[XOne] Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2 [deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Viktortje, 18 mrt 2008.

?

Heeft Rainbow Six Vegas II de hype waargemaakt?

  1. Ja, absoluut. Wat een topgame!

    43 stem(men)
    28,1%
  2. Leuke game, maar had beter gekunt.

    64 stem(men)
    41,8%
  3. Nee, totaal niet. Had meer verwacht.

    46 stem(men)
    30,1%
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hetgeen wat ik me altijd al heb afgevraagd is waarom je na een potje Ranked Match eruit word gegooid. Waarom kan je niet gewoon in de lobby blijven en verder spelen zoals bijvoorbeeld COD4....?
     
  2. Bromsnor

    Bromsnor Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Uiteindelijk ben je meer tijd bezig met het vinden van een goede server, verbinding maken en wachten dan dat je daadwerkelijk aan het spelen bent.
     
  3. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Had het inderdaad al gezien het weekend. Gefeliciteerd_O_
     
  4. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel uur heb je deze game in die vijf dagen gespeeld als ik mag vragen? 8)
     
  5. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0

    Nice. Welke map is dit dan? Ik heb nog niet zoveel gespeeld :eek:
     
  6. Bromsnor

    Bromsnor Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat bij de clip: Oil Refinery. ;)
     
  7. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik zag m al staan. Sorry ;)
     
  8. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo te zien is het bij deel 2 een stuk makkelijker om rang Elite te halen dan bij deeltje 1,
    ben zeker 2 maanden bezig geweest toen tot ik eindelijk Elite was, en heb echt pokke veel T/hunt gedaan toen!
     
  9. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    de meeste mensen die nu al elite zijn hebben gewoon geboost,.,
    kwam gisteren dit tegen...

    zo hebben de meeste mensen het gedaan..

    gerucht gaat dat ubisoft er van weet en waarschijnlijk de ranken gaat wissen die binnenn no time elite zijn geworden en dat is terecht!!!!!

    check hier hoe het moet...
    erg goedkoop en ga het ook niet doen...
    haalt de lol van de game weg vind ik...


    [yt]mEYRmqIw4WQ[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2008
  10. Bromsnor

    Bromsnor Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel heel goedkoop ja. Wat ze dan moeten doen is per direct een fix online zetten.

    Verklaart wel hoe ik twee dagen nadat de game uit was al Elite's zag - kan niet kloppen.
     
  11. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, hopen dat er snel een fix komt inderdaad, dit is redelijk oneerlijk maar het geeft je toch ook helemaal geen voldaan gevoel als je zo naar Elite toe werkt?
     
  12. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach waar maken we ons druk om.....als iemand graag in 3 dagen Elite wil zijn laat ze dan lekker.

    Ze doen niemand kwaad:
    - Wapens unlock je door A.C.E.S. op level 20 te brengen.
    - Licht, medium en heavy armor is vanaf het begin voor iedereen te verkrijgen.
    - Hun levelkennis en skills laat vaak te wensen over.....

    Hun enige voordelen zijn een costum camo (roze, paars e.d.) en twee achievements.

    Laten we de discussie over wie wel wat niet of wel verdiend in een VIDEOgame hier aub niet voeren, raakt kant noch wal.

    Ben wel uiteraard wel voor een fix van deze glitch:) Resetten van alle elites zou niet loyaal zijn aan de echte hardcore gamer die zelf de elitestatus bereikt heeft (en dus geen sociaal leven:))

    Waar ligt dan de grens? Elite reset, kolonel reset? Majoor reset? Captain reset? Alle online gamers van RBSV2 resetten?

    Laterrrrr
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2008
  13. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd ben met Buddha eens,
    als die lui er gelukkig mee zijn om Elite te worden in 2 dagen door te glitchen, laat ze lekker!

    Uiteindelijk gaat het toch om je skills met Rainbow..
     
  14. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    voor de mensen die de singleplayer spelen. er is een cheat (eigenlijk niet) waardoor je in de rug van je poppetje kijkt. net zoals graw2.
    code: in het pauzemenu RB ingedrukt houden. X B X B 2x linker joystick in drukken Y A Y A 2x rechter joystick indrukken. ik vind het geniaal spelen:thumbs:
     
  15. Eagle32

    Eagle32 Secret Service

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen toch maar ff aanschaffen heb wel weer zin in een andere game.
     
  16. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    is dit een vroege 1 april grap of wat ? 8)
     
  17. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    van gamekings.tv
    ================================================
    Ook de X360 versie van Rainbow Six: Vegas 2 heeft problemen
    25-03-2008 16:48 door RDJ134

    Het lijkt er op dat Rainbow Six: Vegas 2 van Ubisoft een behoorlijk probleem geval aan het worden is, zo kon je al eerder lezen dat de Playstation 3 versie total fubar is. Maar ook de Xbox 360 versie lijkt gebukt te gaan onder een aantal nasty bugs, zo blijken sommige Achievements niet unlocked te worden, maar volgens Ubisoft zal een patch hier voor nog even op zich laten wachten, omdat het team druk bezig is met het fixen van de bugs voor de Playstation 3 versie. Ligt het aan mij of begint deze game een soap te worden??
    ========================================



    Ms-kleaneasy did, however, explain the lack of information: “It’s not about priorities being wrong, its simply that we were aware of the achievement issue before the bank holiday weekend so able to communicate this and learn that they were working on the fix. The connection issues have not been known for as long and will require more indepth research to establish what the issue is so at this time I cannot offer the answer you seek but please do not think that means no one is looking, it simply means I personally do not have the answer. But as soon as I do I will tell you, it’s as much in my interest for you all to know as it is yours.”


    ===============================================



    Ondanks dat Rainbow Six: Vegas 2 in Amerika al 1 miljoen keer is verkocht, heeft de Playstation 3 versie last van behoorlijk problemen.
    Gamers die de Playstation 3 versie hebben gekocht klagen over consoles die vast lopen, en een totaly fucked up mulitplayer. Het is al zelfs zo erg dat er mensen nu dreigen met rechtzaken als Ubisoft niet heel snel over de brug gaat komen met een patch, of een andere tegemoed koming.
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2008
  18. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    uhh nee
    probeer maar
    Third Person Mode
    Cheat code: Pause the game, Hold RB and Press X, B, X, B, Left Thumbstick, Left Thumbstick, Y, A, Y, A, Right Thumbstick, Right Thumbstick.


    bij mij werkt het
     
  19. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe krijg je die Custom camo achievement dan? toen ik de naam las dacht dat ik dat je na een bepaalde rank zekf een camo kon maken ofzow... maar dat is dus niet zo?
     
  20. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Grappig, jammer genoeg is dit nep
     

Deel Deze Pagina