1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Machinima, Game Capture & Game Montages

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Occisor, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Ik dacht te lezen dat jij zo'n ding had:) Niet dus ... ik google wel ff verder. Wellicht koop ik dan zo'n dazzle

    [GTuser]91289[/GTuser]
    (gtuser tag gevonden:))
     
  2. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    jongens ik heb ook een vraagje.
    ik gebruik een dvd recorder om op te nemen van de xbox 360.
    als ik dat de disc in me computer stop krijg ik bestanden van .IFO, .BUP, .VOB
    deze bestanden worden niet herkend door pinnacle of door moviemaker (de bestanden die ik dus gebruik)
    nou heb ik dus vrij weinig verstand van computers dus was mijn vraag hoe kan ik mijn filmpjes over zetten naar een file die wel wordt herkend door pinnacle of movie maker?
    miss een stomme vraag maar ik snap er de ballen niet van dus het zou fijn zijn als iemand mij kon helpen,

    mijn 2e vraag (ja ik heb er 2)
    ik heb een gele video plug achter in mijn computer zitten (dus geen rood/witte tullip ernaast alleen geel)
    maar als ik daar mijn xbox op aan sluit geeft hij niks aan op de computer en ik kan ook niks vinden of iets
    weet iemand hoe ik dit kan aan sluiten?
    alsvast bedankt!

    en p.s. als je ook nog eens goede machinima wilt zien zoek dan naar: Snokendit zijn 2 broers die heel goed machinima's kunnen maken
    een van hun eerste films waren Mine! en Mine! 2 (zeker deel 2 is een aanrader)
    voor de rest hebben ze nog ander zeer goed werk gemaakt.
    ach ja laterzz
     
  3. halo3master3

    halo3master3 If it moves kill it

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2008
  4. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Ik kan DEFINITIEF BEVESTIGEN dat de DAZZLE PLATINUM (usb2) PAL60 kan capturen.

    Ik moet dan wel de bijgeleverde 'Instant DVD recorder' gebruiken want capture vanuit bv Magix VideodeLuxe werkt niet!?

    Dus doe ik zoals ook in top post en gebruik de split kabel. Dus ik cature op de pc (logisch;)) MAAR ik speel op de tv!

    Zelf gebruik ik een kabel die SCART + s-video/audio heeft. Dan sluit ik s-video/audio op de Dazzle aan (en capture dus s-viode kwaliteit wat net iets beter is dan composiet;) en sluit de scart op de tv aan (ik zet de schakelaar op de kabel op 's-video' maar het signaal zit toch OOK op de scart dus kan ik daarmee op de tv spelen;)

    (ik heb geloof ik deze kabel, maar ben niet zeker van het merk, staat er nl niet op http://www.muizenshop.nl/p/speedlink-xbox-360-cable-pro-(scart-s-video-optical)/2716/)

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2008
  5. halo3master3

    halo3master3 If it moves kill it

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe werkt zo`n kabel
     
  6. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Als je het topic begrijpt, begrijp je ook hoe deze kabel werkt:) (het staat allemaal in de voorgaande posts)
     
  7. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129

    Vanwege de lage YT kwaliteit ziet het er allemaal minder uit, en het orgineel is in 16x9 wat er hier ietwat vervormd uit komt na uploaden (edit: nieuwe geupload, gefixt voor YT). Anyway, dit is dus gecaptured met de Dazzle Platinum ... de Gametrailer versie komt later (die is hopelijk iets beter van kwaliteit)
    ...
    Kijk eens aan, de Gametrailers versie is een STUK beter:)
    [GTUSER]194689[/GTUSER]
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2008
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    ziet er goed uit .. :) daarom post ik mijn filmpjes altijd op gametrailers ipv YT
     
  9. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu een HDTV met xbox360, en ernaast staat m'n PC (niet op elkaar aangesloten)
    Als ik het goed begrijp kan ik dan dus gewoon een dazzle 130 kopen, die aansluiten tussen de PC en TV en recorden op pal-60. Moet ik dan spelen op m'n PC monitor, of op mijn HDTV?
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Op je HDTV moet je dan spelen, maar dan speel je het wel op SDTV kwaliteit :)
     
  11. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, thnx voor t antwoord. =)
     
  12. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    oke top! dan ga ik die binnenkort halen! bedankt voor de info;)
     
  13. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Misschien Marktplaats? Zo heb ik hem ook. Genoeg mensen die deze Dazzle hebben om hun ouwe videos te cappen en hem daarna niet meer nodig hebben (ik heb um zo voor 50E, scheelt toch weer gauw 3 tientjes of meer;)
     
  14. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    oke bedankt voor de tip! (alweer:p)
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    [​IMG]
    Gisteravond heb ik weer meegedaan aan het 54ste deel van de Oldskool NL Gameavond. Dit keer stond Call of Duty 4 op het menu. De lobby was goed gevuld met diverse Old Skool'ers. We zouden eerst met 2 sessies spelen, maar helaas had The Ritz andere verplichtingen. Vrouwtje lief was ziek, dus hij moest voor haar en de kinderen zorgen. Ik moest weer eens wennen aan de controles van Call of Duty 4. Ik speel dit spel eigenlijk alleen op Oldskool avonden, dus een ster zal ik nooit worden. Geef mij maar liever Gears of War, Team Fortress 2 of Halo 3. Iemand die wel kaas van Call of Duty 4 heeft gegeten Emilio "Rambo the one man Army" NL. Hij wist in zijn eentje een heel leger te verslaan en de zege binnen te halen. Volgende week staat Halo 3 op het menu. Ik ga eens kijken of ik dan weer een filmpje in elkaar kan zetten.

    [gtuser]197443[/gtuser]​
     
  16. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent inderdaad niet zo goed in CoD 4 ;)

    Heb deze topic een beetje doorgelezen.. Als ik het goed begrijp is het dus niet mogelijk om in HD te spelen, terwijl je aan het opnemen bent?

    Ik ga tijdens clanmatches namelijk niet in lagere kwaliteit spelen, dus anders wacht ik maar even op de Blitzbox B1-HD die in April moet komen..
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Oei hoe duur is die Blitzbox B1-HD ? Heb je een link? Daar zit ik op te wachten .. nee het is niet mogelijk om onder de 600+ euro HD kwaliteit op te nemen .. helaas
     
  18. halo3master3

    halo3master3 If it moves kill it

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar ik die splits kabels kan vinden voor de dazzle
     
  19. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    In dit filmpje wordt uitgelegd hoe de Blitzbox werkt en in de beschrijving staat dat in april de Blitzbox B1-HD uitkomt.. :)

    http://gameroom.mlgpro.com/view/BHxC7DZot0Y.html

    Zal denk ik rond de $200 gaan kosten? Denk alleen niet dat mijn TV een component monitor out heeft.. |:-
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    interessant hier kan je hem bestellen (via paypal http://www.blitzcast.com/) Ik heb nog niets kunnen vinden over de B1 HD ... als deze in april komt ga ik hem zeker bestellen.. Kan deze alleen boradcasten of ook capturen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina