze alvast wat materiaal lieten zien. Eternal Sonata II ((?)): Mocht er een vervolg komen op Eternal Sonata II dan zal ik die zeker halen, want het eerst deel is waanzinnig mooi. En ik ben vast nog wel wat vergeten, maarja, kom ik vanzelf wel achter PS: Sega Superstars Tennis is wel leuk spel, heb hem net nieuw, maar je moet er van houden. Is geen spel dat je hele dagen kunt spelen, maar zo af en toe tussendoor een beetje speelt.
GTA IV, standaard en fable 2 lijkt me een dikke game worden of tenminste wat ik er tot nu toe van gezien heb. maar voorlopig nog lekker cod4 spelen, als mn live het weer doet.
Voor mij binnen kort natuurlijk GTA 4 en daarna EndWar maar ook andere als ze 2008 nog halen denk aan prototype en brother in arms
voor mij eerst sega allstar tennis. die is (als ik het goed heb begrepen) gebaseerd op de tennis engine van virtua tennis 3, en die vind ik ook leuk.
*Army of Two *Wipeout (op psn) *Gears of War 2 *Racedriver Grid !!!! (heb me behoorlijk vermaakt met dirt ! *misschien GTA IV
Waarom neemt iedereen gta4 wat is er zo vet aan die games saints row was super vet dus deel 2 ga ik ook sowieso halen net als battlefield bad company.
heb rainbow six 2 aangeschaft,maar hij is super.(aanrader) weet iemand waneer de nieuwe splinter cell uitkomt?.
Is nog niet bekend gemaakt. Ik ga sowieso voor Rock Band, komende Guitar Hero games, Two Worlds, GTA IV, Fable 2, Gears of War 2 en Just Cause 2.
Zeker: GTA IV Brothers in Arms: HH Race Driver GRID Waarschijnlijk: Midnight Club: Los Angeles Battlefield: Bad Company Top Spin 3 The Bourne Conspiracy Far Cry 2 Saint's Row 2
rainbow six2 natuurlijk, hoop hem deze week van play-asia te krijgen. Verder GTA IV als hij regio-vrij is na de release bij gamehubs halen. En verder fable 2 vond fable1 wel geinig en oblivion heb ik ook nog wel wat gespeeld en dat was wel leuk
Eens even zien...van de games die hier staan ga ik sowieso Fable 2 en Ninja Gaiden 2 halen. Ook lijkt Viking mij wel interessant, maar ik wacht even tot die wat goedkoper wordt. Als ik in de tussentijd Dynasty Warriors 6 of Lost Odyssey op de kop kan tikken voor een leuk prijsje laat ik die ook niet liggen
Fable 2 en Brothers in Arms gaan hoog scoren bij mij De rest van de genoemde spellen zie ik niet echt naar uit, dus ik houd het bij deze 2 gouden games. Oh en GTA IV is zo vanzelfsprekend dat ik die maar niet noem... Wat wordt dat vet online! Saint's Row speel ik nog bijzonder vaak dus dit wordt weer een paar weekendjes minder vrije tijd...
Ik mag een game uitkiezen die nu in de winkels ligt.. Ik heb zelf al alle toppers enzo dus ik heb keuze uit: skate,viking, lost odyssey,army of 2,vegas 2 ,overlord etc. en ik weet niet wati k moet kiezen