Battlefield: Bad company

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sandertje, 20 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb in ieder geval genoten! Donderdagavond verder testen :D
     
  2. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nogsteeds niks gehoord van die laatste twee links waar je je kon inschrijven :mad:
    iemand zijn code al gekregen via die sites vanmiddag?
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik kan eindelijk een game joinen! Het is echt cool! :cool:
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Damn, geen Beta key in mijn inbox. :mad:
    Ik denk niet dat ik er nu nog een zal krijgen.
     
  5. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon via de niet nogmaals te noemen manier spelen ;)

    Ik heb net een potje gedaan , en moet zeggen er is nog een hoop werk te doen .. er zit vertraging in als je rent en dat je wapen weer opkomt , de controls voelen voor mij nog niet helemaal soepel aan, het is wel weer een game die je idd weer Moet leren spelen , de graphics vind ik persoonlijk gewoon echt goed ! Maar het bestuurd gewoon nog niet helemaal soepel , maar hey daar is een beta voor he :)

    Ik denk wel dat dit een toppertje gaat worden , en ik weet ook zeker dat ik hem ga halen tegen die tijd :D
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Waar heb je het over? Ik heb het gevoel dat ik iets belangrijks heb gemist? :+

    Maar als ik de rest van je post zo lees begin ik te twijfelen of ik me wel zoveel moeite zou moeten doen om die beta key te pakken te krijgen... ;)
     
  7. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het allemaal wat trager werkt omdat we COD4 e.d. gewend zijn! Ik merkte er eigenlijk niks meer van toen ik meer dan een uur had gespeeld. Dit heeft ook wel te maken met het feit dat ik BF2 meer dan 450 uur had gespeeld, dus het voelt voor mij al snel weer goed.

    Heel veel kan kapot en weg, GELUKKIG niet alles, anders hadden we echt niks meer over gehouden van het hele level. Ik vind het bij COD4 jammer dat je bijna door alle muren heen kan schieten, dan is het nu bij BF toch beter uitgewerkt vind ik, veel kan kapot, maar wat blijft staan is echt goede cover!

    Ik ga hem ook zeker halen, ben benieuwd trouwens hoelang die BETA duurt?
     
  8. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    hoezo is dit illegaal je helpt er veel mensen mee en schend geen copyrights
     
  9. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Je verneukt er ook de BETA ervaring mee voor mensen die wel (met geluk) de BETA-key hebben ontvangen en/of hier een betaalde member voor moeten zijn. Er komen teveel mensen online terwijl er maar een beperkt aantal servers zijn opgezet, hierdoor raken ze overvol en kan een gedeelte niet eens joinen!

    Dit leidt weer tot gezeur en gezeik binnen de community omdat DICE en EA het dan zo slecht voor elkaar hebben terwijl iedereen die de BETA op die manier spelen het over zichzelf hebben afgeroepen! Ze zorgen er zelf voor door via die weg het spel te spelen.
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Zelfs al moest het niet illegaal zijn, dan is het nog steeds niet de bedoeling en ook nog eens tegen het beleid van XBW. Zou dat wel de bedoeling geweest zijn, dan had EA/Dice er gewoon een open bèta van gemaakt en geen closed bèta voor mensen die een key hebben kunnen bemachtigen.

    Ik merk trouwens dat dit weeral het onderwerp van het gesprek wordt dus gelieve hierva af te zien en gewoon over de game zelf te praten. Dit is al de tweede algemene waarschuwing en er zal geen derde komen... .

    Dus terug on-topic :).
     
  11. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens Pegas.

    Heeft er al iemand in een chopper kunnen vliegen trouwens? Ze waren gister heel de tijd net te vroeg weg voordat ik erin kon springen :emo:

    Gisteren wel weer het typisch BF verhaal, er kwam iemand van de vijand met een tank naar onze spawnbasis om iedereen te spawnrapen :eek: :emo:
     
  12. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    chopper controlls sucks zwaaar..
    ze moeten het pcies zoals frontlines doen.. dat waren de beste chopper controlls tot nu toe
     
  13. TheGuru

    TheGuru Guest

    Beste controls voor de chopper waren in bf2 mc (voor console)
    ik frontlines voelde mega nep aan. helemaal geen skills voor nodig.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    heb net even een paar potjes gespeeld en ik moet zeggen het bevalt goed. Het is overduidelijk nog niet af maar de basis voor een zeer vermakelijke shooter is er zeker. Nu is er nog erg veel screen tearing en andere audiovisule bugs maar het schieten voelt al best aardig en de maps zien er ook al okay uit,... ik ga deze beta de komende weken nog zeker vaker spelen
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2008
  15. brute nl

    brute nl Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Beta was zowiezo US only, dus nederlanders met een key verdienen die dan ook niet, is ook tegen het beleid dan of niet?
     
  16. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt echt helemaal gelijk _O_ :thumbs: in your dreams

    Ander onderwerp please, anders komt Pegas langs en banned iedereen uit dit hele topic :+:+
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2008
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
  18. Zoetermeer

    Zoetermeer Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Via welke site is dat.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    fileplanet?
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    begin t steeds leuker te vinden a hoop ik wel dat de framerate nog wat stabieler wordt/ opgeschroeft wordt.

    *eek* dubbelpost

    speelde net even samen met een paar amerikanen, ik als support , zij als sniper en assault,.. dan heb je alles bi je wat je hebben wilt, explosieven, medikits, long range firepower :p echt leuk om zo samen te werken met verschillende klasses
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina