Is die demo er nou al? Of is er bekend wanneer deze komt? Vind het nog steeds een beetje vaag dat PSN hem al heeft.
Geïmporteerd zeker? Ik twijfel nog of ik deze aan ga schaffen op de release. Deel 1 was echt geweldig maar er komen meerdere toffe games aan dit jaar. Misschien dat ik na het spelen van de demo (als deze überhaupt nog komt) toch besluit om de volledige game bij de release aan te schaffen.
Maar de kans is groot dat het een import versie is, want Nedgame krijgt C2 morgen ook binnen. Toen ik zei dat dat snel was, aangezien hij toch pas in april zou komen zei die vent dat het de amerikaanse versie was...regiovrij. Hij had C2 voor de PS3 al binnen, dus morgen de X360 versie was wel waarschijnlijk. Als dat zo is ...dan ga ik erheen en eerst Viking eens spelen en als ie tegenvalt (veel reviews zeggen van wel) dan word het blindelings C2 kopen want daarvan weet ik gewoon wat ik kan verwachten....een game die me weer scared as fuck gaat maken,haha.
Wat is het grote verschil tussen de nederlandse en import versies mits ze regiovrij zijn? Het betreft toch vaak alleen engelse tekst ipv nederlandse op de hoesjes en boekjes? Of mis ik wat?
Vanavond Condemned 2 ook gehaald bij de gameshop! Het is gewoon de PAL versie, niks geen import. Kreeg er ook nog de HD-DVD van SAW3 bij, ideaal
Nogmaals: Wat is het grote verschil tussen de nederlandse en import versies mits ze regiovrij zijn? Het betreft toch vaak alleen engelse tekst ipv nederlandse op de hoesjes en boekjes? Of mis ik wat?