Battlefield: Bad company

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sandertje, 20 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Duurt lang met connecten. Heb het na 10 minuten opgegeven >.>
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    De COD4 demo zat technisch beter inelkaar!
     
  3. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Bobcam is dat je beeld meebeweegt met je bewegingen in het spel. je kan het beter uitzetten want het werkt echt niet.
    Heb het ook gemerkt dat je a kan indrukken en dat de muziek wegvalt. marrja, dat is niet zo boeiend.

    Stop maar. Het lukt tog niet ^^

    Je meent het! 8)
    Daar is veel meer tijd aan besteed en het was beter afgewerkt. Dit is nog een hele rauwe versie van battlefield.. Wel jammer, ben groot BF fan =(
     
  4. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heb ik echt een andere beta gespeeld, ik had nergens last van en vond het allemaal al heel aardig om te spelen. Duurde korter om te joinen dan het bij Halo 3 duurt met prefer good connection... Maargoed, ik heb pas een half uurtje gespeeld.
     
  5. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb heb helemaal geen problemen met connecten :)
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2008
  6. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    man!! ik kan nu echt niet meer zonder opblaasbare muren..
    fuck dat is echt handig.. zo kan je tenminste snel ontsnappen..

    en snipen is ook vet.. ik vind em niet zo slecht eigenlijk..
    alleen mogen de kleinere voertuigen wat sneller..

    en de controlls van de heli moeten echt dramatisch aangepakt worden..

    het geluid is trouwens ook wreed
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb 'm ook gewoon gedownload, maar kan echt niet connecten.
     
  8. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij blijft nu steeds bij mij hangen op 'stand by' 'Searching for games, please stand by'. Dat cirkeltje draait wel leuk en ik hoor nog steeds de muziek, maar ik moet steeds naar m'n dashboard gaan, anders kan ik dat beeld niet stoppen, want het ziet er naar uit dat hij niks zoekt, heb dat beeld tijdens het eten aan laten staan, en hij staat er nog steeds op... Al paar keer de beta gerestart maar niks werkt....

    Edit: Xbox liep net vast door de beta, had net wel aardig veel teamkills, zat te lopen met een shotgun en schoot steeds te snel op iedereen....
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2008
  9. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    /Mod Het is misschien maar een bèta, maar het blijft wel illegaal. - Pegas
     
  10. justin2k5

    justin2k5 Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij zoekt i en houd dan op en zit ik gewoon weer in het ingame menu
     
  11. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Krijg een melding bij het scherm quick match:
    We are experience heavy demand for the servers, so you may encounter some performance issues-we are working to resolve the issue, please stay tuned.
     
  12. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu een beetje TV te kijken/computeren en de hele tijd opnieuw op A te drukken om opnieuw te proberen te joinen. Ben benieuwd of ik nog in een game kom vanavond. Heel raar, vanmiddag zat ik er meteen in... ;(
     
  13. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net ruim een uur gespeeld en ik moet zeggen dat het me allemaal wel bevalt. Alles is wel nieuw natuurlijk en flink wennen in het begin maar tot nu toe ben ik aangenaam verrast.

    Het is nog een BETA en er zitten nog wel flink wat bugs in (je kan niet liggen bijvoorbeeld) maar ik weet bijna wel zeker dat dit straks allemaal goed komt! Ik snap verder nog weinig van de speltypes en de mappen maar dat komt geleidelijk aan wel! Ik heb persoonlijk geen last gehad van lag en heb met een squad al leuk en goed samengewerkt :D

    Dit is mijn eerste indruk en het heeft mij positief verrast :) Vooral omdat je weet dat het pas de BETA is!

    Het schietsysteem is echt typisch Battlefield, op de pc was het ook al zo en na een paar keer spelen zit ik er weer helemaal in :D, niet je trigger inhouden maar gedoseerd schieten :) Anders gaan de kogels alle kanten op.
     
  14. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Bleh, ik kap er nu mee, de servers raken nu echt overbelast en het kost enorm veel tijd om in een game te komen. Ook blijft hij soms hangen op laadschermen, en heb 2x gehad, dat toen de Defenders hadden gewonnen op ascension, dat de game vastliep. Had hier daarentegen vanmiddag geen last van, dus ik probeer het morgen wel weer. Eerste indruk is wel goed, maar over de servers valt niet te spreken.

    Verder moet ik wel wennen, heb nooit BF2 gespeeld (behalve een paar keer bij een vriend) dus moet ik echt wennen aan het gedoseerd schieten, Shotgun is op dit moment m'n favoriete wapen, heb daar ook de meeste kills mee gehaald :)
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    kom nu ook niet in een game :mad: morgenochtend maar even proberen dan, ga vanavond nog maar even rainbow spelen:D
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik probeer al de hele dag om een game te joinen, maar het lukt gewoon niet! :mad:
     
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Gelieve niet meer te praten over die alternatieve manier. Het is misschien maar een bèta, maar het is en blijft nog altijd illegaal en dus tegen het beleid van XBW. Bovendien kan je verneuken het voor de mensen die eerlijk hun bètakey hebben verkregen.
     
  18. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    lekkere beta , heb je hem kom je er niet eens in .. Petje af voor EA !
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    kweet niet meer zeker hoor maar was er bij de H3 beta ook niet zoiets;) dat was de eerste week ook slecht geregeld maar kwam allemaal wel op zn pootjes terecht
     
  20. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, er wordt ook duizend keer gezegd dat het een product in ontwikkeling is, er worden excuses aangeboden én het is en blijft een gratis spel. Als je over een paar dagen volop aan het spelen bent vergeet je wel weer dat het nu even niet helemaal 100 is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina