Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 29 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst wou ik ook voor iets gouds gaan. Maar om nou al die klote headshots te maken.
     
  2. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.863
    Leuk Bevonden:
    9.248
    nou met alle verhalen die ik hoor vrees ik dat dit erger wordt dan de televisiekamer, heat en het sniperlevel bijelkaar!
     
  3. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    no fighting in the war room bedoel je...
    als je die bedoelt, die vondt ik ook zo klote. Maar op youtube staan wel goede manieren om het te halen.
     
  4. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, er zijn ook echt TE weinig levels waar je echt goed kan sniperen net als je die in COD2 wel had bijvoorbeeld.

    Nu is het allemaal in de stad etc. Alleen het level wat lijkt op stalingrad kan je redelijk sniperen maar dan is het ook nog erg lastig omdat iedereen achter je langs komt.
     
  5. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch als je hardcore speelt is er bijna op elke map te sniperen omdat er dan anders wordt gespeeld. Wel altijd met overkill een 2e wapen bij de hand hebben.
     
  6. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daar heb je gelijk in maar Hardcore = S&D en TDM.

    TDM = bout want je hebt geen doel of punt om omheen te vechten, dit is bij Domination nog enigzins het geval. (doet me denken aan BF2)

    S&D = iets beter maar de routes zijn zo standaard na een paar potjes dat het ook weer begint te vervelen :mad:

    Als ze nou meerdere modes "hardcore" maken, of wat sniper levels uitbrengen, dat zou echt vet zijn!
     
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    ja inderdaad en daarom ga ik alleen voor de gouden sniper want die is de makkelijkste van allemaal om te halen:+
     
  8. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    makkelijk is een ander verhaal maar het gaat wel sneller ja.
     
  9. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    op de pc speelde ik on-line cod1 & cod2 altijd met een kar98 (L)
    maargoed tijden veranderen he ;)
    nu is het alleen nog maar granaten gooien, heli's en airstrikes :emo: beetje jammer :'-(
     
  10. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was echt de bom idd! Bijna altijd op een Rifle-Only server te vinden! vaak op Carentan gespeeld toen en op dat level met die dode koeien op het gras :thumbs:

    Daar erger ik me ook kapot aan, door de kleine levels is zo'n hele echt supersterk en niet altijd snel uit de lucht te krijgen, de airstrikes zijn nog redelijk te ontwijken maar die zien er echt niet uit vind ik, valt er ineens een stuk metaal voor je neus en ontploft die 3 seconde later :emo:

    Granaten gooien is echt een rage geworden en hier moet iets op gevonden worden vind ik...WAT? Geen idee, maar dit heeft niks meer met skills te maken 8)
     
  11. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat er geen statistieken zijn zoals bij Halo
    ben wel benieuwd door hoeveel granaten (martyrdom :mad: ) , airstrikes of heli's ik ben gekilled...volgens mij is dat een aardig percentage

    cod 4 is vet, maar die dingen irriteren me echt enorm, netzoals het spawnen, zet me gewoon aan het andere kant van het level waar niemand is :x
     
  12. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel hoor, sommige maken er een skil van om op de irritantste manieren aan het begin van een search en destroy match een granaat te gooien.:mad:
    (Gooien ze over een gebouw heen, dan kets die granaat af tegen een lantaren paal recht naast een auto waar net de helft van je team langsheenloopt)
     
  13. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat respawnen is af en toe erg vervelend. Als ik bijvoorbeeld op Shipment speel en ik ga dood door een airstrike wil het nog wel eens voorkomen dat ik direct weer in precies dezelfde airstrike spawn en nog een keer dood ga.
     
  14. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan echt niet wachten om de BETA van BF:Bad Company vnavond te gaan spelen! Kijken of het daar allemaal wat beter is :)

    (totaal andere games, weet ik ook wel maar toch leuk materiaal om te vergelijken :))
     
  15. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Damn wat is die mile high moeilijk zeg.. Ongeveer 50 pogingen gedaan vandaag en een keer of 4 tot de laatste gang gekomen maar dan wordt ik alsnog afgemaakt:mad:
     
  16. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Geloof mij, blijf maar lekker bij COD4. Deze is veel leuker :thumbs:
     
  17. Smooth Criminal

    Smooth Criminal Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    filmpje

    mile high club: veteran guide :9
     
  18. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    te weinig sniperlevels? bog, crossfire en bloc zijn echt puur sniper levels......... ook kan je goed snipen in overgrown en strike( boven in zo'n huisje bijvoorbeeld). ook ambush is erg goed. en ten slotte kan je ook creatief zijn in levels zoals crash( dat hoge gebouw en dat blauwe huisje zijn er geschikt voor) en district waar je op die hoek van die 2 lange straten kan staan en een heel goed zicht hebt over die ene lange straat met al die auto's.
     
  19. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    argh ik zit nu op veteran difficulty in het ene laatse level volgens mij, en moet binne 9minuten lanceercodes zien te krijgen
    maar het is nog verdomde pittig om der levend te komen.. ben al TIG keer dood gegaan
    iemand miss wat tips?
     
  20. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    ik wou net zegge :b:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina