Stranglehold

Discussie in 'Algemeen' gestart door inflatable, 6 mrt 2006.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zo, ik heb nu alle SP achievements die er zijn te krijgen. \o/ (alleen Hard-Boiled dan niet, maar dat wordt meer een vervelend klusje dan om mijn plezier gamen ;))

    Jammer dat ik nu geen reden meer heb om met Stranglehold door te gaan. :+
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik moet nog 1200 punten en dan kan ik John Woo kopen, telkens speel ik het eerste level met zoveel mogelijk style points maar volgens mij worden die niet altijd bijgerekent..
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik zou dat Mega Restaurant level doen. ;)
    Als je daar hordes mannetjes afknalt terwijl je aan die lamp hangt krijg je behoorlijk wat Style Points erbij.

    Ik zat tussen de 900 en 1000 punten in dat level. (al werd dat volgens mij niet altijd volledig bij mijn totaal opgeteld)
     
  4. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Netjes. _O_ Ook al die 250 origami vogels? Jammer dat toch ongeveer een kwart van de achievements mp is, die bijna niemand speelt.=(
     
  5. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, ik heb die game niet, heb wel reviews gezien en gelezen maar wist gewoon ECHT NIET dat er ook MP in zat!
    :x

    Maar goed, is deze inmiddels niet ergens voor een euro of 10 verkrijgbaar? daar vind ik het wel een leuke game voor.
     
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    dude,

    mediamarkt 15 euries ....
     
  7. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude, ook bij Toys R Us en Bartsmit (en Eplaza geloof ik). :thumbs: Zeker een aanrader voor 15 euro, maar de mp wordt dus niet of nauwelijks gespeeld geloof ik. =(
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik heb maar een keer de Multiplayer kunnen spelen, ik ownde die gast helemaal en hij ging snel weg wel gelukkig snel wat achievements kunnen scoren. :cool:

    Misschien binnenkort een avondje multiplayeren met wat gasten van het forum, moet ik wel wachten tot ik mijn 360 terug heb. :x
     
  9. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Heb hem ook thuisliggen maar speel hem nooit, binnenkort maar weer is verder gaan!
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Yep, ook die Origami vogeltjes. :cool:
    Ik had ze sneller dan verwacht (en ik heb het niet met dat 'trucje' gedaan). De tijd vliegt als je plezier hebt. :+
     
  11. goodworm

    goodworm Defqon.1

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb zowat alle achievements behalve Hard en Hard boiled die vond ik te moeilijk om te doen|:-
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hard vond ik nog een leuke uitdaging, maar ik denk dat Hard Boiled te veel op een vervelend klusje gaat lijken, dan dat je voor je plezier gamed.

    Echt zonde dat niemand dit online speelt! Ik had gisteren een paar keer naar games gezocht, en iedere keer leek het alsof ie iets had gevonden (loading screen kwam), maar na een tijdje kreeg ik iedere keer de melding dat de Session niet meer available was.

    En nee, ik ga de achievements niet boosten. ;) Als ik ze haal wil ik kunnen zeggen dat ik ze op een eerlijke manier heb gehaald.
     
  13. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Dan kun je lang wachten denk ik :p En wat is er zo erg aan boosten? Als je achievements wil en er zijn geen matches meer te vinden is dat je enige oplossing..
     
  14. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Wellicht dat er een mogelijkheid is, het met een paar forum leden online te doen. Denk dat er meerdere mensen zijn die het spel sinds kort hebben (sinds het 15 euro is ;)).
    Lijkt me wel geinig het eens online te proberen.
     
  15. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game eerst op normal uitgespeeld en daarna op Hard Boiled. Vond de game niet zoveel moeilijker de tweede keer. Een tip: ren niet naar binnen om die gasten zo mooi mogelijk af te schieten maar loop een stukje terug, ga tegen de muur huggen, wacht totdat ze komen, om muurtje heen kijken, slomo activeren en schieten. Wachten totdat de volgende wave komt en herhalen. Ook bij trappen moet je zo gaan staan dat je net hun hoofd kan zien en daarop kan schieten. Nu kan dat natuurlijk niet altijd (mega restaurant) maar het is een hele goede strategie om het museum door te komen.
     
  16. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    dude, media markt Arnhem 30 euries...
    :mad:
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het gaat om mijn eergevoel. :+ Ik probeer altijd alle achievements zonder te boosten te halen. Als het niet anders kan; dan maar geen achievements. ;)
    Zo ben ik ook door Hard gekomen, maar het vooruitzicht dat sommige stukken nóg moeilijker zullen zijn...:eek:
    Dus dan idd oa. Mega Restaurant, maar bv ook de eindbazen. Of dat stukje in dat museum: Death from Above

    Deze dus:
    [yt]ETSTdKwVeng[/yt]

    Maar dan dus niet op Casual. 8)
     
  18. d-arnhem

    d-arnhem Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Vorige week was hij bij intertoys 15 euro toen ben ik met het foldertje naar mm arnhem gegaan en gezegt kijk eens,toen mocht ik hem ook voor 15 meenemen.
    Maar precies wat je zegt zag hem gisteren nog voor 30 euro liggen bij mm arnhem.
     
  19. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Kan veel makkelijker hoor. Dat level gewoon terug gaan door de deuren, kan je iedereen rustig neerschieten, ze komen toch niet door de deur heen;)
     
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    dat is klote dan, hier in almere centrum is ie 15 euro , dacht dat het landelijk was
     

Deel Deze Pagina